عرضه مرغ با ۲ قیمت در تهران غیرقابل قبول است

 معاون استاندار تهران مطرح کرد

تهران- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: عرضه مرغ با ۲ قیمت به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست و تنها قیمت مصوب این محصول ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران حشمت‌الله عسگری روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار این استان با اشاره به نوسان قیمت مرغ افزود: این روزها مصرف مرغ استان تهران یکهزار و ۵۰۰ تا یکهزار و ۸۰۰  ۱۵۰۰ تُن است و ۵۰۰ تا ۶۰۰ تُن مرغ خارج از شبکه کشتار و بالاتر از قیمت مصوب توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه هر فردی با هر توجیهی مرغ را بالاتر از قیمت مصوب بفروشد تخلف است، ادامه داد: نحوه توزیع مرغ با قیمت مصوب باید با اشرافیت و نظارت بیشتری انجام شود.

عسگری اضافه کرد: مقرر شد حواله‌ها تا سقف ۳۰۰ کیلوگرم حذف، خروجی میدان بهمن با نظارت نیروی انتظامی و تعزیرات کنترل و مابقی مرغ‌ها نیز بین ۴۰ غرفه و فروشگاه‌ در سطح استان تهران توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به افتتاح میدان توزیع مرغ در حکمیه بیان کرد: تمام باری که در کشتارگاه‌های این استان کشتار می‌شود فقط باید در سه میدان بهمن، پیروزی و حکمیه توزیع شود.

وی اضافه کرد: مرغی که از سایر استان‌ها وارد تهران می‌شود مازاد است و به‌هیچ عنوان به استان‌های دیگر فرستاده نمی‌شود.

عسگری با اشاره به اصلاح سهمیه‌های میادین تاکید کرد: باید به میادین استان بیشتر از ۲۵۰ تُن مرغ داده و توزیع مرغ پیش از تشکیل صف و زودتر آغاز شود و ساعت توزیع مرغ و تعداد نیروهای میادین نیز باید افزایش یاید.