پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 دروغ  نامه  کیهان  13  اسفند -99

پیامک  های ساختگی  ودروغ  اوین  نامه کیهان و خوانندگان

 * به آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش باید گفت زدی ضربتی، ضربتی نوش کن. تقاص تمام جنایت‌های خود در منطقه را باید پس بدهند.
8857---0992
آقای واعظی رئیس دفتر آقای رئیس‌جمهور افتخار کرده که خودشان نرخ دلار را تا 26 هزار تومان افزایش داده‌اند ولی آیا می‌دانند با این سوءمدیریت خود کانون بسیاری از خانواده‌ها را متلاشی کرده و موجب افزایش طلاق، دزدی و انواع کجروی در جامعه شده‌اند. قاضی‌القضات باید داد این مردم ستمدیده را از این‌چنین دولتمردان بی‌دردی بستاند.
4605---0918
با اعتراف آقای واعظی به اینکه خود دولت نرخ دلار را به 26 هزار تومان افزایش داده معلوم می‌شود که مثلاً از 270 هزار تومان پول کیسه برنج هندی قیمت واقعی آن 120 هزار تومان می‌باشد و 150 هزار تومان مابقی سهم تدبیر دولت بوده است!
3900---0913
دلایل قوی باید و معنوی / نه رگ‌های گردن به حجت قوی (سعدی). ظاهراً سلوک دولتمردان بر پرخاش و اهانت پایه‌ریزی شده است. آقای نوبخت در مجلس با تندی و اهانت به نمایندگان، اظهارات واعظی را در مورد دلار تکذیب می‌کند. در حالی که صوت اظهارات وی موجود است. ضمن اینکه نظر رئیس برنامه و بودجه را به اظهارات رئیس‌جمهور در تاریخ 98/7/10 جلب می‌کنم: «ما همین الان می‌توانیم قیمت دلار را پایین بیاوریم. قیمت دلار پایین‌تر از حدی است که در بازار هست
ابوالقاسمی
آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند ثبات قیمت‌ها سیاست اصلی دولت است. وقتی رئیس دفتر ایشان گفته نرخ دلار را خودشان بالا برده‌اند چگونه می‌توان از رئیس دولت پذیرفت که دنبال ثبات قیمت‌ها هستند. کاش برای شعور ملت احترام قائل بودند.
0049---0911
درباره ادعای معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر پیشرفت‌های دولت باید گفت واقعاً پیشرفت‌های شما برند است چه در افزایش 300-400 درصدی قیمت مسکن، 500-600 درصدی قیمت خودرو و ارز و سکه و... گرانی، تورم، نقدینگی، بیکاری و...! با چه رویی در برابر مردم قرار می‌گیرند و چنین سخنان خنده‌داری را بیان می‌کنند؟!
عسگری و ساریجلو- قم
تلاش اصلاح‌طلبان، ماندن در قدرت است. «مرعشی می‌گوید به هر قیمتی شده باید در قدرت بمانیم!» همین طیف دائم از مذاکره سخن می‌گویند! مذاکره برای چه چیزی؟! این مذاکره چه منافعی برای ملت دارد و چه منافعی برای شما دارد؟ چه چیزی می‌خواهید بدهید و چه چیزی می‌خواهید بگیرید؟ اصولاً آیا تا به حال از دشمن چیزی هم گرفته‌اید؟!
بیگ‌زاده
کسی که در سال 88 برای بر کرسی ریاست جمهوری نشستن او این همه مردم و نظام هزینه کردند گویا از سران فتنه درس عبرت نگرفته و با پا گذاشتن روی تمام اصول انقلاب و منافع ملی به همکار معاندان و بلندگوی آنها تبدیل شده است. چه قدر زشت است که چنین کسی در برخورد با نیروهای دلسوز مثل دکتر حداد عادل سخیف‌ترین دروغ‌ها را می‌گوید حتی اگر به فرض ‌محال آن اتهام صحت داشت آن دست شرف دارد بر دست کسی که در ابتدای ریاست جمهوری دست رهبری را بوسید و امروز به دست تبلیغات استکبار تبدیل شده است.
سوری
یکی از اصلاح‌طلبان که در گذشته فتنه 88 را پدیده‌ای خودجوش خوانده بود امروز حادثه سراوان و حمله به پاسگاه مرزی و به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی را حادثه‌ای مردمی دانسته و با حماقت تمام پیشنهاد داده مرزهای کشور در دست غیرنظامیان باشد! یک علتی  باید وجود داشته باشد که این جماعت فتنه‌گر، مرزبانان جان برکف را خار چشم خود می‌بینند.
1006---0912
آقای مهاجری مدیرمسئول روزنامه‌ جمهوری اسلامی پاسخ بدهد چگونه است که از دید ایشان امثال آقای خاتمی و روحانی به رغم ضعف مدیریتی و سوءمدیریت صلاحیت رئیس‌جمهور شدن را دارند ولی افراد توانمند این کشور با سابقه درخشان در دفاع از حدود و ثغور کشور این صلاحیت را ندارند! آیا جز این است که آقایان با رئیس‌جمهور شدن نیروهای متعهد و انقلابی منافع خویش را در خطر می‌بینند؟
1887---0912
چگونه است این که بیشتر اعضای دولت آقای روحانی سابقه امنیتی دارند بدون اشکال است ولی همین آقایان بابت رئیس‌جمهور شدن احتمالی یک نامزد توانمند با سابقه درخشان نظامی ناراحت هستند و اقدام به تشویش اذهان می‌کنند؟
8895---0919
به عقیده بنده سفیری که امروز در ایران اسلامی راضی به حذف توان موشکی کشورمان برای مذاکره با آمریکا شده تفاوتی با آن دیپلمات رژیم پهلوی که مجری جدایی بحرین از ایران شد، ندارد بلکه از او خبیث‌تر است، چرا که تجربه‌های مختلف پس از او را دیده است.
8857---0994
آقای ابطحی رئیس دفتر خاتمی درباره نامه خاتمی به رهبر معظم انقلاب اسلامی چنین افاضاتی کرده‌اند: خاتمی امروز و دیروز مصلح نبود روش او همیشه اصلاح‌گرانه بود! آری در ادبیات سیاسی لیبرال، کودتاچی، فتنه‌گر و تدارکاتچی دشمن می‌شود «مصلح» و مظلومی که از خود دفاع می‌کند تروریست لقب می‌گیرد!
نیکنام
از رئیس جمهور درخواست می‌شود که تفسیر قرآن را به اهلش بسپارند و به فکر حل مشکلات معیشتی و اقتصاد کشور باشند! مردم در انتظار گره‌گشایی از مشکلاتی هستند که دولت تدبیر برای آنها رقم زده است.
8857---0992 
و 3949---0912
در حادثه سراوان در نوارمرزی شرق کشور سپاه پاسداران مظلوم واقع شده است. رسانه ملی باید بتواند حق مطلب را ادا بکند و دست‌های پلید دشمنان را در این آتش‌افروزی برای مردم نمایان سازد.
3107---0902
از دستگاه قضایی درخواست می‌شود به مشکل سهامداران و بورس ورود کند که چه دست‌هایی درکار است که مردم را به خرید سهام در بورس تشویق کردند و امروز وضعیت آن به این حال با خسارت‌های سنگین درآورده‌اند که بسیاری افراد نه راه پس دارند و نه راه پیش؟!
قاسمی
دولت در قضیه تخلفات موسسات اعتباری با وجود آنکه مردم را از سپرده‌گذاری نهی کرده بود پول مردم را برگرداند و زندگی آنان را نجات داد. چگونه است که در زمین خوردن مردم در بورس که خودش مردم را تشویق به سرمایه‌گذاری در بورس کرده درخصوص برگرداندن پول مردم کاری نمی‌کند؟
3802---0903
قضیه بورس چالش بزرگ مردم شده است. پیشنهاد می‌کنم دولت بخشی از قرعه‌کشی‌های خودرو را به ورشکسته‌های بورس اختصاص بدهد. این کار بار مالی هم برای دولت ندارد و بسیاری از افراد زیاندیده از بورس را نیز راضی و خوشحال خواهد کرد.
6425---0912
معاونت فرهنگی دانشگاه پردیس فارابی تهران (شعبه پردیس قم) به‌طور رسمی در کارگاه «افلای» فرزندانمان را به مهاجرت به کانادا ترغیب و تشویق می‌کند چرا؟!
سیدین - دبیر(فرهنگی)
موافقت با انتقال معلمان زن به تبعیت از همسر در آموزش و پرورش تاثیر بسیار زیادی در برقراری آرامش و آسودگی خاطر این قشر فرهنگی جامعه در امر تعلیم و تربیت خواهد داشت. امیدواریم مسئولین امر ترتیب اثر بدهند.
6437---0990
چرا مدیران تسویه موسسه مالی و اعتباری کاسپین و امیرجلین با وجود چندبرابر شدن قیمت املاک این موسسات که از پول سپرده‌گذاران خریداری شده نسبت به پرداخت اصل سپرده‌های مردم این‌قدر تعلل می‌کنند که حتما افراد باید به دادگاه مراجعه و با رای دادگاه و با اجبار بتوانند به حداقل حقوق خود (اصل سپرده) خود دست یابند؟!
8495---0911
شهرداری اصفهان در چند سال گذشته قبض‌های عوارض نوسازی را هر 6 ماه یک‌بار صادر می‌کرد تا پرداخت عوارض برای شهروندان آسان باشد، ولی امسال عوارض نوسازی را یکجا محاسبه و ارسال کرده‌اند. با توجه به مبلغ سنگین این عوارض و شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، شهروندان با مشکل مواجه شده‌اند.
2143---0913