قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات است

 قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات است  11-اسفند-99

طی 42 سال کدام نمایش انتخابات قانونی وبی طرفانه و غیر تقلباتی بوده است تا قرارباشد نمایش مهندسی شده 1400  که کارگردان پشت پرده اش دفترخامنه ای رمال و پاسداران جنایتکارند قانونی  وبی طرف باشد؟

قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات خردادماه 1400 است، گفت: مسئولان برگزاری انتخابات به مفاد قانون مسلط باشند.

به گزارش ایسنا، شکرالله حسن بیگی در جلسه هماهنگی با معاونان سیاسی و امنیتی فرمانداری های استان تهران با اشاره به مسئولیت مهم معاونان سیاسی و امنیتی فرمانداری ها به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان های استان اظهارداشت: برگزاری انتخابات مسئولیتی است که در وزارت کشور پس از برقراری امنیت به عنوان اهم وظایف شناخته می شود.

حسن بیگی عنوان کرد: قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات خردادماه 1400 است و در کنار همه اولویت های اصلی، برگزاری انتخابات باید در صدر اقدامات فرمانداری ها باشد.

معاون استاندار تهران گفت: براساس تاکید وزیر کشور، برگزاری انتخاباتی با مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت کامل مورد نظر است  و مسئولان برگزاری انتخابات بخش مهمی از زمینه سازی مشارکت حداکثری در انتخابات را به عهده دارند به طوری که  مدیران می توانند با اقدامات و سخنان خود بذر امیدواری در دل مردم و سطح جامعه ایجاد کنند.


رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود بر زمینه سازی مشارکت حداکثری تاکید داشتند و رقابتی شدن انتخابات پیش زمینه تحقق مشارکت است. رسانه های دشمن با همه توان به دنبال کمرنگ جلوه دادن انتخابات 1400 هستند وبرای تحقق امنیت ملی به پشتوانه رای مردم تبیلغات دشمن بی اثر خواهد شد.

به گفته حسن بیگی پرهیز از تخلفات، سلامت انتخابات و پایبندی مسئولان برگزاری انتخابات به قانون از اصول مورد نظر وزارت کشور است و تسلط همه برگزارکنندگان انتخابات به مفاد قانون انتخابات مورد تاکید است، ما مجری قانون هستیم و لازم است با تدابیر لازم از این وظیفه قانونی حراست کنیم.


وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حفظ و ارتقای رتبه چهارم استان تهران در برگزاری انتخابات اسفندماه 98 باید مورد نظر برگزار کنندگان انتخابات در شهرستان های استان باشد، عنوان کرد: در این دوره از انتخابات شرایط برگزاری انتخابات طبق پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است و طبق مصوبات با در نظر گرفتن یک نماینده از شبکه بهداشت و درمان شهرستان در شعب اجرایی می شود.


حسن بیگی خطاب به معاونان سیاسی فرمانداری های استان گفت: در برگزاری انتخابات خردادماه 1400 در سخنان، مکاتبات و موضع گیری ها با رعایت اصل بی طرفی به گونه ای عمل کنید که در موضع تهمت قرار نگیرید؛ آسیب شناسی انتخابات و شناسایی مشکلاتی که در تجربیات برگزاری انتخابات پیشین در شهرستان ها وجود داشته است مدنظر معاونان سیاسی فرمانداری ها و تدارک فضای بصری شهر و تدابیر انتخاباتی در استقبال از انتخابات 1400 از هم اکنون برنامه ریزی شود و مستند سازی از فرآیند انتخابات، مراحل ثبت نام و تشکیل هیئت های اجرایی در دستور کار باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پایان تاکید کرد: فرآیند انتخابات بازگشت به قبل ندارد و اقداماتی که همین امروز برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند، طبق قانون و با بی طرفی کامل قابل انجام است، به فردا موکول نشود.