خودم میدونم!(گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان 7 – خرداد - 1401

خودم میدونم!(گفت و شنود)

سربازجوی ازانسانیت عقب مانده

 ازدرک وشعور رنج مردم جا مانده

 در دفاع ازر هبر ام الفساد درمانده

تبلیغ کرده برای سرود سلام فرمانده

بنابراین با خرمندرندی وشیادی

 ازپایین وبالا بدجوری زده فریادی

 چرا به اجرای شو درورزشگاه آزادی؟

ازسوی جناح رقیب شده  انتقادی

چرا گفته اند مردم آبادان هستند عزادار؟

در ورزشگاه آزادی جشن گرفته مشتی پاسدار

 بهرحال سربازجو تحلیل داده وتفسیر

 برای فال گیری میره نزد یه  فال گیر

فال گیر  میگه در محله ات یکی میشه کشته فردا

گفته می دونم آیا دستگیر میشم دراین باره بده ندا؟

 

گفت: مدعیان اصلاحات از حضور حماسی نوجوانان در استادیوم صد هزار نفره تهران و اجرای سرود «سلام فرمانده » بد‌جوری عصبانی شده و می‌گویند چرا در حالی که مردم آبادان از فاجعه متروپل عزادارند، در استادیوم آزادی جشن برپا کرده‌اند؟!
گفتم: سراسر سرود سلام فرمانده، دعا برای ظهور
امام زمان - ارواحنا له الفداء- و اعلام آمادگی برای یاری و نصرت ایشان است. کجای آن جشن است؟!
گفت: مدعیان اصلاحات از اولین روزی که این سرود فاخر
و پُر جاذبه به اجرا درآمد همصدا با رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی علیه آن موضع گرفته بودند.
گفتم: پس حالا چی شده که آن را به فاجعه متروپل و سوگ خواهران و برادران آبادانی ربط می‌دهند؟!
گفت:‌ مجوز ساخت ساختمان متروپل بدون رعایت اصول ایمنی در دولت تحت حمایت همین قماش مدعی اصلاحات داده شده بود و حالا دارند نعل وارونه می‌زنند تا از اتهام خارج شوند!
گفتم: یارو رفته بود فالشو بگیره. فالگیر گفت؛ فردا در محله شما یکی کشته می‌شود! یارو گفت؛ اینو که خودم میدونم! میخوام ببینم دستگیر میشم یا نه؟!