پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۱۱- اردیبهشت - ۱۴۰۱

*‌ دشمنان با کمک گرفتن ازعناصر خائن و افراد غافل، تمام توان خود را برای شکستن همدلی و هم‌افزایی بین قوا به‌کار گرفته است که باید به طور همه‌جانبه با این پلشتی‌ها به مقابله برخاست و این دستان ناپاک را کوتاه کرد.
شریفی
*
روزنامه‌های زنجیره‌ای که کارنامه سیاهی در همراهی با دولت سابق و ایجاد مشکلات موجود دارند برای فرار از پاسخگویی به سیاه‌نمایی عملکرد قابل دفاع دولت دکتر رئیسی برخاسته‌اند تا امید مردم را به یأس تبدیل کنند.البته ان‌شاءالله موفق نخواهند شد چرا که واقعیت‌ها را نمی‌توان منکر شد و مردم عملکرد جهادی قوا و به ویژه قوه‌ مجریه را می‌بینند.
سید موسی‌هاشمی
*
آقای علی مطهری مگر مجبور است که سخنی غیر منطقی بیان کند که بعدا آن را تکذیب کند؟ ایشان با سابقه نمایندگی مجلس واقعا سخنان ضد امنیت ملی را درک نمی‌کند؟ چرا آب به آسیاب دشمن می‌ریزد؟
خانم شریفی
*
دولت آمریکایی مصر سریالی را علیه سردار دلها ساخته و روانه بازار کرده است. در این سریال تحریف و وارونه‌گویی حرف اول را می‌زند. اینکه رهبر معظم انقلاب امام‌ خامنه‌ای عزیز این قدر برجهاد تبیین تاکید می‌کنند ناظر برهمین است که دشمن برای قلب واقعیت‌ها ساکت و آرام نمی‌نشیند.
سرآبادانی
*
اشراف اطلاعاتی بر دشمنان مستقر در آب‌های خلیج‌فارس از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران، آنها را از کوچک‌ترین حرکت علیه نظام بازداشته است و این امنیت حاصل ایثار و از جان‌گذشتگی سبزپوشان همرزم حاج قاسم سلیمانی است، خداوند برعزتشان بیفزاید.
زهتابی
*
حزب‌الله عراق و گروه‌های مقاومت لحظه‌ای عوامل و نیروهای آمریکای جنایتکار را در عراق آرام نگذارند چرا که حوادث هر روز عراق نشان می‌دهد که اگر رهایشان کنند آن بد ذات‌ه آرامشان نخواهند گذاشت... شهادت چندین نیرو از جریان مقاومت عراق طی ماه مبارک بیانگر این واقعیت است. باید کاری کنند که اصلا هیچ نیروی آمریکایی در عراق نماند تا اینکه جرأت حضور در معابر و خیابان‌ها داشته باشد.
فخرالساعه
*
ماه مبارک رمضان امسال باطل‌السحر تبلیغات فریبکارانه چند سال جریان سلطه و ایادی داخلی آنها بود که دائم در افکار عمومی القا می‌کردند که انقلاب مردم را دین‌گریز کرده و از روحانیت جدا نموده است. حادثه حرم رضوی و آن تشییع باشکوه با زبان روزه در دو روز متوالی و نیز مراسم کم‌نظیر شب‌های احیا، همه بافته‌های معاندان را پنبه کرد. همچنین دنیا در روز قدس جلوه دیگری از حضور باشکوه و حمایت امت ولایتمدار را مشاهده کرد.
طباطبایی
*
امت مسلمان و مومن با حضور باشکوه در روز جهانی قدس حمایت خویش را از مردم مظلوم فلسطین که بیش از 70 سال است از خانه و کاشانه خود آواره‌اند و باتقدیم هزاران شهید با دژخیمان رژیم جعلی دست و پنجه نرم می‌کنند، و نیز نفرت و انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی به جهانیان مخابره کردند.
2805---0922
و 3949---0912
*
کشورهای آفریقایی به ظاهر مستقل هستند ولی استعمار کاری کرده که در حال حاضر 14 کشور آفریقایی حدود 40 درصد تولید ناخالص ملی خود را به عنوان مالیات استعماری به فرانسه پرداخت می‌کنند. ارزش استقلال کشور خودمان ایران را بیشتر بدانیم.
قجاوند
*
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه فرموده‌اند فتنه‌ها اتفاق می‌افتد و افراد زیر و رو می‌شوند و اما ریشه فتنه دو چیز است. یکی تبعیت از هوای نفس و دوم بدعت در دین. با این وصف باید از خدا بخواهیم کمک کند سربلند از فتنه‌ها بیرون بیاییم و رفوزه نشویم.
پاینده
*
هر روز کودکان مظلوم افغانستان و یمن از سوی تروریست‌های مدیریت شده توسط غرب در خون خود می‌غلتند. اما آیا از خود سؤال کرده‌اید چرا هیچ‌کدام از این فجایع به‌اندازه مرگ فرزند رونالدو بازتاب خبری در دنیا ندارد؟ بشر غربی به کجا می‌رود؟
چراغی
*
واقعیت این است که افزایش قدرت دفاعی کشور به ویژه در حوزه موشکی توسط سپاه پاسداران از یک‌طرف و فعالیت‌های عمرانی این نهاد انقلابی در مناطق محروم و کمک‌رسانی به مردم در مواقع بحرانی مثل سیل و زلزله که موجب جلب رضایت افکار عمومی جامعه شده از سوی دیگر دشمنان نظام را سخت ناراحت و عصبانی کرده است. اگر غیر از این بود آمریکایی‌ها کاری به کار سپاه نداشتند.
ایزدی
*
پافشاری آمریکا و رژیم صهیونیستی بر باقی ماندن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی دلیل بر موفقیت این نهاد در مواجهه با توطئه‌های دشمنان است. دولتمردان غربی همچنین براساس تحقیقات میدانی به این مسئله پی برده‌اند که عامل رشد و توسعه کشور در بسیاری از عرصه‌ها سپاه بوده است.بنابر این با اعمال فشار و محدودیت بر این نهاد دنبال توقف پیشرفت در کشورمان هستند.
نادری
*
قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار با شعار و عنوان سال کاملا مطابقت دارد. امیدواریم این قانون با حمایت همه مسئولین و دستگاه‌های مربوط اجرایی شده و شاهد رونق تولید در کشور باشیم.
6263---0938
*
شورای امنیت سازمان ملل همچنان به انفعال و سکوت خود در قبال جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد. آیا دستیابی فلسطینی‌ها به حقوق خود از این طریق می‌تواندمحقق شود؟ البته مبارزان و مجاهدان فلسطینی،‌ راه آزادی را در مبارزه مسلحانه می‌دانند و به خوبی دریافته‌اند که جز قوه قهریه راهی برای محو این غده سرطانی نیست.
ذوقی
*
از مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی بپرسید، رساندن نرخ ارز از 3700 تومان به بالای 26 هزار تومان، بدهی بانکی از 13 هزار میلیارد به 96 هزار میلیارد،‌ تحمیل رکود در بخش مسکن و تولید تورم 230 درصدی، کوتاهی در اصلاح نظام بانکی،‌ 9 برابر کردن نقدینگی تورم‌ساز، واگذاری شرکت‌ها و کارخانه‌ها به رانت‌خواران! فسادهای ده هزار میلیاردی و اختلاس 16 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در کدام دولت رخ داد؟ آیا شما حتی به یکی از این موارد طی 8 سال گذشته اعتراض کردید؟!
شیخ‌زاده و چند تلفن دیگر
*
با وجودی که 8 ماه بیشتر نیست دولت جهادی و انقلابی شکل گرفته و شبانه‌روز در تلاش برای گره‌گشایی است و در رفع برخی مشکلات برای مسئولان خود مهلت تعیین می‌کند اردوگاه رسانه‌ای دشمنان مردم دائم به تحریف،‌ تخریب و تهمت‌پراکنی مشغول است تا آنان را نسبت به نظام و دولت مردمی دلسرد کند. لازم است دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی درقطع این دستان آلوده لحظه‌ای درنگ نکنند چرا که اهداف دشمنان نظام را پیاده و اجرا می‌کنند.
شکیبا
*
درج قیمت کالا و برخورد با متخلفین و گران‌فروشان، جرأت تخلف را به حداقل می‌رساند.
9239---0922
*
ثبات قیمت ارز و سکه و مقابله جدی با کسب سودهای نامتعارف دلالان به‌ویژه در بخش مسکن و خودرو در ثبات قیمت‌ها موثر است.
6960---0936
*
در رسانه ملی گزارش‌هایی از کم‌فروشی نان یا سبک کردن اندازه‌های مختلف وزن خمیر نان پخش شد. مردم چه گناهی کرده‌اند که باید متحمل این کم‌فروشی‌ها شوند. چرا دستگاه‌های نظارتی تعزیراتی به وظیفه خود عمل نمی‌کنند؟
عسگرآبادی
*
مردم حاشیه شهرها ولی‌نعمتان نظامند مسئولان در طرح‌ها و پروژه‌ها به این عزیزان توجه ویژه نمایند.
پاکدامن