بقائی: صلح در منطقه با خروج آمریکا محقق می‌شود

 بقائی: صلح در منطقه با خروج آمریکا محقق می‌شود4-تیر-1405

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که صلح در منطقه تا زمان ادامه نظامی‌گری آمریکا محقق نمی‌شود.به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اظهارات تکراری و مداخله‌جویانه وزیر امور خارجه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان و فلسطین اشغالی، در شبکه ایکس نوشت:هیچ‌کس فریب چنین سخنانی نخواهد خورد. او اضافه کرد: «صلح واقعی در منطقه ما تا زمانی که نظامی‌گری و مداخله‌جویی آمریکا ادامه دارد و نیابتی اشغالگر آن با مصونیت کامل به تحمیل جنگ‌های بی‌پایان بر منطقه ادامه می‌دهد و مرتکب نسل‌کشی و دیگر جنایات شنیع می‌شود، دست‌یافتنی نخواهد بود.»بیشتر بخوانید-ببینید| بقائی: تیم‌های فنی به کار خودشان ادامه می‌دهند-بقائی: بدون اجرای بند 1 یادداشت تفاهم ورود به مرحله مذاکره ممکن نیست-بقائی: نشست سوئیس برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل است