در بیانیه 63 تن از فقهای خبرگان مطرح شد
کُشتن قاتلان خامنه
ای بر همه واجب است7-تیر-1405
شورای آخوندی نه مردمی است ونه مشروعیت دارد تا چه رسدکه نقش اتخاذمواضعی کندکه ربط به سرنوشت کشور وملت داشته باشد. زیرایک جریان آخوندی-مافیایی آلت دست کانون های قدرت است و نه هیچ زن ونه هیچ غیرآخوندعضوش هستندکه شامل اکثریت جمعیت کشورمی شود.برای همین بدون آنکه بگویدسردادن شعار47 ساله نابودی اسراییل ومبارزه باآمریکا وحمایت مالی وتسلیحاتی کردن ازگروه های نیابتی درمنطقه تامقابله جویی بااسراییل وآمریکاکنند.مکمل آن برنامه های بسیارپرهزینه هسته ای وموشکی پاسداران جنگ افروزوجنایتکارومخالفت بامذاکره باآمریکاموجب جنگ 12 و40 روزه وکشته شدن فرماندهان پاسداری وامنیتی واطلاعاتی ومهره های هسته ای والبته رهبرانتصابی ولی فقیه خامنه ای رمال شد.درمقابل 63 عضوشورای آخوندی بنابردستوردریافتی بالادستی ها دردفاع ازبرنامه واهداف هسته ای بیانیه داده است که کشتن قاتلان خامنه ای رمال برهمه واجب است.البته خودشان شامل همه نمی شوند.زیراحفظ جان شان برای شان اولویت اول است.
63 تن از فقهای مجلس خبرگان با صدور بیانیهای تأکید
کردند: موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان مهدورالدم جنایتهای کمنظیر جنگ تحمیلی
اخیر بهویژه رئیسجمهور جنایتکار آمریکا و نخستوزیر پلید رژیم صهیونیستی و
مجازات آنها و انتقام خون امام شهید امت(رضوانالله علیه) به هیچ وجه مورد اغماض و
بیتوجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آنها دسترسی پیدا کند واجب است که این
جنایتکاران را به درک واصل کند.63 تن از فقهای مجلس خبرگان با صدور بیانیهای با تأکید
بر اینکه که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از آنها به هیچ وجه جایز
نیست، تصریح کردند: همگان بهویژه مسئولان محترم میدانند که در نظام ولایی نظر و
دیدگاه ولیامر فصل الخطاب است و پس از اطلاع از نظر قطعی ولیفقیه هیچ مسئولی نمیتواند
و نباید بر خلاف نظر ایشان اقدام نماید.متن این بیانیه بدین شرح است:بسم الله الرحمن
الرحیم-مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی-با عرض تسلیت ایام عزای سالار شهیدان و
اصحاب باوفای آن حضرت و آرزوی سلامت و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی
مدظلهالعالی و پیروزی قاطع رزمندگان فداکار و آرزوی عزت و سربلندی بیشتر برای شما
مردم حاضر در صحنه، پیرو پیام راهگشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی مدظلهالعالی و
حوادث اخیر نکات ذیل تقدیم میشود:۱. ضمن تشکر از مسئولان
بهویژه مذاکره کنندگان محترم، که بنا بر تعبیر رهبری معظم از سر دلسوزی و حسن نظر
به دنبال احقاق حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هستند انتظار داریم که با ملاحظۀ
تجربههای مذاکرات خسارتبار گذشته کاملاً مراقب ترفندهای دشمن فریبکار و بد
سابقه باشند و توجه داشته باشند که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از
آنها به هیچ وجه جایز نیست.۲. موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان
مهدورالدم جنایتهای کمنظیر جنگ تحمیلی اخیر بهویژه رئیسجمهور جنایتکار آمریکا
و نخستوزیر پلید رژیم صهیونیستی و مجازات آنها و انتقام خون امام شهید امت (رضوانالله
علیه) به هیچ وجه مورد اغماض و بیتوجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آنها
دسترسی پیدا کند واجب است که این جنایتکاران را به درک واصل کند.۳. مطابق تعهد مسئولان محترم به رهبری و مردم، انتظار میرود
که هرگونه پیمان شکنی و نقض بندهای تفاهمنامه سریعاً پاسخ داده شود. از این رو با توجه به
استمرار تجاوزات و جنایات رژیم پلید صهیونیستی در لبنان و عدم عقبنشینی از مناطق
اشغالی که نقض آشکار بند اول تفاهم نامه محسوب میشود بازگشایی تنگه هرمز خلاف
تعهدات مسئولان است و خطایی راهبردی شمرده میشود و دشمن را در ادامۀ پیمانشکنیها
و نقض تعهداتش گستاختر خواهد کرد.۴. مجدداً یادآور میشویم که بنابر رهنمود
واجب الاتباع رهبری معظم مدظلهالعالی حقوق هستهای کشور نباید مورد بحث و مناقشه
قرار گیرد و بایستی از دایره گفتوگوها خارج شود.۵. تثبیت مدیریت تنگه
هرمز و دریافت غرامت خسارتها و بازگشت اموال بلوکه شده و رفع تحریمها و خروج
آمریکا از منطقه از مطالبات تخلف ناپذیر رهبری و مردم است که لازم است با حفظ عزت
و کرامت ملت ایران دنبال شود و هرگونه سهل انگاری در این زمینه قطعاً با عکسالعمل
ملت مواجه خواهد شد.۶. مسئولان بایستی از هر سخنی که موجب گستاخی
دشمن و ایجاد توهم ناتوانی کشور و عدم تابآوری ملت باشد اجتناب کنند و اینک که
مقاومت جانانۀ رزمندگان جانفدای ما، آمریکای مستکبر را به استیصال کشانده نبایستی
سخنانی گفته شود که ضعف و ناتوانی کشور از آن استشمام گردد.۷. همگان بهویژه مسئولان
محترم میدانند که در نظام ولایی نظر و دیدگاه ولیامر فصل الخطاب است و پس از اطلاع
از نظر قطعی ولیفقیه هیچ مسئولی نمیتواند و نباید بر خلاف نظر ایشان اقدام نماید.۸. از آنجا که بر اساس شواهد فراوان دشمن به دنبال کسب
فرصت برای تجدید قوا و خرید زمان برای برخی برنامههای خود از جمله انتخابات آینده
است و پس از آن احتمال حمله مجدد بسیار خواهد بود بایستی در مهلت مقرر ۳۰ روزه و ۶۰روزه تکلیف موارد مطروحه در تفاهمنامه
تعیین شود و از فرسایشی شدن این گفتوگوها جداً پرهیز گردد.۹. از ملت عزیز تقاضا داریم که کماکان حضور آگاهانه و با
صلابت خویش را در میدان ادامه دهند و ضمن حفظ اتحاد مقدس و پرهیز از هر اقدام مخل
این اتحاد، به سخنان تفرقهافکنانۀ برخی ناآگاهان که به دنبال محدودسازی این بعثت الهی
هستند اعتنایی نداشته باشند. حضور مردم تا زمانی که رهبری معظم مدظلهالعالی مصلحت
بدانند ضروری و تعیینکننده است.۱۰. خادمان ملت در مجلس
خبرگان نیز به عنوان بخشی از مردم در کنار رهبری عزیز و قاطبۀ ملت ضمن آرزوی
موفقیت برای مسئولان محترم منتظر تحقق شروط و وعدهها میمانند و عنداللزوم به
تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته۰۶/۰۴/۱۴۰۵