نماینده
حزبالله: اسرائیل به دنبال جنگ داخلی در لبنان است6-تیر-1404
یعنی رژیم تروریست وجنگ افروزولایت
فقیه وسپاه تروریست قدس وگروه نیابتی آلت دست شان حزب الله لبنان
همسوبانتانیاهوواعضای راست افراطی کابینه اسراییل ،نقش مشترک درراه
اندازی جنگ داخلی لبنان ندارند؟!
نماینده فراکسیون پارلمانی حزبالله مذاکرات مستقیم دولت لبنان با رژیم صهیونیستی را اقدامی اشتباه خواند.به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «امین شری»، نماینده فراکسیون پارلمانی حزبالله با اشاره به توافق اولیه دولت لبنان با رژیم صهیونیستی گفت: موضع ما ثابت است: مذاکرات مستقیم، اشتباه است.وی افزود: آنچه اسرائیل در دو جنگ به دست نیاورد، اکنون میخواهد از طریق شعلهور کردن جنگ میان لبنانیها به آن برسد.بیشتر بخوانید-امضای توافق میان دولت لبنان و رژیم صهیونیستی و ذوقزدگی نتانیاهو-این مقام حزب الله در گفتگو با الجزیره تصریح کرد اسرائیل همچنان به کشاندن لبنان به سمت امتیازات بیشتر ادامه میدهد.امین شری گفت: موافقت ما با استقرار ارتش [لبنان] در جنوب رود لیتانی، به معنای عقبنشینی کامل اسرائیل است.مارکو روبیو، وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا اعلام کرد که اسرائیل و (دولت غربگرای) لبنان پس از مذاکرات در شهر واشنگتن به توافق اولیه دست یافتند.این توافق در حالی صورت می گیرد که بخشهایی از خاک لبنان همچنان در اشغال رژیم متجاوز صهیونیستی بوده و این رژیم همچنان به تجاوزات خود به خاک لبنان ادامه می دهد و بر ادامه اشغالگری اصرار می ورزد.