نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک

 نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک6-تیر-1405

آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک، آتش‌بس و تفاهمنامه با ایران را نقض کرده است.به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه آمریکایی صهیونیستی آکسیوس اعلام کرد: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است. همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد.