فیلم آخوند سلیمی: اگر حزب الله در بیروت نجنگد، ما باید در تهران و
کرمانشاه با اسرائیل بجنگیم6-تیر-1405
نظرآخوندسلیمی
عضوباندمافیایی کاسبان تحریم های موافق جنگ ومخالف تفاهم باآمریکا که اگر حزب الله لبنان
پیشمرگه سپاه تروریست قدس در بیروت نجنگد، ما باید در تهران و کرمانشاه با اسرائیل
بجنگیم.برگردان نظرآخوندمهدی طائب است که برای دفاع از حضورسپاه تروریست قدس
درسوریه گفته بوداگراستان خوزستان راازدست بدهیم ولی نبایدسوریه راازدست
بدهیم.
علیرضا سلیمی، نماینده مجلس گفت: صرفاً ایران عزیز تنها نیست. لبنان بخشی از جنگ است. لبنان عمق استراتژیک ما است. اگر در بیروت، حزب الله رشید نجنگد، بدون شک با سربازان اسرائیلی باید در مرز تهران و کرمانشاه و مکانهای دیگر مقابله کنیم. این یک قصه حیاتی و جدی برای ما است.