گزیده خبر های 13 اردیبهشت – 89 قسمت -2

در گفت‌و‌گو يا فارس عنوان شد؛توضيحات فرزند معتمدي درخصوص آخرين وضعيت جسماني ويخبرگزاري فارس: فرزند وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در دولت اصلاحات درخصوص وضعيت جسماني پدر خود گفت: معده و روده در اثر اصابت چاقو پاره شده و خونريزي شديدي دارد و پزشكان براي تأمين خون مورد نياز وي تقاضاي خون كردند و در حال حاضر مدت 3 ساعت است كه پدرم در اتاق عمل است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902131102

فرا موش نشود که شرکت مخا برات را پاسداران کودتا گر مصادره و اشغال کرده اند که پیرامون این اشغال گری قبلاً یک مدیر مسئول شرکت تعاونی مبین یا مشابه وی که جزو به حساب رقیب یا خریداران شرکت مخابرات بود در کنار همسرش بطور مشکوک با بهانه گاز گرفتگی در خواب خفه و سر به نیست شدند . اکنون نوبت وزیر اسبق ارتباطات رسیده است که شاید جزو مخالفین یا منتقدین واگذاری شرکت مخابرات به پاسداران بوده است .بهرحال این اقدام یک توطئه پاک سازی و حذف فیزیکی است تا اینکه هم بهانه ی لازم برای ایجاد خفقان در دا نشگاه ها و ضرب و شتم دانشجویان وجود داشته باشد . هم اینکه احتمالاً طرح گسترده بازداشت و متهم و محکوم کردن دانشجویان در راه باشد. شاید هم قصاص گرفتن از دانشجویان جزو برمامهباشد که انجام خواهد شد تا اینگونه بتوان فضای خفقان و رعب ووحشت در دانشگاه را حاکم نمود . ناگفته نماند که روز 11اردیبهشت روز جهانی کارگر یک پارچه فریاد مرگ بر دیکتاتوردر دانشگاه تهران زده شد . بنابراین نیاز به زهر چشم گیری یا توطئه علیه دانشجویان ضروری بوده است . البته اینگونه چاقو زدن ها کارهمان بسیجیان چماقدار و لباس شخصی های دژخیم مأمور حرفه ای می باشد که همکار قاتلان قربانیان باز داشتگاه کهریزک و قاتل خواهر زاده ی موسوی و ترور کنندگان مسعود علی محمدی هستند که سرنخ هدایت گری شان به سازمان اطلاعات و حفاظت سپاه وصل و ختم می شود.

محمدرضا معتمدي فرزند احمد معتمدي‌پور وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، ضمن تاييد خبر مضروب شدن پدر خود در دانشگاه امير‌كبير گفت: پدرم ساعاتي پيش در دانشگاه اميركبير توسط فردي با چاقو از پهلوي راست مضروب شده است و اين سوء قصد در مقابل درب دفتر ايشان صورت گرفت. وي با اشاره به وضعيت جسماني پدر خود گفت:معده و روده در اثر اصابت چاقو پاره شده و خونريزي شديدي دارد و پزشكان وي براي تأمين خون مورد نياز وي تقاضاي خون كردند و در حال حاضر مدت 3 ساعت است كه پدرم در اتاق عمل است. شنيده‌هاي خبرنگار خبرگزاري فارس حاكي از اين است كه اين ضارب دانشجوي دانشگاه اميركبير نبوده و ادعاي وي مبني بر دانشجوي اخراجي معتمدي‌پور و دانشجوي اخراجي دانشگاه اميركبير در اعترافات اوليه از سوي اين ضارب تكذيب شده است. لازم به ذكر است كه ضارب پس از مضروب كردن معتمدي‌پور از محل حادثه گريخته اما در خيابان رشت بازداشت شده است. در حال حاضر احمد معتمدي‌پور در بيمارستان مهر تهران بستري شده و بيش از 3 ساعت است كه در اتاق عمل در حال مداواست.

جزییات ماجرای حمله به وزیر اسبق ارتباطات

http://www.fararu.com/vdcgx79t.ak93u4prra.html

درآستانه کنفرانس بازنگری در ان پی تی؛یک بمب در نیویورک خنثی شد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=109455

این بمب گرچه خوشبختانه خنثی شده است ولی بی ربط به سفر و ورود پاسدار ماشته احمدی نژا به آمریکا ندارد

این می توانست یک رویداد مرگبار باشد. شهردار نیویورک گفت که هنوز نمی داند چه کسی پشت این قضیه است

گزارش فارس/در سايه غفلت‌ها شكل مي‌گيرد.اختصاص اضافه‌ حقوق بيشتر براي مانكن‌هاي ادارات خصوصي.خبرگزاري فارس: هزينه آرايش صورت، مانيكور ناخن و پوشيدن لباس‌هاي چشم پركن،‌ اين روزها به عنوان اضافه حقوق به فيش حقوقي بسياري از كاركنان ادارات خصوصي رنگ‌ و لعاب فريبنده بخشيده است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902121187

گذشته از اینکه برج میلاد در اختیار شهر دار تهران پاسدار قالیباف است که با پاسدار گماشته احمدی نژاد رقیب جدی هستند و مشخص می کند که این گزارش در راستای چه اهدافی تهیه شده است؟ از سوی دیگر گفته می شود مشتی ارزن در مشت گره کرده اگر نگه داشته شود آنگونه که دانه ای از آن بیرون نریزد و همچنین نه چنان انگشتان دست باز باشد که همه دانه های ارزن بیرون ریخته شود . یعنی نه افراط و نه تفر یط . چگونه است که در 31 سال گذشته یک مسئول یافت نشده است تاکه پیرامون پدیده های اجتماعی همچون فقر و بیکاری و تورم و گرانی و سرکوب و اختناق و اعتیاد و تن فروشی و شکاف عمیق طبقاتی و بد حجابی و بی حجابی بصورت رابطه ی علت و معلولی برای مردم توضیح دهد . ولی در عوض پیوسته از اهرم چماق و تهدید و پرونده سازی و دین فروشانه و عدامفریبی کردن با مردم یا قربانیان بر خورد شده است؟

كاركنان شركت ظاهراً همه زن هستند. تمام خانم‌ها حجابي نيمه عريان دارند و هيچ‌ كس حجابي بر سر ندارد. پس از كمي معطلي خانم‌منشي مي‌گويد كه آقاي مدير را مي‌توانم ببينم و پيشنهاد مي‌دهد كه از كار در اين شركت منصرف شوم! بيشتر از حرف‌هاي خانم‌ منشي،‌ منتظر شنيدن صحبت‌هاي تنها مرد اين شركت هستم. وارد اتاق مدير مي‌شوم. خانم‌ منشي هم كه خيالش كمي راحت شده و خطري براي خود احساس نمي‌كند دوباره به همان پوشش قبل از ورود من برمي‌گردد. شايد اين طوري راحت‌تر است!مديرشركت سعي‌ مي‌كند ظاهر شركت و خانم‌هاي آن را موجه نشان دهد، مي‌گويد كه تمام كاركنان شركت‌ خانم‌ هستند و راحت! كاركردن در اين‌جا مستلزم اين است كه حجاب نداشته باشيد چون اكثر مراجعه‌كنندگان، افرادي دنيا ديده هستند و حجاب كمي كار ما را سخت مي‌كند! از او مي‌پرسم كه مشكلي با سازمان‌هاي نظارتي دولتي درباره بي‌حجابي ندارند كه پاسخ مي‌شنوم: "ما خصوصي هستيم و در چارچوب شركت خود آزاد عمل مي‌كنيم. اضافه‌حقوق‌هاي نجومي براي حراج عفافمروري بر آگهي‌هاي استخدامي كه عموماً در روزنامه‌هاي كثيرالانتشار منتشر مي‌شود فضاي حاكم بر اغلب شركت‌هاي خصوصي را بر ملا مي‌كند. يكي از دختران دانشجويي كه مرحله گزينش حضوري يكي از شركت‌هاي خصوصي را پشت‌سر گذاشته است ، مي‌گويد: " روز گزينش با ظاهري ساده به شركت رفتم آنها نياز به مترجم داشتند تسلطم‌ به زبان انگليسي را تأييد كردند و گفتند شما تنها يك مشكل براي پذيرفته‌شدن داريد و ‌آن اين است كه بايد ظاهري امروزي داشته باشيد. يعني حتماً بايد با آرايش كامل صورت و ناخن‌هاي لاك‌زده به شركت بياييد. من كه مشكلي با شرايط آنها نداشتم كار در اين شركت را پذيرفتم مدير شركت هم علاوه بر حقوقم ماهانه 100 هزار تومان فقط براي اين‌كه با ظاهري مورد نظر آنان در شركت حضور داشته باشم، مي‌پردازد.طرح‌ گسترش فرهنگ حجاب و عفاف؛‌ از تصويب تا كدام اجرا؟! سالم سازي شركت‌هاي خصوصي؛ تنها يك طرح مقطعي براي پليس!

تسخير خيابان... البته باز هم در فضاي مجازي (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/890213/2.htm#other204

اینکه هنر نیست که یک رژیم کودتائی نامشروع همه امکانات سرکوبگری خود را علیه ی مردم ناراضی و منتقد بسیج کند ودر همه سطوج جامعه و خیابان ها و دانشگاه ها و محیط کارگری آنان را در حال آماده باش و تهاجم و ضرب و شتم کردن نگه دارد و در روز کار گر به جای هدیه ی روز جهانی کار گر نه چنین روزی را تعطیل نکرده است ، بلکه حتی مجوز حضور و تظاهرات آرام در خیابان را به کار گران نیز نداده است.در صورتیکه با وجود فضای سنگین امنیتی تحمیلی که حاکم کرده است مع الوصف تجمع وتظاهرات گسترده ی کارگری در تهران و شهر های بزرگ کشور بر گزار شد که نشان از عمق تنفر کار گران زحمت کش و محروم نسبت به حاکمان نا مشروع می باشذ . اما اکنون دروغ نامه ی ارگان تبلیغاتی نیروهای سرکوبگر و به ویژه پاسداران کودتا گران کیهان سرباجو پاسدار حسین شریعتمداری مدعی آرام ترین روز ، روز کارگر بوده است و به حساب به سبک خبر رسانی بازجویانه و پرونده سازی کورن برای مخالفان با متهم کردن شان افشاگری علیه ی تبلیغات ضد انقلاب و سایت های خبری شان در چنین روزی کرده است .

كوه تبليغات تحريك آميز رسانه هاي ضد انقلاب براي ايجاد تشنج در روز كارگر حتي موش هم نزاييد. ده ها رسانه ضد انقلابي طي يك ماه اخير (پس از تعطيلات نوروز) چنين القا مي كردند كه تشنجات خياباني چند ماهه پس از انتخابات، مجدداً در روز 11 ارديبهشت باز توليد خواهد شد.

نگراني رئيس بايكوت شده فراكسيون اقليت از پخش دادگاه كيهان!

http://www.kayhannews.ir/890213/2.htm#other209

هر که به شیوه ی بازجوئی و تعویض شاکی با متهم سربازجو حسین شریعتمداری انتقاد کند بلافاصله برایش پرونده ی اتهامی جدید گشوده می شود و مهم هم نیست که منتقد چه کسی می خواهد باشد . چون تخصص و حرفه ی اصلی وی بازجوئی و اعتراف و پرونده سازی کردن ووارونه گوئی و متهم نمودن دگر اندیشان و منتقدان می باشد.

اظهارات مستند و روشنگر مديرمسئول كيهان درباره عقبه صهيونيستي و آمريكايي جريان برانداز و ضدانقلاب، باعث ناراحتي رئيس فراكسيون اقليت مجلس شد.تابش در ميزگرد راديو گفت وگو كه با حضور محمدرضا باهنر برگزار شد، از پخش دفاعيات حسين شريعتمداري توسط سيما ابراز ناخرسندي كرد و گفت: محكمه در حال رسيدگي به شكايت مي باشد. هيچ حكمي هم صادر نشده، آيا اين به اعتدال در جامعه كمك مي كند كه صدا و سيما بيايد متن دفاعيات آقاي شريعتمداري را پخش كند؟

در جريان رسيدگي به شكايات عليه شريعتمداري اسناد ارائه شده كيهان حيرت و عصبانيت وكلاي مدافع شاكيان را برانگيخت
http://www.kayhannews.ir/890213/2.htm#other203

عجب کیف و حال و عشقی می کند این مرده ی سیار کنونی و شکنجه گر بازجوی اتراف گیر و تواب ساز و سناریو وپرونده سازی قدیمی که اینگونه افتخار می کند که از موضع متهمی توانسته شاکیان و حتی وکیل مدافع شان را متهم ومحکوم نماید و طلبکارانه دست به عقده گشائی با فرافکنی بزند؟

موج حمايت جنبش دانشجويي از افشاگري كيهان عليه شيرين عبادي

http://www.kayhannews.ir/890213/14.HTM#other1401

مگر وی دردروغ نامه ی کیهان چگونه پرونده سازی می کندکه اینهمه شاکی دارد که اعتراف شده هر 6 روز یک بار به داد گاه های نمایشی بی بو وبی خاصیت فراخوانده می شود؟ ضمن اینکه معلوم نیست که چرا با حجم این شکایات نه وی محکوم شده ونه دروغ نامه ی کیهان تعطیل شده است؟ مهمتر اینکه دلیل حاشیه امنیتی وبر خورداری دیوار آهنین وی چیست تا جائیکه این متهم در بیداد گاه نمایشی نه متهم نمی شود ، بلکه همه شاکیان از سوی وی متهم و محکوم می شوند؟ مسخره تر اینکه ادعای موج حمایت نبش دانشجوئی از پرونده سازی های وی شده است.

براساس اين گزارش حسين شريعتمداري به طور ميانگين هر 6 روز يك بار به اتهام دفاع از آرمان هاي انقلاب به دادگاه فراخوانده شده است.«محمد محمدي مسعودي» عضو شوراي مركزي اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي سراسر كشور نيز در گفت وگو با فارس با اشاره به احضار شريعتمداري به دادگاه در پي شكايت شيرين عبادي گفت: امثال شريعتمداري در دادگاه حاضر مي شوند اما مهدي هاشمي با وجود احضار به دادگاه با خيال راحت در لندن زندگي مي كند

نامه لاريجاني به هاشمي

http://www.fararu.com/vdci5va5.t1aqy2bcct.html

فضا سازی جدید علیه ی رفسنجانی مکار که رئیس مجمع مصلحت نظام است . این فشار از طریق تجمع ترکش خورد گان و موجی ها و جانبازان جنگ خانمان بر انداز و ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق که در جلوی درب بازار مکاره مجلس هشتم داشتند و اکنون نامه ای از سوی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی و پیک شدن پاسدار وکیل الدوله ی بازار مکاره اسماعیل کوثری پیگیری شده است .

تجمع خانوادهای دستگیر شدگان روز کارگر در مقابل زندان اوین

جالب و عجیب است که هدیه کار گران در روز جهانی کار گران ملحق کردن شان به دانشجویان و معترضان زندانی در زندان اوین است . همچنین پیوند زدن خانواده های کارگران زندانی به سایر خانواده های معترض زندانیان در پشت درب زندان اوین است که عزیزانی در زندان دارند

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"،خانواده های دستگیر شدگان روز کارگر صبح امروز در مقابل زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی فوری و بی قید وشرط عزیزان خود شدند.روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه تعداد زیادی از خانواده های دستگیر شدگان روز جهانی کارگر مقابل زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی عزیزانشان شدند. این تجمع از ساعت 09:00 صبح آغاز و تا پایان وقت اداری ادامه داشت.خانواده در مقابل ساختمانی که بازپرسان امنیتی در آن مستقر هستند تجمع کردند. درب این محل بر روی خانواده هابسته است و کسی جوابگوی آنها نیست . برخوردها و رفتار نگهبانان بازپرسان امنیتی با خانواده ها توهین آمیز و غیر انسانی است.بدلیل رفتارهای غیر انسانی نگهبانان بازپرسان امنیتی در چند مورد بین خانواده ها و آنها درگیری لفظی روی داد.پاسدارهای مستقر در آنجا به طرز توهین آمیزی خطاب به خانواده ها می گفتند: اگر از اینجا دور نشوید ،شما را پایین می ریزیم. در جریان برگزاری روز جهانی کارگر بیش از 30نفر از زنان و مردان دستگیر و به زندان اوین منتقل شدند. تعدادی از آنها عابرین و کسانی بودند که در فروشگاه در حال خرید بودند که از فروشگاه بیرون کشیده شدند و به زندان اوین منتقل شدند. تعداد بسیار کمی از آنها در اثر تلاش های خانواده ها آزاد شدند ولی هنوز اکثر آنها در زندان اوین بسر می برند. دریکی از نقاط خیابان آزادی 12 نفر از زنان و مردان شرکت کننده در مراسم روز جهانی کارگر دستگیر و مستقیما به زندان اوین منتقل شدند

تعداد بازداشت شدکان روز معلم به بيش از 20 نفر ميرسد

فقط به کار گران بازداشت و زندانی شده در روز جهانی کار گران با زندانی کردن شان هدیه ی حکومتی داده نشد ، بلکه به معلمین در روز خودشان نیز اینگونه هدیه ی حکومتی داده شده است.

وبلاگ اتحاديه معلمان ايران : فرهنگيان امسال روز معلم متفاوتي راپشت سر گذاشتند بنا به گزارشهاي رسيده بيش از ۲۰ نفر از معلمان شركت كنند ه در تجمع معلمان بر سر مزار دكتر خانعلي بازداشت شدندمحمد تقی فلاحی ، ایرج جوادی، فرقانی ،خانم بادپر ،محمدی ،رئیس زاده ،سوری ، شیورانی ، ایمان زاده ،نتجبی زینال زاده. عباس عزيزي. نسر ين اقا زا ده.رضا رفعت.مجتبي اذري. رضا حسيني .جواد عظيمي. مليحه نمازي.محمد علي تابش.ليلا محبي از جمله باز داشت شدگان مي باشند. از شهر ستا نها نيز خبر مي رسد تعداي از معلمان با زداشت شد ه اند خبر ها ي تكميلي در اين را بطه متعاقبا اعلا م مي شود.

بيمارستان‌هاي دولتی دیگر رایگان نیستند

همانگونه که در قانون اسای منسوخ شده تأکید بر اجباری و مجانی بودن دانش آموزان در دوره ی ابتدائی کرده است ولی مدارس انتفاعی جایگزین این قانون شده است و منجر به تعداد 4 میلیون دانش آموز قادر بمدرسه نرفتن شده است . اکنون نیز ازسوی دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران بیمار ستان های دولتی هم به سر نوشت مشابه آموزش و پرورش و انتفاعی شدن مدارس مبتلا شده اند .

نکاتی از مصاحبه روزنامه فرهيختگان با دكتر ايرج فاضل، رئيس جامعه جراحان ايران :جراحي در كشور پيشرفت خوبي داشته و انواع عمل جراحي در ايران انجام مي‌شود. تمام جراحي‌هاي پيشرفته دنيا در ايران قابل اجرا و انجام است اما در اختيار داشتن اين خدمات براي همگان بستگي به سيستم‌هاي حمايتي دارد.براي نمونه دستگاه «ام‌آرآي» چند ميليون تومان قيمت دارد و با هر بار استفاده، مريض مجبور به پرداخت هزينه زيادي مي‌شود. در حال حاضر بيمارستان‌هاي دولتي به دليل نداشتن تجهيزات و حمايت مالي رو به ورشكسته شدن هستند و در واقع بيمارستان دولتي به آن معنا كه در دو دهه قبل وجود داشت (رايگان) ديگر وجود ندارد. قرار بر اين بود كه در انتهاي برنامه چهارم مردم 30 درصد از هزينه‌هاي درمان را برعهده داشته باشند ولي اين مقدار از 60 درصد تجاوز كرده و گفته مي‌شود اگر كسي از اعضاي خانواده در قشر متوسط جامعه نياز به جراحي پيدا كند و نتواند در بخش دولتي بستري شود كل خانواده زير خط فقر خواهند رفت. ما از فقيرترين كشورهاي منطقه مثل عراق، سوريه و هند معدل گرفتيم و بر اين اساس مشخص شد پايين‌ترين ويزيت پزشك عمومي در آن كشورها دست‌كم سه برابر بيشتر از بالاترين ويزيت ما است.به اين ترتيب با اين تعرفه‌ها سوبسيد پزشكي مردم را پزشكان مي‌دهند، نه دولت

تاج گل سیاسی با هزینه بیت المال؛ سازمان ها و نهاد هایی که برای پدر وزیر ارشاد سنگ تمام گذاشتند

از علائم دیگر خیلی ساده زیست بودن دولت نا مشروع دهم با ادعای اصولی و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان داشتن چگونگی مراسم تشریفاتی گزارش این مجلس ختم است.

جهان نيوز : برگزاری مراسم ختم پدر مرحوم وزیر ارشاد با حضور مهمانان متنوع، حاشیه هایی را به همراه داشت که شاید اصل ماجرا را تحت الشعاع قرار داد.به گزارش جهان، عصر روز شنبه مسجد نور واقع در میدان فاطمی که دیگر به محلی تقریبا ثابت برای برگزاری مراسم های ختم اقوام رجال سیاسی کشور تبدیل شده است شاهد حضور رنگارنگ شرکت کنندگان از جناح ها، سازمان ها و نهادهای مختلف بود که هر کدام برای ابراز محبت و ارادت و شاید تسلیت به بازماندگان ، تاج گلهایی را به خانواده مرحوم اهدا کردند.در این تاج گلها که ارتفاع بعضی از آن ها بالغ بر 2متر بود بیش از همه کارت روی آن که مشخص کرده بود از طرف چه نهادی اهدا شده است خودنمایی می کرد.این تاج گل ها و کارت های روی آن که در آن اسامی نهادهای نظامی و انتظامی ، بسیاری از وزارتخانه های دولتی، سازمان ها و نهادهای عمومی و نیز برخی افراد صاحب منصب کشور به چشم می خورد، به بیش از 60 تاج می رسید که البته در نوع خود بی نظیر و یا کم نظیر نیست. چرا که این خرج های بی فایده هم اکنون در بسیاری از ختم های از این دست تکرار می شود. اما صرف چنین هزینه هایی که احتمالا هم از کیسه بیت المال هم صورت می گیرد در شان مدیران یک دولت ضد اسراف و خودنمایی نیست.یکی از مسئولان برگزاری مراسم ختم که اتفاقا از مدیران وزارت ارشاد هم بودند، مشغول تهیه لیستی از اهدا کنندگان تاج گل بود که برای اعلام در پایان برنامه و یا ارائه لیست ارادتمندان به صاحبان مجلس و عزا آماده شود.هزینه خرید این تاج گلها از جانب دستگاه ها، سازمان ها، وزارتخانه ها، نهادها که با یک تخمین سرانگشتی بالغ بر یکصد میلیون ریال می رسد اگر در تعداد از این دست ختم های سیاسی در سال ضرب و تقسیم گردد، حاکی از بریز و بپاش بسیار گسترده آن هم از هزینه بیت المال خواهد شد که جز بهره برداری گل فروشان، نه تنها هیچ فایده دیگری برای مرحوم از دست رفته و خانواده آنان ندارند بلکه زحمت انتقال آن به منزل و بعد هم بلافاصله تبدیل شدن به زباله، خانواده مصیبت دیده و کارگران زحمت کش شهرداری را دچار گرفتاری می کند

:محتشمی پور فرقه مصباحیه وقتی به اهدافش رسید، ریشه رهبری را هم خواهد زد

این افشاگری هم جدید نیست . چون نزدیک 5 سال پیش خاتمی در سخنرانی خود در میلاد حضرت علی در مشهد به این موضوع اشاره و آن را افشا کرد و اخطار نمود که تا آخرش با این اندیشه متحجر مشکوک وابسته به بیگانه و بقدرت خزیده مبارزه خواهد کرد. حتی افزود که حاضر است جانش را نیز بدهد .ولی پس از آن افشاگری بد جوری زیر قولش زده و جا زده است.

پارلمان نيوز : به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس«پارلمان‌نیوز»، سید علی اكبر محشتمی‌پور در دیدار با سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام كه عصر روز گذشته برگزار شد،با اشاره به انجمن حجتیه بنیاد الغدیر اظهار داشت بنیاد الغدیر با آن اسم زیبا برای ضربه زدن به اندیشه‌ها و افكار امام فعالیت می‌كند و انجمن حجتیه در آنجا لانه كرده است و بسیاری از نقشه‌ها علیه اندیشه‌های امام، بیت امام و دفتر نشر آثار امام از آنجا طراحی می‌شودوی ادامه داد:«فكر می‌كنم فرقه مصباحیه كه من چند سال است روی آن تاكید می‌كنیم، بی‌كار ننشسته است اینها جریانی بسیار خطرناك و خشن هستند كه به هیچ كس رحم نمی‌كننند و نه امام را قبول داشته و دارند نه حتی آیت‌ الله خامنه‌ای را و از ایشان پلی ساخته‌اند برای رسیدن به اهدافشان و وقتی اهدافشان رسیدند ریشه رهبری راهم می‌زنندعضو مجمع روحانیون مبارز تاكید كرد:« من یقین دارم كه آقای مصباح یزدی اعتقادی به رهبری ندارد، آقای مصباح كه به امام اعتقادی نداشته و بعد از پیروزی انقلاب نه در جنگ و نه در جبهه و نه در مسئولیت‌هایی كه امام واگذار می‌كردند حاضر نشده كمك كند چطور فكر می‌كنید اعتقاد به آیت الله خامنه‌ای دارد؟»وی با بیان اینكه این جریانات برای ضربه زدن و نابود كردن اندیشه و تفكر امام و همه كسانی كه با اعتقاد برای اجرای اندیشه‌های امام كار كرده‌اند تلاش می‌كند تاكید كرد:« این جریان برای ریشه كن كردن طرفداران واقعی امام و انقلاب گرفته و وقتی ریشه اینها را زدند به سراغ خود حضرت آیت الله خامنه‌ای می‌روندمحتشمی پور خاطرنشان كرد:« آقای مصباح یزدی و جریان انجمن حجتیه كه در مدیریت‌های كلیدی مهم و مكان كشور نقش دارند به دنبال رسیدن به اهداف و برنامه‌های خودشان هستند و براین اساس نیروهای جوان و پیرو خط امام باید ببینند امام به دنبال چه بوده و با بررسی افكار و اندیشه‌های امام در جهت بست و گسترش آن تلاش كنند

نماينده خمين : در هر خانه‌اي كه مي‌رويم 2، 3 نفر بيكار دارد

مگر پاسدار گماشته احمدی نژاد از رو می رود و حاضر است دست از دروغ گوئی و خالی بندی و عوامفریبی کردن خود بر دارد وواقعیت را به پذیرد؟

ایلنا: نماينده خمين در مجلس شوراي اسلامي‌گفت: اين شهر از بالاترين نرخ بيكاري در استان مركزي برخوردار استمحمدحسين مقيمي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا افزود: در هر خانه‌اي كه مي‌رويم 2، 3 نفر بيكار دارد و جالب است كه فارغ‌التحصيلان دانشگاهي بيكاري اشان بيشتر از سايرين است.رييس كميسيون عمران مجلس با بيان اينكه بعد از انقلاب در خمين سرمايه‌گذاري نشده است، تصريح كرد: با وعده و وعيد نمي‌توان به درددل مردم رسيدگي كرد.مقيمي تصريح كرد: از سال 1384 مديران وقت سايپا قول ايجاد سايت‌هاي توليد خودرو را در خمين داده‌اند كه هنوز عملي نشده است.وي افزود: به نظر مي‌رسد مديرعامل فعلي سايپا قصد دارد اين وعده را عملي كند.مقيمي با بيان اينكهنرخ‌هاي بيكاري اعلام شده را قبول ندارد، اظهار داشت: مي‌گويند نرخ بيكاري خمين 13 درصد است اما به نظر من نرخ بيكاري اين شهرستان بيشتر از اين حرف‌هاست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: افشاگری احمدی نژاد، منجر به تغییر دولت ها می شود

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=109549

چون شیوه و اساس کار این حکومت دروغ ووارونه گوئی و عوامفریبی و شیادی می باشد. بنابراین بر گردان ادعای اینآخوند وکیل الدوله ی بازار مکاره درست است . زیرا که عملکرد و عده های دروغ و خالی بندی به خصوص متهم و محکوم کردن حکومت در 31 سال گذشته در مناظره های تلویزیونی موجب آگاهی نسل جوان شد که منتهی به فر یاد اامه دار مرگ بر کودتا گفتن شان شده است.

افشاگری های احمدی نژاد ملت ها را آگاه می کند. ملت ها اعتراض می کنند و دولت ها را تغییر می هند.حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی، با دفاع از سفر رئیس جمهور به نیویورک و شرکت در کنفرانس بازنگری در ان پی تی، معتقد است که افشاگری های احمدی نژاد ملت ها را آگاه می کند و آگاهی ملت هاست که تغییر دولت ها را به دنبال می آورد.آقای ابراهیمی برخی از منتقدین از جمله تعدادی از همکاران خود شما در مجلس، گفته اند که حضور رئیس جمهور در اجلاسی که در سطح وزرای خارجه برگزار می شود چندان مناسب نیست. به نظر شما این انتقاد بر رئیس جمهور کشورمان وارد است؟این ایرادی که برخی منتقدین گرفته اند، یک بحث است و آنکه محتوای این اجلاس چیست، بحث دیگری است. اگر می توانیم در آنجا ایفای نقش کنیم، از حقوقمان دفاع نماییم و ملت ها را آگاه کنیم، چه اشکالی دارد. همه به دنبال جایگاه و تریبونی می گردند که مواضع و خواسته های خود را بهتر و رسا تر بیان کنند. ما هم که استدلال لازم در خصوص حق هسته ایمان داریم و مدعی هستیم که انرژی هسته ای حق ماست و در چارچوب آژانس بین المللی انرژی اتمی کار کرده ایم، چرا از چنین تریبون مهمی استفاده نکنیم و صدای خود مان را به گوش جهانیان نرسانیم