گزیده خبر های 14 اردیبهشت قسمت - 2

عکس / دهستان محروم زیلایی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16342

پاسدار زنجیری و لمپن و عوامفریب و خالی بند اححمدی نژاد خجالت نمی کشد در شرایطی که مردم محروم در کشور اینگونه به سبک قرون وسطا زندگی می کنند. طوریکه در محرومیت کامل ناشی از عدم بهداشت و آب و برق و سایر امکانات بسر می برند ولی وی با کمال پرروئی با گله های همراه عازم سفر سر زمین شیطان بزرگ شده است و عربده کشی هسته ای نموده است و اوباما رئیس جمهور آمریکا را به نهضت تغییر مکتب طالبانی برای سا ختار جهان دعوت کرده و تأکید براخراج آمریکا از شورای حکام کرده است.

کهگیلویه و بویراحمد - خبرگزاری مهر: دهستان محروم زیلایی از توابع بخش مارگون شهرستان بویر احمد است که مردم شریف آن ازمشکلات کم آبی، آب شرب، بهداشت و ... رنج می برند.

خیارشور چینی در بسته بندی‌های ایرانی!

یاد آن روز های اوایل انقلاب که شور و حالی بود و ورد زبان مردم جوک های با مزه بود راستی بخیر. از جمله اینکه مردم صحت از خیار شور در یاچه ی حوض سطان قم وخود کفائی تولید خیار شور وطنی می کردند. زیرا که همچون شرایط کنونی خبری از رشد در بستر طرح زیاد خود کفائی و تولید انبوه وارونه ی سبقت گرفتن 3 برابری واردات بیش از صادرات نبود و آنگونهاین روند شتاب و ارتقا ء نیافته بود که نیاز به واردات خیار شور چینی باشد که اکنون گزارش آن شده است. یعنی این یکی تحفه و نوبر هم از راه رسیده است تا همه بخورند و مثل چینی با نمک شوند که همیشه در حال خنده و بسته شدن چشمان شان هستند . شاید که این شوری و با نمکی موجب شود که مردم مصرف کننده ی ایرانی همچون مردم چین با چشمان از زور خنده تنگ و ریز و تیز و دقیق تر شودکه بتوانند اطراف و اکناف و دور وبر و جهان خود شان را بهتر به بینند و در یابند که حاکمان مفت خورو زالو صفت و انگل غیر مولد حوزوی حاکم شده با شرکای دزد پاسدار و مؤتلفه ی انگلیسی غارتگر باند مافیائی عسگر اولادی چه بر سر کشور و مردم ایران آورده ند که حتی نیازمند واردات خیار شور چینی از کشوری شده اند که 20 برابر ایران جمعیت دارد.

خبرآنلاین: لازم نیست تحقیقات زیادی برای بیان اثبات در رابطه با این جمله صورت بگیرد : « سرنوشت صنایع غذایی ایران با شیب نزولی به حیات خود ادامه می دهد. » شاید این جمله در نگاه اول بسیار کلی باشد اما تکه های پازلی با این عناوین را اگر کنار هم بگذارید قطعا بر آن صحه خواهید گذاشت: « خطر ورشکستگی صنعت قند و شکر با تعرفه صفر درصدی واردات. » ، « حذف تعرفه واردات گوشت قرمز دامداران را نابود خواهد کرد. » « محصولات کشاورزی برای حیات به جلوگیری از واردات احتیاج دارند. » تمامی این موارد بیانگر این است که حجم واردات گسترده محصولات غذایی به داخل کشور نگرانی هایی بسیاری را رقم زده است.با فرض این که توجیه اقتصادی مسئولان مربوطه مبنی بر حمایت از این واردات را بپذیریم سوالی که وجود دارد آیا بهای تمام شده محصولات غذایی در خارج از کشور سبب نشده است تا برخی تولید کنندگان محصول خود را از کشور های خارجی خریداری کنند و فقط در داخل کشور به بسته بمدی آن اکتفا کنند؟ موضوعی که اخیرا در رابطه با محصولات مختلفی شنیده می شود. بر این اساس تولید کنندگان برای کاهش هزینه های تولید موارد اولیه خود را در خارج از کشور خریداری می کنند و فقط زحما بسته بندی آن را در داخل کشور به گردن کارگزان شرکت تحت نظارت خود می سپارند.گفته می شود هم اکنون برخی کارخانه ها تولید کننده کنسرو ماهی تن از ماهی های چینی برای مواد اولیه خود استفاده می کنند و با رنگ و لعاب کالای داخلی آن را روانه باز می کنند. سرنوشتی که در رابطه با برخی محصولات رب گوجه فرنگی نیز آن را روایت می کنند. این موضوع حتی در رابطه با محصول خوراکی خیار شور نیز شنیده می شود. همین نمونه ها اگر صحت داشته باشد کافی است تا جوهر این جمله را پر رنگ تر کرد که صنایع غذایی ایران با سرعت راه نزول پیش گرفته اند

سردار نقدي در گفتگو با فارس اعلام كرد:نامگذاري چهارم الي چهاردهم خرداد به عنوان دهه بازخواني وصيت‌نامه امام.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: 4 تا 14 خردادماه امسال به عنوان دهه تبيين و بازخواني وصيت‌نامه امام خميني (ره) نامگذاري شده است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902141171

چگونه است که همکاره ی وصی و جانشین خمینی شیاد یک پاسدار بسیجی بد نام عراقی شده است . ضمن اینکه بسیجی که داده است آشکارا نشان از وحشت فراخوان علنی ا مخالفین به خصوص سازمان مجاهدین است . چونکه 4 خرداد سالروز اعدام بنیانگذاران سازمان مجاهدین است و ماه خرداد ماه پرتنشی می باشد .

مطهري در گفت‌وگو با فارس: سخنان رئيس‌جمهور در اجلاس ان‌پي‌تي منطقي، مستدل و عزتمندانه بود .خبرگزاري فارس: عضو كميسيون فرهنگي مجلس با تاكيد بر اينكه بايد با قدرت‌هاي گستاخ بين‌المللي همانند خودشان سخن گفت، اظهار داشت: سخنان رئيس‌جمهور در اجلاس معاهده منع گسترش سلاح‌هاي اتمي در نيويورك منطقي، مستدل و عزتمدانه بود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902141002

کنار گذاشتن اختلافات و اینگونه دفاع و حمایت کردن از عربده کشی های تهدید آمیز یک پاسدار لمپن نشان از اثبات و جدیت تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای حاکمان تهران می باشد.

عکس> مجسمه هایی که دزدیده شدند

http://www.fararu.com/vgliv3a5.t1aqptkcczb2t.x.html

اکنون که باند مافیائی پاسداران قدرت را با کودتا قبضه کرده اند . بنابراین چون در بن بست قرار گرفته شده اند . از سوی دیگر هرروز با موج روز افزون مخالفت های بیشتری مواجه می باشند . به خصوص بحران هسته ای هم بسیار جدی شده است . بنا براین برای کنترل انفجاری جامعه دست بهر اقدام توطئه آمیز و مسئله سازی برای منحرف کرد ن اذهان عمومی می زنند. از جمله ربودن ساز ماندهی شده مجسمه ها می باشد که آن روی سکه ی طراحی چاقو زدن وزیر سابق ارتباطات دولت خاتمی در دانشگاه امیر کبیر است . بهر حال این لینک تصویری و لینک گزارش خبری زیر مرتبط با همین اقدام مجسمه ربائی سازماندی شده ی باند مافیائی پاسداران می باشد که مترادف تخریب کردن سنگ قبر پدر خاتمی است.

وجود انتشار اخبار فراوان پیرامون سرقت مجسمه های پایتخت در روزهای اخیر و اعلام پیگیری نهادهای انتظامی سارقان همچنان با خیالی آسوده به سراغ مجسمه ها می روند و آنها را سرقت می کنند.

احتمال دزدیده شدن معصومه ابتکار!

http://www.fararu.com/vdcjxhex.uqemazsffu.html

عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران تاكيد كرد كه به سرقت رفتن مجسمه‌ها در اين تعداد به نوعي لجبازي با افكار عمومي است و بايد مورد پيگرد جدي قرار گيرد. احمد مسجد جامعي امروز در پايان نشست دويست وهفتاد وهشتمين جلسه شوراي شهر تهران با اشاره به ادامه سرقت مجسمه‌هاي شهر تهران و ارزش معنوي مجسمه‌ها براي شهر، هنرمندان و مردم، افزود: ادامه اين سرقت‌ها براي ارزش معنوي مجسمه‌ها نگران كننده و به نوعي لجبازي با افكار عمومي است

قالیباف: دزديدن مجسمه‌هاي شهر اقدامي سازماندهي شده‌است

http://www.fararu.com/vdcdzn0o.yt09k6a22y.html

فارس: شهردار تهران گفت: دزديدن مجسمه‌هاي شهر اقدامي سازماندهي شده است و افراد عادي دست به اين كار نمي‌زنند؛ اين كار به صورت باندي صورت گرفته است

تفسیر خبر ؛فعالیت نرم انتخاباتی یک گروه سیاسی برای ریاست جمهوری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19847

واقعاً که عجب رژیم بی در و پیکر و بی صاحب و مضحکی است زیرا که آنگونه جنگ قدرت و رقابت شعله ور شده است که هنوز ادعای تبلیغاتی وارونه ی عاشق خدمت و مخالف شیفته ی قدرت فراموش نشده است که جنگ قدرت میان 4 چهره ی مدعیان اصول گرا که یکی هم اختلاس گر میلیاردی و دیگر عاشق اسرائیل است پیرامون ریاست جمهوری دوره ی یازدهم که 3 سال دیگر فرصت تبلیغت دارد از هم اکنون شروع شده است که همراه یقه گیری و اتهام بهم زدن بهم دیگر می باشد.

هر چند تنها یک سال از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم گذشته و تا انتخابات بعدی 3 سال زمان باقی است اما به نظر می رسد برخی گروه های سیاسی از هم اکنون کمر بندهای خود را برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری بسته اند !

انتقاد خاتمی از نحوه برگزاری مناظره ها

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19924

چرا خاتمی فراموش کرده است که این دستآورد خالی بندی کور کردن چشم فتنه ی قتل های زنجیره ای می باشد که اکنون با کودتای پاسداران قدرت را قبضه و انحصاری کرده و هر کاری که دوست داشته باشند انجام می دهند.

این چه برنامه‌هایی است که رسانه ملی پخش می‌کند که در آن برنامه یک طرفه می‌آیند و در غیبت افراد هر چه می‌خواهند می‌گویند/اختلاف میان شخصیت‌ها و گروه‌ها دروغ است/باید به سوی فضایی آرام‌تر و امن‌تر برویم.

انتقادات بازیگر سریال داراوندار از ده نمکی :پس از دارا وندار از خانه بیرون نمی آیم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19837

یک روزی خمینی شیاد گفته بود که هر گز عقد اخوت با کسی نبسته ام. اکنون همانگونه که رئیس چماقداران حزب اللهی های سابق را کار گردان سینما کردند و معروف و صاحب ثروت باد آورده اش کردند . بدلیل اینکه پایش را از گلیمش فرار تر گذاشته و موضوع دارا و ندار را مطرح کرده است . ازسوی دارا ها اینگونه خانه نشینش کرده اند.

توقع من خيلي بيشتر از اينها بود. الان آنچنان توي ذوقم خورده كه اين روزها فقط در خانه نشسته‌ام و بيرون نمي‌آيم.

اینگونه خود کشی ها مثل همیشه نه مشکوک که روشن می باشد ، یعنی اینکه هر دلیلی داشته باشد مقصر و قاتل بدون شک حاکمان آدمکش حرفه ای و دانشاه گرستان کن هستند.