دروغ نامه نامه ی کیهان سه شنبه 14 اردیبهشت ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " بن بست NPT و راهكارهاي تهران "

"ملا را بده راهش نمی دادند ولی آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت "

باید که در و تخته با هم چفت وجور شود . زیرامگر زمانی که پاسدار گماشته احمدی نژاد به جای پاسخگوئی به انبوهی از معضلات اقتصادی و بحران های ریز و درشت که گریبانش شده و کابینه ی نامشروعش را محاصره کرده است . از سوی دیگر تق اختلاس گری درون دولت نامشروع ولی مدعی ساده زیست و اصول گرا بودنش نیز در آمده است . اکنون برای فرار از این شرایط بحرانی و انفجاری جامعه ترجیح داده است که در رابطه از دفاع پروژه ی هسته ای با شیوه ی تاکتیکی و لورفته و سوخته شده تحریک کننده ی مقطعی به حساب خودش توده های نا آگاه عرب در راستای نابود باد اسرائیل دست به سفر به آمریکا بزند و شانس خودش را درسازمان ملل پیرامون آمریکا و اوبا ما رئیس جمهور آمریکا آزمون کند و با تهدید کردن آمریکا ،اوباما را به پیوستن نهضت اصلاح کردن ساختار جهان با اندیشه تقبل اسلام وحدت یگانگی طالبانی وی و مرشدش آخوند انگلیسی دزد مصباح یزدی دعوت کند . بنابراین به جای اینکه وزیر امور خارجه ی آدم ربایش منوچهر متکی راهی کنفرانس بازنگری NPT سفر به آمریکا و سازمان ملل کند. خودش راهی این سفر شده است . البته گله ای هم همراه داشته است . از جمله وزیر امور خارجه ی اسبق علی الکبر ولایتی است که مشاور امور بین الملل و هم منقلی خامنه ای رهبر لوطی جماران است که معلوم نیست برای چه منوچهر متکی به صندلی ذخیره پرتاب شده است . آری چرا نباید اکنون طلبه پاسدار یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان همنوائی با عربده کشی های هسته ای پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل نکند؟ طلبه پاسدار قلم بر دست همچون ملائی که به ده راهش نمی دادند آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت .

بهر حال اکنون در شرایطی که تق نا مشروع بودن رژیم نا مشروع کودتاگران پاسدار نه ایران که درمنطقه و جهانگیر شده است و هر شکاف و روزنه یا فرصتی که بوجود می آید همچون روز جهانی کارگر در دانشگاه تهران که برای دانشجویان متضرض فرصت مناسب ایجاد شد همچون 11 ماه گذشته که تظاهرات های ضد حکومتی شد فریاد یکپارچه مرگ بر دیکتاتور گفتن دانشجویان بلند شد که به وضوح ضریب نارضایتی عمومی را اثبات می کند . اما طلبه پاسدار قلم بر دست و شاگرد و نوچه آخوند متحجر و دزد انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی این چنین ادعای کمدی نظر موافق صلح آمیز هسته ای برای همه و مخالف بودن بمب اتمی صادره نموده و از ناتوانی آژانس گفته است :

"جمهوري اسلامي ايران به دليل اهميت زيادي كه براي استفاده صلح آميز از انرژي اتمي براي همه قايل است و استفاده از سلاحهاي هسته اي را براي هيچكس جايز نمي داند، با بالاترين سطح در اجلاس نيويورك شركت كرده و پيشنهادهاي مأثر و عملي براي تحقق اهداف NPT ارايه داده است. اگر آژانس توان خلع سلاح اتمي جهان را ندارد، لازم است سازماني مستقل كه مي تواند تحت فشارها و حاشيه هاي كشورهاي سلطه طلب قرار نگيرد، اين وظيفه انساني را برعهده گيرد. دنياي امروز خواهان صلح و احساس امنيت است"

در خاتمه اینکه عجیب است که همه کشور و حتی آژانس در بن بست می باشند به جز رژیم قرون وسطائی کوتائی که نامشروع و ضد مردمی می باشد . بهر حال اینگونه فرافکنی کردن ناشی از شرایط بسیار خطری و بحرانی اش می باشد . بدون شک اینگونه بر در و دیوار زدن های آشکار و پنهانی که چندین سال متمادی است انجام شده است وبا وجود قول های دروغین و پوشالی به مردم دادن ولی همه مطلبات مردم برای سالیان دراز است که نادیده گرفته و فراموش شده است . همچنین سرمایه ی بس هنگفت کشور که تاکنون در رابطه پروژه ی هسته ای بهدر رفته است و چوب حراج بر منابع و ذخایر طبیعی ونفتی و گازی کشور زده شده و باج های کلان به روسیه و چین داده شده است تا حمایت شان در گروه 5 + 1 جلب گردد تا بتوان در پوشش این حمایت سیاست وقت کشی برای سرعت بخشیدن به دسترسی سیلاح هسته ای پیگیری شود. حتی دست به کودتا علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی زده شد و از صحنه ی رقابت حذف شد و مطبوعات سانسور و توقیف می شود وهمزمان منتقدان و دگر اندیشان با شدت با شیوه ی ضد انسانی سرکوب می گردند.به خصوص اینکه با جدیت هرچه تمام سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و دخالت گری همه جانبه و گسترده در امور داخلی عراق دنبال شده است و از طریق حماس و حزب الله لبنان پاسداران دو جنگ 33 و 22 روزه با اسرائیل بر پا کردند و منطقه را بی ثبات و نا امن نموده اند . همه ی ااین اقدامات و علائم بدون شک و هیچ چون وچرائی تلاش پیگیر و همه جانبه برای هرچه زود تر دسترسی به سلاح هسته ای بوده و می باشد که محال است که در تلاش این هدف مو درزش برود و بیش از این موجب خوشباوری اعضای گروه 5+ 1شود . زیرا که مگر قرار است زمان مذاکرات هسته ای نامحدود وبی پایان باشد و یک ریز آزموده آزمون شود تا در نهایت سیاست تسلیم و تقبل غرب مقابل بمب اتمی حاکمان تهران پذیرفته و اعلام شو د.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890214/2.htm#other200

دروغ نامه نامه ی کیهان سه شنبه 14 اردیبهشت ماه سال 1389