گزیده خبر های 13 آبان - 89
سردار جباري فرمانده سپاه ولي امر شد.خبرگزاري فارس: سردار ابراهيم جباري به عنوان فرمانده سپاه ولي امر جايگزين سردار نجات شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908121714
اکنون مشخص شده است که با سفر نمایشی و تشریفاتی ولی وقیح به قم که از سوی کودتا گران برنامه ریزی شده بود نه با شکست فضاحت بار بس پر هزینه همراه بوده است ، بلکه با ریزش نیرو درون پاسداران سرکوبگر کودتائی و چابه جائی مهره ها نیز مواجه بوده است .
به
گزارش خبرگزاري فارس، سردار ابراهيم جباري پيش از اين فرماندهي سپاه علي‌ابن ابيطالب(ع) قم را برعهده داشت كه عصر امروز اين مسئوليت بر عهده سردار مهدي مهدوي‌نژاد قرار گرفت و سردار جباري نيز به عنوان فرمانده سپاه ولي امر، جايگزين سردار نجات شد. مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه علي‌ابن ابيطالب(ع) عصر امروز با حضور سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه در قم برگزار شد.
مليكا و ملينا دوقلوي 14 ساله زن ايراني زنداني در آمريكا:مادر بي گناه ما را آزاد كنيد؛ در اين سن به او احتياج داريم.خبرگزاري فارس: مادر شهرزاد ميرقلي‌خان در برنامه زنده تلويزيوني با بيان وضعيت دخترش در زندان گفت: او در شرايط بدي در زندان به سر مي‌برد و توسط مقامات زندان تهديد شده است در صورت اعتراض، به بخش رواني منتقل مي‌شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908070601
چه کمیک و تراژدیک؟! رژیم ضد بشر و جنایتکاری که نه رکوردار محکومیت جهانی نقض مستمر حقوق بشر در ایران می باشد ،بلکه رتبه ی اولی اعدام جهانی کودکان در ایران را به خود اختصاص داده است. به خصوص اینکه اکنون بدون توجه به بیش از 31 سال کار نامه ی ننگین سیاست ربودن و گروگان گیری که دارد هنوز هم دو شهروند ربوده شده آمریکائی در خاک عراق را با اتهام جاسوسی به گروگان گرفته است . اما با کمال وقاحت و فرار به جلو و بدون توجه به اتهام اقدام جاسوسی و اقدامات تروریستی و قاچاق خرید ابزار هسته ای و تسلیحاتی مادر این دو قلوها اکنون در راستای اهداف خاص و ادعای مبارزه با آمریکا اشک تمساح برای این دو قلو ها ریخته است.
بانک مرکزی: تورم افزایش یافت
http://www.fararu.com/vdcjiyem.uqeyhzsffu.html
معلوم نیست که نظر آماری دادن مسئولان بانکی چقدر شبیه قول وعده ای رهبران و مسئولان رژیم ضد بشری دروغ ووارونه و کیلوئی و صلواتی می باشد . زیرا که بر خلاف ادعای نا گهانی کاهش نرخ 30% تورم به 7% کاهش دادن در شهر یور ولی لاکنون اعتراف به رشد تورم شده است؟
مرور صفحات سیاسی روزنامه‌هاحمله روزنامه دولت به منتقدان "مکتب ایرانی"
http://www.fararu.com/vdccsxqe.2bqxe8laa2.html
دهان کجی کردن آشکار به منتقدان رحیم مشائی به خصوص آخوندهای فسیل و مفت خور حکومتی همچون آخوند تمساح که همگی حامی ولی وقیح می باشند که اکنون از سوی ورق پاره ی دولتی ایران به اینان پاسخ داده شده است . همینطور مقالات دیگر مطبوعات مدعی اصول گرائی هم باز تاب داده شده است.
حمله شدید روزنامه ایران به منتقدان "مکتب ایرانی" روزنامه ایران نیز در شماره امروز خود طی یادداشتی با عنوان «وقتی فحاشی جای نقادی را بگیرد» به منتقدان مکتب ایرانی حمله کرد و نوشت: «"مکتب ایرانی" یا «اسلام ایرانی» اگرچه موضوع قابل بحثی است، اما بهره‌برداری از این مقوله برای انتقامجویی علیه دولت، رئیس جمهور و تکفیر یاران و همکاران او، سخیف‌ترین برخوردی است که با یک موضوع نرم‌افزاری شده استتحلیل کیهان از رویکرد جدید رسانه‌ای جریان "نفاق.» وطن امروز> انشقاق در اصولگرایان هدف چه کسانی است؟جمهوری اسلامی> اوج گیری ترویج سلفی گیری.
روزی که آیت‌الله مصباح‌ عمامه‌ بر زمین زد
http://www.fararu.com/vdcbfgb0.rhbgfpiuur.html
اعتراف آشکار آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی که تئوری پرداز مرگ و جنایت و خشونت و دروغ گفتن مصلحتی است . زیرا که اکنون وی از شیوه ی مبارزات خود در زمان شاه گفته است که چگونه عمامه بر زمین کوبیده بود که چرا یک طلبه روحانی بر خلاف جریان آب و ارتجاع حرکت کرد ؟ البته سپس همین روحانی هم حکم بازداشت وی و حکم یر بارانش از سوی شاگردان آخوند تمساح صادر شد که در زمان شه علیه ی کتاب توحید وی عمامه بزر زمین کوبیده بود.
آیت‌الله مصباح‌یزدی گفت: «وقتی کتاب آشوری چاپ شد عمامه بر زمین زدم که ما در حوزه باشیم و این مطالب به نام دین منتشر شود.» به گزارش خبرآنلاین، کتاب ماه فرهنگی تاریخی یادآور در مصاحبه‌ای با آیت‌الله مصباح‌یزدی به بررسی عملکرد گروهک تروریستی فرقان پرداخته است. در این مصاحبه آیت الله مصباح یزدی به عملکرد حوزه بعد از انتشار کتاب توحید آشوری اشاره و تصریح می‌کند: «در آن زمان یک عده از طلبه‌های بسیار متدین و انقلابی، کتاب "توحید" آشوری را که قاچاق بود می‌آوردند و پخش می‌کردند و مطالبش به ظاهر تفسیر قرآن و نویسنده آن هم یک فرد روحانی بود و می‌گفتند وی پیش فلان شخصیت هم درس خوانده.» وی می‌افزاید: «طبعا کسی هم که می‌خواست درباره انقلاب اطلاعاتی داشته باشد تشویق می‌شد تا این کتاب را بخواند. یک نسخه از این کتاب دست ما افتاد. دو سه صفحه‌ای که خواندم، بهت‌زده شدم که چه جور کسی جرات دارد به نام دین، چنین حرف‌هایی بزند. کتاب را دقیقا مطالعه کردم و دیدم که سرا پا زهر است. عصر جمعه یک جلسه هفتگی در مدرسه داشتیم، من بودم در آن جلسه فریاد زدم و عمامه‌ام را بر زمین زدم که ما در حوزه باشیم و عمامه سرمان باشد و به نام روحانیت و با نام اسلام، چنین مطالبی پخش شود؟
روزنامه مصري الاهرام گزارش مي دهد.چگونه سنگ مرمر ايران بازار اسراييل را پر كرده است؟!
http://www.fararu.com/vdcirzaq.t1auu2bcct.html
اکنون بازهم سند بیشتری رو شده است که موازی دوست داشتن اسرائیل از سوی رحیم مشائی و سکوی پائین تر از قهرمان وزنه بردار جانی اسرائیلی در لهستان ایستادن است که اکنون صادر و فروش پسته و فرش وسنگ مرمر به اسرائیل هم افزوده شده است که آشکارا نه بطور دربست زیرآب فریاد گوش کر کن اسرائیل نا بود باید گردد زده شده است ، بلکه وارونه ی آن اینگونه هرروز بیشتر ثابت می شود.
فرارو- روزنامه ي "الاهرام" چاپ مصر، اخيرا در گزارشي به قلم "عادل شهبون" نوشته است كه سنگ "گوهره" ي ايران عمدتا از راه تركيه وارد سرزمين هاي اشغالي فلسطين شده و در سطح وسيعي به كار ساختمان سازان اسراييلي درآمده است.به گزارش سرويس بين الملل فرارو، اين گزارش، با عنوان"چگونه سنگ مرمر ایرانی،اسرائیل را تسخیر کرد؟"، مي افزايد كه فرش و پسته ي ايران نيز به وفور در سرزمين هاي اشغالي به وفور يافت مي شود. این داد و ستد با کشورهایی نظیر سوریه و لبنان انجام می گیرد که اسرائیل آن ها را دشمن توصیف می کند . سنگ مرمر ایرانی ، موسوم به « گوهره » که دارای رنگ های بژ و خاکستری تیره است و از شهر اصفهان وارد می شود ، در زیباسازی و تزیین بانک ها و تالارهای کنفرانس و ویلاهای مجلل به کار می رود و مورد نظر مهندسان و معماران در اسرائیل است . به راستی این سنگ مرمر از کشوری که بر اساس قانون اسرائیل داد و ستد با آن ممنوع است ، چگونه وارد تل آویو شده است؟پاسخ پرسش این است که از طریق کشور ثالث، یعنی ترکیه ، وارد شده است. سنگ های مرمر در درون کانتینرها همراه با اسناد ومدارک ترکیه و با عبور بی دغدغه از بنادر اسرائیلی وارد می شوند .
کنایه احمدی‌نژاد به روسیه و تهدید متخلفان هدفمندی
http://www.fararu.com/vdcjmyem.uqeyozsffu.html
این سیاست وارونه هم مشابه سیاست گزارش قبلی می باشد . زیرا که مشخص نیست و گفته نشده که چگونه روسیه ی دوست تبدیل بهمکار دشمن شده است؟ همانگونه که ادعای ورق پاره های بی ارزش تصویب قطعنامه های تحریم در شورای امنیت ساز مان ملل که گفته می شد پشیزی ارزش ندارد و تأکید می شد که آنقدر قطعنامه تصویب کنید تا قطعنامه دان های تان پاره شود . اکنون از موضع ضعف و زبونی و استیصال اعتراف وارونه شده است که نه بی ارزش که خیلی هم أثیر گذر بوده است.
فرارو- رئیس جمهور بدون اشاره به نام روسیه وقرارداد موشک‌های اس300 عنوان کرد؛ قراردادی که ما در زمینه دفاعی با کشوری که فریب آمریکا را خورده است داریم، معتبر بوده و به هیچ وجه ملت ایران از حقوق خود در زمینه خسارت‌های ناشی از آن نخواهد گذشت. وی همچنین از اعلام اسامی متخلفان در مسیر اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها در صورت لزوم خبر داد.به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد صبح امروز چهارشنبه در جمع مردم بجنورد با اشاره به درخواست اخیر اعضای گروه 1+5 برای گفتگو با ایران گفت: «ما همواره طرفدار گفتگو بوده ایم ولی آنها 4 قطعنامه علیه ایران صادر کردند و این در حالیست که پیش از ضربه خوردن ملت ایران، آنها دست و بال خود را بیشتر بستند
محراب تولید" دولت دهم کیست؟
http://www.fararu.com/vdcgyq93.ak9zq4prra.html
به نظر می رسد که خواهر زاده پاسدار گماشته احمدی نژاد دارد خودش را برای جانشینی وی در آینده آماده می کند . زیرا که عبدالرضا داوری قلم زن و همکار دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری چاپلوس و مبلغ جاده صاف تبلیغاتی وی شده است.
فرارو- یک سایت حامی دولت مدعی شد که "علی اكبر محرابیان" وزیر صنایع و معادن دولت دهم عزم خود را برای مجاب نمودن احمدی نژاد برای معرفی نیروی مد نظر خود در انتخابات آینده ریاست جمهوری به كار گرفته است. بنا به نوشته این سایت؛ "ع د" در جدیدترین كتاب خود به طرز تملق آمیزی به عملكرد علی اكبر محرابیان پرداخته است. وی نام این كتاب را "محراب تولید " گذاشته است . این كتاب به شماره شابك 9-01-6015-600-978 در 448 صفحه توسط موسسه فرهنگی –هنری پویا نقش در قطع رحلی و به تیراژ 2000 به قیمت 8700 تومان منتشر شده است.
آقای رسایی چرا تحریف می کنید ؟
http://fardanews.com/fa/news/124654/
مچ گیری کردن از آخوند پالان سائیده ی وکیل الدوله دربازار مکاره که با رندی آخوندی پاتک زده است و شهردار رقیب پاسدار گماشته احمدی نژاد را به جای وی متهم نموده است که اکنون توپ وارد زمینه صورت مسئله پاک کن شلیک شده است .
اول تحریف سخنان رئیس دیوان عدالت اداری، لطفا به متن سخنان حجت الاسلام منتظری توجه کنید:آمار افزایش 25 درصدی شکایات علیه دولت، درحالی ارائه می‌شود که تمام مردم کشور، نه تنها دسترسی به دیوان عدالت اداری ندارند، بلکه به حقوق خود هم آگاه نیستند، «در غیر این صورت آمارها بسیار تکان دهنده بود.شفاف : داشتم مصاحبه نماینده محترم تهران در مجلس شورای اسلامی از شبکه 2 در تاریخ 6/8/89 ساعت 21 را ملاحظه میکردم انصافا برنامه جالبی بود،چالش مجری با نماینده آنهم مواضعی که ایشان طی چند سال گذشته اعلام کرده بود.وقتی مجری برنامه جناب آقای عنادی از ایشان پرسیدند چرا علیرغم اینکه شما ادعا می کنید دولت خدمات زیادی کرده و با مفاسد مبارزه کرده است رئیس دیوان عدالت اداری از چند برابر شدن میزان شکایت مردم از دستگاههای دولتی خبر داده است؟! آقای رسایی فرمودند منظور ایشان شهرداری ها بوده است و استناده کردند به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قم که به شهرداریها و نیروی انتظامی بعنوان 2 مجموعه ای که در میزان جلب رضایت مردم تعیین کننده هستند.نکته اینجاست که آقای رسایی بعنوان یک روحانی که خود را اصولگرای واقعی می داند در فرمایشات شان 2 تحریف آشکار وجود داشت:اول تحریف سخنان رئیس دیوان عدالت اداری، لطفا به متن سخنان حجت الاسلام منتظری توجه کنید:آمار افزایش 25 درصدی شکایات علیه دولت، درحالی ارائه می‌شود که تمام مردم کشور،نه تنها دسترسی به دیوان عدالت اداری ندارند، بلکه به حقوق خود هم آگاه نیستند، «در غیر این صورت آمارها بسیار تکان دهنده بود»محمدجعفر منتظری، رییس دیوان عدالت اداری می‌گوید که در سه ماه نخست امسال،پرونده‌های شکایت از دولت دو برابر افزایش یافته است.رییس دیوان عدالت اداری در گفت‌وگویی با خبرگزاری مهر، ضمن اعلام این خبر و اشاره به اینکه حجم پرونده‌های ورودی به دیوان عدالت اداری در سال 89 بسیار افزایش داشته توضیح داده است: «در فروردین ماه سال جاری پنج هزار، اردیبهشت ماه هفت هزار و خردادماه بیش از 10 هزار پرونده حقیقی و حقوقی علیه دستگاه‌های دولتی وارد دادگاه‌های دیوان عدالت اداری شده است.»محمدجعفر منتظری با بیان اینکه افزایش دو برابری شکایات علیه دولت حاکی از چالش و مشکلی جدی در نحوه ارائه خدمات در سازمان‌های دولتی است، تاکید کرده است که قضات دیوان در «تحقیق و پیگیری شکایات» هیچ‌گونه «کوتاهی» نکرده‌اند.
فیلم / تظاهرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران امروز ۱۲ آبان
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23861
اینگونه واکنش ها ی اعتراضی دانشجویان علوم پزشکی ثابت می کند که جنبش اعتراضی و آزادی خواهی دانشجوئی آتش زیر خاکستر است که مترصد و زیدن نسیم برای شعله وری می باشد وهمه تر فند پاسداران سرکوبگر و تهدید های روضه خوانی های وی وقیح که هدف ایجاد رعب و وحشت بوده تا کنون بی ثمر بوده است.
تجمع ۱۵۰ عضو خانه کارگر مقابل مجلس در اعتراض به مشکلات معیشتی و درمانی
عجیب اقدامات سفارشی و خود سرانه ی همسر سربازجو حسین شریعتمداری که وزیر بهداشت دکوری شده است با چپ و راست منحل کردن دانشگاه های علوم پزشکی و یا جدا سازی ها در این وزارتخانه ی بهداشت موجب راه اندازی موج اعتراضات گوناگونه شده است؟
صبح امروز و در اعتراض به جدا شدن درمان از تامین اجتماعی و انتقال آن به وزارت بهداشت ۱۵۰ نفر از بازنشستگان خانه کارگر غرب تهران و شهر ری مقابل مجلس تجمع کردند.
به گزارش ایلنا، صبح امروز نزدیک به ۱۵۰ نفر از بازنشستگان تامین‌اجتماعی که عضو اتحادیه پیشکسوتان بازنشستگان شهر‌ری و خانه کارگر غرب تهران بودند در اعتراض به جدا شدن درمان مستقیم از تامین اجتماعی و انتقال آن به وزارت بهداشت مقابل درب شمالی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.گفتنی است؛ این کارگران که نزدیک به ۱۵۰ نفر بودند در پلاکاردهایی با مضمون «ما مخالف جدا شدن درمان مستقیم از تامین اجتماعی و انتقال آن به وزارت بهداشت هستیم» و «نمایندگان مجلس به وضعیت معیشتی ما کارگران توجه کنند» در دست داشتند و زیر باران به تجمع آرام خود ادامه دادند.
نامه استادان دانشگاه ایران به احمدی نژاد: چرا دانشگاه از صبح شنبه اشغال شد؟
به نظر می رسد که دامنه ی اعتراضات از بخش دانشجویان علم پزشکی فراتر رفته است و اساتید دانشگاه را نیز در بر گرفته است که ناشی از عمق و گستردگی نا رضایتی عمومی و اقدامات فاشیستی و خود سرانه ی رژیم قرون وسطائی ملوک الطوایفی بی ضابطه و قانون می باشد.
ایلنا : اعتراض دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنان ادامه دارد، بسیج، پرسنل دانشگاه و اعضای هیات علمی به جمع دانشجویان پیوسته‌اند و می‌خواهند با توجه به فرصت یک هفته‌ای که مجلس به وزیر بهداشت برای لغو حکم انحلال دانشگاه ایران داده است، همه چیز به حالت اول بازگردد.به گزارش ایلنا، دانشجویان و بیش از ۶۰ درصد پرسنل دانشگاه ایران صبح امروز روبروی ساختمان مرکزی این دانشگاه زیر باران منتظر رئیس دانشگاه تهران، محمدباقر لاریجانی ماندند، تا بتواند با توضیحاتش دانشجویان را توجیه کند.یکی از دانشجویان این دانشگاه به خبرنگار ایلنا گفت: دانشجویان خواستار این بودند که لاریجانی که اکنون پنج روز از استقرارش در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌گذرد، سکوتش را شکسته و به دانشجویان توضیح دهد، اما او در جمع دانشجویان حاضر نشد.دانشجوی دیگر این دانشگاه نیز گفت: صبح امروز رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه ایران در جمع دانشجویان صحبت کرد و گفت: ما هیچ‌گونه مشکلی با نظام و حکومت نداریم، شعارهایمان هم سیاسی نیست، ما تنها برای حفظ دانشگاه خود تلاش می‌کنیم.این دانشجو به نقل از رئیس بسیج دانشگاه ایران می‌گوید: او همچنین گفت، احتمالا هدف اصلی برقراری حکومت دانشگاه جهان است، اما به دانشجویان اطمینان می‌دهم که بسیج دانشگاه علوم پزشکی ایران ۱۰۰ درصد پشت دانشجویان و اساتید این دانشگاه است.بر اساس این گزارش، امروز نامه‌ای توسط پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایران نوشته شد که رونوشت آن به مجلس، وزارت بهداشت، بازرسی کل کشور و دفتر مقام رهبری ارسال می‌شود.همچنین نامه‌ای با امضای اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران به دفتر رئیس‌جمهور ارسال شده است که در آن از محمود احمدی‌نژاد خواسته شده به سئوالاتی از قبیل اینکه “اعلام خبر انحلال دانشگاه در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه عصر روز جمعه در سایت وزارت بهداشت چه مفهومی دارد؟ آیا حضور سراسیمه ریاست دانشگاه تهران و جمعی از معاونین او در هفت صبح روز شنبه مفهومی جز اشغال دانشگاه ایران را دارد؟” پاسخ دهد.نامه دیگری نیز توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، خطاب به وزیر بهداشت امضا شده است، آنها در این نامه اعتراض شدید خود را نسبت به تغییرات پیش آمده در سطح دانشگاه ایران اعلام کرده‌اند
دو نفر در سقز به زندان محکوم شدند
این دیگر یک ترفند و فرمول نخ نما و لورفته ای شده ای است که هر ز مان حاکمان رژیم ضد بشری احساس خطر می کنند و نگرانی ووحشت شان از خیزش و قیام اعتراضی مردم ناراضی فزونی می یابد دستئور به دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض می دهند تا که هر چه زودتر ماشین کشتار و طناب دار ها را فعال کند تا با چنین زهر شم گرفتن و ایجاد رعب و وحشت زیاد ایجاد نمودن مانع از اقئدامات اعتراضی در جامعه شوند.
انس خبری موکریان : دادگاه انقلاب اسلامی شهرسقز، دو شهروند اهل این شهر به نام های عباد شیخی و کاوه غفاری را به حبس محکوم کرد. سید وفا حسینی وکیل این دو شهروند در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری موکریان ضمن تأیید این خبر اظهار داشت : براساس حکم صادره از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب سقز ، عباد شیخی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و همکاری با احزاب اپوزیسیون به 18 ماه حبس محکوم شده است که 9 ماه آن تعزیری و 9 ماه دیگر آن تعلیقی می باشد.وی همچنین در رابطه با آخرین وضعیت پرونده دیگر موکل خود ، کاوه غفاری گفت : شعبه اول دادگاه انقلاب سقز کاوه غفاری را به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال زندان محکوم نموده که این حکم در شعبه ۴ دادگاه تجدید نظر استان کردستان عینا تأیید شده است.گفتنی است این دو شهروند که سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از مدتی با قرار وثیقه از زندان آزاد شده بودند ، هم اکنون در زندان مرکزی سقز دوران محکومیت خود را سپری می نمایند.
نادران:كارشما حفظ حجاب با روی سركشیدن دامن است
افشاگری علیه ی دولت فاسد نا مشروع آنهم با سبک یک تیر دو نشان زدن دنبال شده است . زیرا که علاوه بر روشنگری فساد درون دولت ، مبارزه ی 31 ساله رو سری یا توسری هم زیر سئوال برده شده است .
نمایندگان مشغول بررسی مواد مربوط به وضعیت صندوق‎های بازنشستگی و رفاهی در لایحه برنامه پنجم بودند كه طی ان الیاس نادران، مثل عجیبی را مطرح كرد.به گزارش خبرآنلاین، بیشتر مباحث حول مدیریت دولتی این صندوق‌ها، غیر شفاف بودن عملكرد آنها، نارضایتی عمومی برخلاف درآمدهای كلان این صندوق‎ها و مباحثی از این دست بود كه احمد توكلی، غلامرضا مصباحی مقدم و الیاس نادران در آن بیشترین اظهارنظرها را داشتند.در این میان نادران با تاكید بر اینكه باید اصل مشكل در این صندوق‎ها را رفع كرد، مهمترین مشكل آنها را مدیریت دولتی ناكارآمد بر آنها خواند و گفت: چرا به جای حل این مشكل، می‎خواهید نحوه استفاده مردم از این صندوقها را محدود كنید؟نماینده تهران در ادامه گفت: این كار شما مثل رویكرد خانمی در مقابل نامحرم است كه دامنش را كشید بر سرش تا حجابش حفظ شود!
صلواتی یکی از زنان زندانی سیاسی دهۀ 60 را به 3 سال زندان محکوم کرد
سر دژخیم بد نام صلواتی که از ترس عقب نشینی از ادعای محاکمه کردن دو گروگان ربوده ی شده ی آمریکائی کرده است . در عوض بازهم مأموریت یافته است که بطور صلواتی و کیلوی حکم محکوی برای قربانیان سابق صادر کند.
بنابه گزارشات رسیده به" فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" خانم زهرا صفایی از زندانیان سیاسی دهۀ 60 توسط صلواتی قاضی فرمایشی به حکم سنگین و غیر انسانی 3 سال زندان محکوم شد.خانم زهرا صفایی 45 ساله خانه دار و دارای دو فرزند خردسال می باشد.او مدتی پیش توسط صلواتی قاضی فرمایشی ولی فقیه علی خامنه ای مورد محاکمه قرار گرفت. خانم صفایی بدلیل پرونده سازی که بازجویان وزارت اطلاعات در 7 سال پیش علیه وی ساخته بودند و پس از سالها سکوت دوباره آن را فعال نمودند و وی را به شعبه 15 دادگاه انقلاب فراخواندند تا مورد محاکمه قرار دهند .صلواتی قاضی قرمایشی پس از محاکمه، او را به حکم سنگین و غیر انسانی 3 سال زندان محکوم نمود.خانم صفایی دارای 2 فرزند خردسال است که تنها سر پرست آنها می باشد. پدر خانم صفایی ،حاج صفایی از بازاریان شناخته شده و خوشنام بازار تهران بود که در دهۀ 1360 دستگیر و اعدام گردید. در حال حاضر خواهر زاده او دانشجوی زندانی حسن ترلانی که با یورش ماموران وزارت اطلاعات در 2 اسفند ماه 86 دستگیر و به 10 سال زندان و تبعید به زندان کرمان محکوم شده بود در زندان بسر می برد.
احمدی نژاد باز هم تهدیدکرد؛افشا می کنم !
پاسدار گماشته احمدی نژاد که روی دست چوپان دروغگو زده است و ام محمود معادل دروغ و خالی بندی شده ست و هروقت ضریب روغ را مخشص و برجسته کنند در پیام محمود 3و5و4و .. بکار برده می شود باز هم هوار از حمله گرگ به گله زده شده است .
احمدی‌نژاد با اشاره به قانون هدفمندکردن یارانه‌ها و احتمال سوءاستفاده برخی افراد در این زمینه، گفت:‌ اگر لازم شد، نام کارخانه و افراد متخلف را در تلویزیون اعلام خواهد شد تا جلوی هرگونه سوء‌استفاده گرفته شود. احمدی نژاد قبلا در اين 6 سال بارها تهدید به افشاگری در مورد مفسدان اقتصادی کرده است.به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم ‌بجنورد اظهار داشت: بسیاری از شخصیت‌های سیاسی که با ما ملاقات می‌کنند و یا پیغام می‌فرستند، تأکید دارند که اخبار ملت ایران و تحولات جمهوری اسلامی ایران برای آنها مهم بوده و چشم امیدشان به حرکت ملت ایران، پیشرفت و اقتدار آنها است.احمدی‌نژاد با بیان اینکه هرجا کاری بر مبنای عدالت انجام شود، شیطان ناراحت خواهد شد، تصریح کرد:‌ عدالت، دل‌ها را به هم نزدیک می‌کند و شیطانیان از این مسئله ناراحت هستند.وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دشمنان از اجرای این طرح ناراحت بوده و این سؤال را مطرح می‌کنند که ایران چگونه با وجود صدور قطعنامه‌ها و اعمال تحریم‌های مختلف، به دنبال اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها است.ا حمدی‌نژاد همچنین اضافه کرد: به فضل الهی، ملت ایران همه طرح‌های عدالت‌محور از جمله طرح هدفمندسازی یارانه‌ها تا آخر اجرا خواهد کرد و پشیمانی را در دل شیطان و شیطانیان باقی خواهد گذاشت.