دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 16 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " حباب تركيد ! "
"دیگ به دیگ گفته است رویت سیاه ، رکوردار محکومیت جهانی نقض حقوق بشر اکنون انتقاد به نقض حقوق بشر درآمریکا کرده است "
لازم به توضیح نیست که گفته شود و ضعیت حقوق بش در ایران زیر کنترل پاسداران و آخوندها چگونه است و رژیم ضد بشری چه کارنامه ی ننگین نقض مستمر حقوق بشر دارد؟ به خصوص اینکه اساساً با بودن ولی وقیح حقوق بشر معنی ندارد ؟ زیرا که انسان در این رژیم دارای جایگاه یا اعتباری نمی باشد؟ به ویژه اینکه پس از 22 خرداد 88 و طرح کودتای پاسداران و ولی وقیح با منتقدان و معترضان چگونه رفتار شده است؟ مهمتر اینکه با رهبران رقیب مغلوب چگونه بر خورد شده است و چه اتهاماتی به اینان نسبت داده شده است ؟ از سوی دیگر اسناد منتشره از سوی ویکی لیکس در مورد حضور و عملکرد و اقدامات پاسداران در عراق چگونه می باشد که اکنون با فراموش کردن و اقعیت نقض مستمر حقوق بشر در ایران مدعی طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس پیرامون نقض حقوق بشر آمریکا در شورای حقوق بشر ر ژنو سوئیس این چنین گزارش داده است :
"در نشست روز جمعه UPR نمايندگان بسياري از كشورها از جمله كوبا، سوئيس، روسيه، ونزوئلا و جمهوري اسلامي ايران از دولت آمريكا به دليل نقض آشكار حقوق بشر به شدت انتقاد كردند و از آمريكا خواستند به كنوانسيون هاي بين المللي چون حقوق كودك، حقوق زنان، حقوق مهاجرين، سازمان بين المللي كار، ميثاق بين المللي حقوق اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ملحق شود
"
حال پرسش است که در آمریکا چه در درون و یا بیرون از آمریکا مرتکب جنایت و شکنجه شده باشد . اما چگونه است که منتقدان و معترضان و مخالفان و رقبا که در ایران از حق آزادی بیان محروم شدند . ولی در آمریکا آزاد هستند و اکثراً از تریبون های خبری این کشور سر در می آورند . آنگونه هم از حق بیان برخوار هستند که به مواضع حاکمان آمریکا هم انتقاد می کنند؟ همچنین اینکه چرا کسی در آمریکا با شکنجه مجبور به اعتراف تلویزیونی نمی شود؟ برای چه منتقد طلبکار قلم بر دست تحریف گر بیان اینگونه واقعیات را از قلم انداخته است و به جای بیان واقعیت و اعتراف نقض مستمر حقوق بشر از ایران، فاکت از کشور های دیگری آورده است که وضعیت نقض حقوق بشر مناسبی ندارند . برای همین اینان رابطه ی خوبی با رژیم ضد بشری دارند که اکنون از اینان این چنین پیرامون نقض حقوق بشر از سوی آمریکا نقل قول کرده است :
ونزوئلا خواستار محاكمه شكنجه گران آمريكايي شد. كوبا از جنايات جنگي و كشتار غيرنظاميان به دست نظاميان آمريكايي حرف زد و روسيه نيز نقض حقوق بشر توسط آمريكا در طول جنگ هاي عراق و افغانستان را بسيار نفرت انگيز خواند.
در ادامه طلبه پاسدار قلم بردست یادداشت روز نویس بدون آنکه اشاره کند که چگونه 11 سپتامبر موجب اشغال نظامی افغانستان و عراق شد . البته با فاکتور گرفتن و سانسو نمودن اعتراف رفسنجانی که در خطبه ها ی نماز جمعه ی تهران که اذعان به همکاری رژیم ضد بشری ایران با این اشغال گری های افغانستان و عراق نمود. زیرا که موجب سقوط دو نظام دشمن حاکمان تهران و تقویت شان شد . آنچنان که موجب هموار شدن حضور پاسداران در عراق و افغانستان شد . سپس پاسداران با همکاری سپاه قدس و القاعده طالبان توانست دست به آنگونه جنایات ضد انسانی و اقدامات تروریستی و آدم ربائی و ترور و نا امنی و باج گیری بزند. طوری که کارنامه ی مشترک شان در 400 هزار اسناد مستند ویکی لیکس بازتاب داده شده است . اما اکنون طلبه پاسدار با پاک کردن صورت مسئله و وارونه گوئی و آدرس غلط دادن این چنین برروی نقض حقوق بشر و جنایات و شکنجه های آمریکا متمر کز شده است :
حقيقت آن است كه نقض حقوق بشر در آمريكا به امروز و ديروز برنمي گردد. پايه ظهور آمريكاي جديد بر كشتار سرخ پوستان بومي اين منطقه و ناديده گرفتن ابتدايي ترين حقوق بشر براي ساكنان اوليه اين سرزمين، بنا نهاده شده است. نظام برده داري و نژادپرستي عليه سياه پوستان اين كشور، دوره اي ننگين در سابقه آمريكاست كه هيچگاه از حافظه تاريخ پاك نمي شود. اما ظلم، تعدي و بي عدالتي آمريكايي ها بعد از واقعه خودساخته 11سپتامبر شكل ديگر و البته علني تري به خود گرفت. آنان پس از آن حادثه با بهره گيري از پوشش مبارزه با تروريسم توانستند ركورد بي سابقه اي از نقض حقوق بشر -خصوصا در خارج از مرزهاي خود- به جاي بگذارند.بعد از 11سپتامبر، پديده حقوق بشر، آلت دست كاخ سفيد در جهت تامين منافع خود شد، بطوري كه اين مقوله به عنوان يك استراتژي مهم براي آمريكايي ها به منظور انجام پروژه هاي سلطه جويانه و اشغالگرانه در نقاط مختلف دنيا، از جمله خاورميانه شد.مساله زندانهاي مخفي آمريكا بعد از حادثه 11سپتامبر به شكل جدي تري دنبال شد. نيروهاي امنيتي و پليس آمريكا هركس را اراده مي كردند به بهانه فعاليت تروريستي بازداشت كرده و به صورت محرمانه به دهليزهاي مخوف اين زندانهاي مخفي منتقل مي كردند. حباب تركيد ! آمريكايي كه روزگاري خود را متولي حقوق بشر در جهان مي دانست و داعيه دفاع از حقوق بشر اين كشور گوش فلك را كر كرده بود و اساسا چيزي به نام « شوراي حقوق بشر» را قبول نداشت و خود را محك و ميزان اين ميدان قلمداد مي كرد، اين روزها در بخشي از رويه و وظيفه ادواري همان شورا (UPR) به خاطر نقض پيوسته حقوق بشر به شدت مورد انتقاد قرارمي گيرد.آمريكا به ابرقدرتي پوشالين بدل شده كه ديگر هيچكس از هيبت مترسك گونه آن نمي ترسد"
در خاتمه همانگونه که گفته می شود با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود . همچنین گفته می شود که ننگ هم با رنگ پاک شدنی نیست . بنابراین رژیم جنایتکار نا مشروع و ضد بشری که سیاه و ننگین ترین کارنامه ی محکومیت جهانی نقض مستمر حقوق بشر در ایران دارد . همینطور رکور دار جهانی اعدام ها بر حسب جمعیت است. طوریکه از چین در این مورد سبقت گرفته است . به خصوص اینکه رتبه ی اولی جهانی اعدام کودکان زیر 18 سال را هم به خود اختصاص داده است . مهمتر اینکه قصاب مطبوعات جهانی هم جزو بخشی دیگر از کار نامه ی ننگین و ضد بشری اش می باشد . از سوی دیگر رکور دار فرار مغز ها را هم در خورجین خود دارد . عجیب و جالب اینکه اکثرا این مغزهای گریخته شده از کشور ، خواهان دریافت اقامت دائم در آمریکا می باشند . ضمن اینکه بیش از 31 سال است که از طریق لابی ها ودلال و جاسوس و کار چاق ها یش با دشمن آمریکا یا نقض کننده ی حقوق بشر در پشت پرده در حال زد و بند بوده است . اکنون اینگونه ادعا کردن خیلی وقیحانه و کمدی است که طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس با فراموش کردن فضای خفقانی ومرگ آور حاکم شده در ایران ونا دیده گرفتن پرونده ی سیاه و ننگین نقض مستمر حقوق بشر درایران ، ولی از موضع فرافکنانه ی دیگ به دیگ گفتن رویت سیاه باد. سخنگوی حقوق بشر شده و همچون خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس ووکیل مدافع سرخ پوستا ن آمریکا شده از نقض حقوق بشر از سوی آمریکا سخن گفته است؟
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890816/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 16 آبان ماه سال 1389
حباب تركيد ! (يادداشت روز
)