گزیده خبر های 26 آبان – 89 قسمت - 2
خلیل بهرامیان، وکیل دادگستری محاکمه می شود
جانیان علیه ی بشریت با کار نامه ی بسیار ننگین و سنگین بیش از 31 سال که در دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه دارند . تصور کرده اند با اینگونه اقدامات جنایتکار انه ی بازداشت و شکنجه کردن وکلای داگستری قادر ند که صدای ااین فشاگران یا شاهدان زنده مستند علیه اقدامات جنایات کارانه ی خودشان را خاموش کنند که چرا از طریق مصاحبه و گفتگو با رسانه های داخلی و برون مرزی دست به روشنگری زدند که اکنون باید هزینه اش را به پردازند ؟ آری جانیان که همه چیز شان رو شده و اکنون همچون پاک باختگان قمار بازان زیر فشار کودتاگران در خدمت ولی وقیح دست به ریسک قمار بزرگ زده اند . به امید آنکه با دربند کشیدن وکلای دادگستری تسلیم نا پذیر افشاگر به حساب خود شان به توانند که ننگ شان را با رنگ پاک نمایند . غافل از آنکه اینگونه باز داشت و محاکمه کردن ها نشان آشکار زدن زیرآب دستگاه قضائی آلوده و آلت دست کودتاگران پاسدار است و بیان کننده خیلی بیش از رسوائی و اعتراض جهانی به سنگسار کردن سکینه محمدی آشتیانی برای حاکمان رژیم ضد بشری دستآورد خواهد داشت. زیرا همه مخالفان ایرانی و مدافعان حقوق بشر جهان و وکلای بدون مرز با سایر جامعه ی حقوق دانان و وکلا در سراسر جهان می توانند هم فشار آورند که به سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه ی مذاکرات هسته ای غرب با چنین رژی مضد بشری پایان دهند . هم اینکه در عوض باید تلاش همگانی برای پیگیری پرونده ی جنایتکاران حاکم بر ایران کنند تا این آدم کشان و قاتلان حرفه ای را بعنوان مجرمان جنایت علیه ی بشریت به پای میز محاکمه در دادگاه بین المللی لاهه بکشانند تامحاکمه و مجازات شوند .
جرس: خلیل بهرامیان، وکیل پایه یک دادگستری روز 17 آذر ماه محاکمه می شود.به گزارش جرس، خلیل بهرامیان که تاکنون وکالت بسیاری از زندانیان از جمله زندانیان سیاسی کرد را برعهده داشته است از سوی دادگاه انقلاب در روز 17 آذر ماه سال جاری محاکمه می شود.موارد اتهامی این وکیل پایه یک دادگستری اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام عنوان شده است.بر اساس این گزارش، خلیل بهرامیان، وکیل فرزاد کمانگر و شیرین علم هویی، دو تن از زندانیان کرد بود که در آستانه سالگرد انتخابات ۲۲ خرداد اعدام شدند.این وکیل دادگستری پس از اعدام این زندانیان اعلام کرد که از اعدام آنها بی خبر بوده و این زندانیان سیاسی بیگناه اعدام شدند.
تبرئه قاتلین 25 خرداد 88(تهران-میدان آزادی )
باید گفت که اینگونه اقدام جای سئوال ندارد . زیرا وقتی که گفته می شود که سنگ بسته و سگ رها شده است . یعنی همین که سگان هار آزاد قلاده پاره کرده مأموریت دارند تاکه به سوی وکلای دادگستری کیش داده و تهاجم کنند و اینان را زندانی نمایند و در بند شان بکشانند تا بتوانند اینگونه سگان هار هم جنس خود شان را تبر ئه و رها سازند تا همچون خودشان پارس کنان مشغول پاچه گیری و تهاجم و کشتن دیگران شوند.
ندای سبز آزادی: قاتلین اصلی حادثه 25خرداد در میدان آزادی که باعث شهادت7نفر از هموطنان معترض به نتایج انتخابات بودند در گزارش محرمانه اطلاعات سپاه به شورای عالی امنیت ملی معرفی شدند.طبق اخبار رسیده به ندای سبز آزادی در گزارش مربوطه 2نفر به نامهای عبدی و آدینه پور عوامل اصلی تیراندازی به سوی مردم معرفی شدند که آقای عبدی پرسنل رسمی-آزمایشی سپاه و آدینه پور نیروی قراردادی بسیج مستقر در ساختمان بسیج نزدیکی میدان آزادی بودند که پس از انتخابات در روز 25خرداد 88 به سوی مردم تیراندازی کردند و 32 نفر را با گلوله مضروب کردند که 7 نفر از آنان به شهادت رسیدند.در این گزارش که به امضای طائب رسیده است آمده است که این 2تن به دستور فرمانده سپاه تهران(سردار عراقی)که به صورت تلفنی و با بیسیم به آنها ابلاغ شده تیراندازی کردند که به طوری که سردار عراقی در این دستور به آنها گفته است،که تا شهادت مقاومت کنند و لذا این 2تن به دستور تحت عنوان مقاومت؛ به مردم معترض به انتخابات تیراندازی کردند.طبق سوابق موجود آدینه پور فردی عصبی و نامتعادل بوده به طوری که از اسلحه و گازاشک آور،در گذشته جهت تهدید همسایگان خود بارها وبارها استفاده کرده و حتی یکبار صاحب خانه خود را با گاز اشک آور و ضرب و شتم مجروح نموده است،که او نیز به سپاه شکایت کرده بود که مورد رسیدگی قرار نگرفته است.گفتنیست در این گزارش محرمانه طائب این 2 قاتل را بی گناه معرفی کرده که به وظایف شرعی و انقلابی خود در دفاع از مقر سپاه اقدام نموده اند.نتیجه این بررسی ها به نفع قاتلین و تبرئه هر دوی آنها بدون تشکیل هیچ دادگاهی و حضور قاضی و تشکیل محکمه ای به پایان رسیده است
تجمع لارستاني‌ها درخصوص تخلفات مالي نماینده مجلس
شیوه ی دیگر صدا خاموش کردن که مرتبط با جنگ قدرت میان باندهای مافیائی مدعی اصول گرائی است که اکنون این چنین از طریق صحنه سازی وگروه فشار همچون پاسدار وکیل ا لدوله ها در بازار مکاره علیه ی رقیب خود در این بازار مکاره دنبال شده است
آتی نيوز : به گزارش خبرنگار سياسي شبكه خبري آتي نيوز، حدود صد نفر از روحانیون، کسبه، نمایندگان هیات های مذهبی و اصناف و سایر اقشار این شهرستان در اعتراض به آنچه تخلفات مالی علی اصغر حسنی نماینده لارستان و خنج در خانه ملت خواندند، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.تجمع كنندگان مي‌گويند حسنی با تاسیس شرکتی هرمی به نام شرکت "برگ سبز مطهر" میلیاردها تومان به سپرده گذاران بدهکار است! ابتدا وي رییس هیات مدیره شرکت مزبور بوده که پس از انتخاب شدن به عنوان نماینده مجلس از ریاست آن کناره گیری کرده است اما خانواده این نماینده کماکان نقش اصلی را در اداره این شرکت عهده دار هستند.براساس اظهارات تجمع کنندگان پرونده ای به شماره کلاسه 87/813 در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای عمومی لار برای رسیدگی به تخلفات این شرکت و این نماینده تشکیل شده است.بر اين اساس آتي نيوز امادگي دارد نظرات و اظهارات حسني را در قبال اين موضوع منعكس كند.جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شوراي اسلامي حضور یافت و با نمایندگان اجتماع کنندگان گفت وگو کرد .این افراد با امضای توماری حمایت خود را از علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام و شعارهایی در حمایت از وی سر می دادند.نكته جالب توجه و معنادار اين تجمع اين است كه چند هفته پیش تعدادی از اهالی شهر گراش در اعتراض به نحوه تقسیمات جغرافیایی شهر مورد نظر در استان فارس و نقش بروجردی در این اقدام در مقابل مجلس تجمع کرده و شعارهایی علیه این نماینده سر داده بودند که تجمع امروز به نحوی تجمع هواداران بروجردی در مقابل تجمع قبلی نیز به شمار می رود.
هشدار ماموران نیروی انتظامی به پرستو فروهر : حق برگزاری مراسم ندارید
معنی پوشالی و وارونه بودن قدرت بر تر و امن و آزاد ترین کشور جهان همینگونه است که قاتلان و آمران قتل های زنجیره ای دست به کودتا می زنند تا هم سرکوب گری عریان کنند و هم خفقان حاکم نمایند . هم وکلای دادگستری در بند کشند . هم دگر اندیشان را آشکارا بکشند و قصابی کنند . هم اخطار دهند که اعضای خانواد های مقتولان حق بر گزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شان را ئنداشته باشند . زیر که کودتاگران آنچنان نامشروع و منفور می باشند که وحشت از هرگونه تجمع و گرد آوری و تبدیل به تظاهرات ضد حکومتی شدنش دارند.
جرس: نیروی انتظامی دیروز به پرستو فروهر، فرزند داریوش فروهر هشدار داد که اجازه برگزاری مراسم در اماکن عمومی و خانه را ندارد. به گزارش جرس، در این هشدار تاکید شده است که خانواده این دو جانباخته (پروانه اسکندری و داریوش فروهر ) اجازه برگزاری هیچگونه مراسمی را ندارند.بر طبق دستور ماموران امنیتی فرزندان فروهر حق اعلام مراسم در هیچ نشریه و سایتی را ندارند.علی رغم تهدیدات امنیتی پرستو فروهر اعلام کرده است که در خانه آزادی( خانه داریوش فروهر) بر روی همه هم میهنان برای برگزاری مراسم یادمان فروهر ها باز است.پیش از این اعلام شده بود که مراسم سالگرد از سوی پرستو و آرش فرزندان آن مرحومان در منزل فروهرها واقع در خیابان هدایت روز اول آذرماه سال 89 از ساعت 16: 30 دقیقه برگزار می شود.همچنین بر اساس گزارش خبرنگار جرس، ماموران وزارت اطلاعات امروز اعلام کردند که پاسپورت پرستو فروهر که در فرودگاه ضبط گردیده ، همچنان به وی بازگردانده نخواهد شد.داريوش فروهر، رهبر حزب ملت ايران و همسرش پروانه اسکندرى، در اول آذرماه سال 1377 در جريان قتل هاي زنجيره اي در منزلشان بر اثر ضربات چاقو کشته شدند.
در دومين روز از رزمايش پدافند هوايي صورت گرفت؛مقابله جنگنده‌هاي ارتش با 6 هواپيماي ناشناس.خبرگزاري فارس: امير ارژنگي با اشاره به 6 مورد گزارش از ورود هواپيماهاي ناشناس در داخل كشور، گفت: در هر 6 مورد با بلند شدن جنگنده‌هاي ارتش، عمليات رهگيري انجام شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908260104
اگر این ادعا واقعیت داشته باشد . سئوال است که اینها چگونه جنگنده های قراضه و از رده خارج شده ای می باشندکه همچون نقش سگ ترسو دارند که فقط می توانند به خاطر ترس از فاصله ی زیاد پارس کنند. این جنگنده های رژیم ضد بشری مدعی قدرت بدتر جهان هم به جای اقدام مورد هدف قرار دادن هوا پیما های دشمن در آسمان کشور گزارش شده که اینها را فراری داده است؟
افشای مذاکرات محرمانه سوریه و عربستان
http://www.fardanews.com/fa/news/125908
پس از دشمنی کردن با پیشنهاد پادشاه عربستان پیرامون تشکیل دولت ملی در عراق که مورد مخالفت شدید حاکمان تهران واقع شد . طوریکه با اقدامات تروریستی گسترده در عراق این پیشنهاد خنثی شد و دوباره نوری مالکی بعنوان نخست وزیر عراق تحمیل شد . اکنون نیز مشخص است که این دیدار برای سران رژیم ضد بشری نمی تواند خوشآیند باشد . چونکه بیش از 30 سال به سوریه باج های کلان داده شده است که تنها کشور هم پیمان عرب در خاورمیانه برای حاکمان تهران باشد تاکه در راستای اهداف تروریستی در خاور میانه و علیه ی کشور های عربی دیگر از سوریه استفاده گردد.
منابع سیاسی آگاه به روزنامه الدیار لبنان گفتند که روش توافق سوریه و عربستان در زمینه لبنان در مراحل پایانی خود است و حل و فصل مسایل لبنان در تمام موارد اختلافی از جمله موضوع پرونده شاهدان دروغین، حکم اولیه دادگاه و همچنین پیامدهای آنها نیز بررسی خواهد شد.بر اساس این گزارش روند دادگاه بین‌المللی مسئول بررسی تروری حریری و پایان دادن به نابسامانی سیاسی گسترده، از دیگر مواردی است که در توافق مذکور به آن اشاره شده است.این منابع تاکید کردند که معیار اصلی که این راه حل بر مبنای آن شکل گرفته، این است که حمایت از امنیت و ثبات لبنان بالاتر از تمام اولویت‌های دیگر است و بر این اساس افراد و جریان‌هایی که به دنبال مانع‌تراشی یا رد و تعطیل کردن این توافق باشند، خارج از چارچوب سیاسی سازشی قرار خواهند گرفت که در افق سیاسی این کشور بر مبنای منافع استراتژیک عربی ترسیم کنند.
در مكالمه تلفني صورت گرفت؛پيام تبريك رئيس‌جمهوري ايران به روساي جمهور كشورهاي همسايه .خبرگزاري فارس: رئيس جمهوري اسلامي ايران در گفتگوي تلفني با روساي جمهور تركيه ، تركمنستان، افغانستان، پاكستان ،امير قطر و امير كويت فرا رسيدن عيد سعيد قربان را به دولت و ملت اين كشور ها تبريك گفت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908260080
به این گفته می شود با ضرب سیلی سرخ کردن . برای اینکه طبق گزارش خبر قبلی پادشاه عربستان به پاسدار گماشته احمدی نژاد به مناسبت عید قربان تبریک نگفته است . اما این بچه پر رو از موضع فرار به جلو به رهبران کشور همسایه تبریک گفته است.
استقبال رسمي الهام علي‌اف از رئيس‌جمهوري ايران.خبرگزاري فارس: مراسم استقبال رسمي از رييس جمهوري اسلامي ايران توسط الهام علي اف رييس جمهور آذربايجان برگزار شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908260089
پاسدار گماشته احمدی نژاد از سوی پادشاه عربستان تحویل گرفته نمی شود . ولی به جمهوری آذر بایجان می رود تا در اجلاس کشورهای حاشیه دریی خزر شرکت کند تا بیشتر به سکوت تسلیم شدن مقابل سهمیه حق سواحل آبی دریای خرز پایمال شده ادامه دهد.
هشدار-وزارت‌خارجه-براي-سفر-به-کانادا
htth://www.fardanews.com/fa/news/125891
خیلی پرروئی و کودنی و ابله گری می خواهد که همچون منوچهر وزیر آدم ربای وزرت ترور و جاسوسی خارجه بود که این چنین از موضع فرار به جلو وفرافکنانه هشدار داد که چرا کانادا پرونده ی نقض حقوق بشر رژیم ضدبشر ایران را دنبال می کند و به آسانی اجازه نمی دهد که تروریست های اعزامی اش در این کشور وارد شوند و فعالیت آزاد تروریستی و جاسوسی علیه ی مخالفانش داشته باشد . به خصوص اینکه حاکمان تهران سابقه ترور و شکنجه و کشتن یک تبعه ی ایرانی کانادائی در زندان اوین دارند و دو تبعه ی دیگر را زندانی و شکنجه کرده اند.
قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران تابعیت دوگانه را برسمیت نمی‌شناسد. در عین حال ایرانیانی که از گذرنامه کانادایی نیز استفاده می‌نمایند از برخوردهای تبعیض آمیز در کانادا مستثنی نبوده اند. مهر: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نسبت به سفر اتباع ایرانی به کشور کانادا با توجه به موج اسلام ستیزی در این کشور و بی توجهی دولت این کشور به حقوق اتباع ایرانی هشدار داد.در هشدار این وزارتخانه به اتباع ایرانی آمده است: اسلام ستیزی و ایران هراسی در کانادا رشد چشمگیری داشته و بعضا رفتار مراجع دولتی و غیردولتی را تحت تاثیر قرار داده و مواردی از بازداشت و اخراج شهروندان ایرانی به بهانه‌های مختلف مشاهده شده است.عملکرد مراجع دولتی کانادا در مواردی مانع از تامین حق دادرسی شهروندان ایرانی قربانی اینگونه رفتارها بوده است.
درگیری پدافند هوایی ایران با دشمن
http://www.fardanews.com/fa/news/125884
اگر اینگونه مانور نوعی نمایش وحشت داخلی و تر س از تهاجمی نظامی بیرونی نمی باشد . پس چرا هواپیماهای دشمن شناسائی ردگیری شده ی در آسمان ایران مورد هدف واقع نشدند تا سر نگون گردند؟
در اين رزمايش بزرگ نيروهاي پدافندي ارتش، سپاه، نيروي انتظامي و بسيج مردمي شركت دارند. فارس: سخنگوي رزمايش پدافند هوايي مدافعان آسمان ولايت 3 از درگيري اوليه سامانه‌هاي پدافند هوايي با هواپيماهاي شناسايي دشمن در نيمه شب گذشته خبر داد.امير حميد ارژنگي سخنگوي رزمايش پدافند هوايي مدافعان آسمان ولايت 3 با حضور در جمع خبرنگاران با بيان اينكه اين رزمايش با رمز "يا حسين " و ابلاغ دستور فرماندهي محترم قرارگاه از طريق شبكه سراسري به كل نيروهاي مسلح، آغاز شد، گفت: در اين رزمايش بزرگ نيروهاي پدافندي ارتش، سپاه، نيروي انتظامي و بسيج مردمي شركت دارند.وي با بيان اينكه اين براي اولين بار است كه چنين رزمايشي در گستره كل كشور و با حضور همه نيروهاي پدافندي برگزار مي‌شود، خاطرنشان كرد: از همان نيمه شب گذشته دستور آماده باش به نيروي شركت كننده در اين رزمايش ابلاغ شد و در همان دقايق اوليه كه هواپيماهاي دشمن جهت انجام عمليات شناسايي به منطقه ورود پيدا كرده بودند، توسط سامانه‌هاي راداري و ديده‌باني كشف و گزارش آن به قرار‌گاه مركزي اعلام شد.
تكه‌پرانی متقابل لاريجانی و نماینده ارومیه
http://www.fardanews.com/fa/news/125878
اینهم یک چشمه ی باند بازی و نان قرض دادن و مزه پرانی دست پرورگان رژیم دجالان و رمالان و دین فروشان رژیم ضد بشری در بازار مکاره که گزارش شده است.
"
آقاي لاريجاني! خوش آمديد؛ صبح شما به خير " اما وقتي پيشنهادش با مخالفت همكارانش مواجه شد، رئيس مجلس با خنده به او گفت" پيشنهادتان راي نياورد؛ خوش آمديد آقاي قاضي‌پور "!
طلاق تقصیر رسانه های غربی است"
این اعتراف خیلی مضحک و مسخره است . زیرا پس از نزدیک به 32 سال که حکومت فاشیستی مذهبی در ایران حاکم شده است و سانسور و خفقان و سرکوب نهادینه شده و چاشنی آن تبلیغات هیستریک حکومتی – حوزوی در همه سطوح گسترش داده شده ولی اکنون اذعان شده است که دلیل آمار افزایش طلاق نه فقر و بیکاری و اعتیاد و شکاف عمیق طبقاتی و اختلاف سلیقه ها ی ناشی از خرافات حاکم شده می باشد ، بلکه بدلیل نقش رسانه های غربی است . انگاری که قدرت مدعی جهان که می خواهد جهان را تغییر دهد و اصلاحش کند خودش مستعمره ی غرب می باشد.
به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دلیل افزایش طلاق در کشور تاثیر مفاسدی است که توسط رسانه ها و شبکه های غربی ترویج می شود.محمد رضا محسنی ثانی ادامه داد: عوامل مختلفی در ایجاد چنین پدیده های اجتماعی نقش دارند و با توجه به اینکه روز به روز این عوامل تشدید می شود نرخ طلاق روند رو به فزونی دارد.وی تصریح کرد: برخی از این عوامل تقریبا بر می گردد به اینکه در معرض تهاجمات فرهنگی هستیم و سیل خروشان رسانه های غربی ما را تحت شعاع قرار داده اند و به دنبال این هستند فرهنگ قوی و باورهای دینی مردم را مخدوش کنند. در واقع امروزه طلاقها تحت تاثیر مفاسدی است که از سوی رسانه های غربی در جامعه ترویج می شود.
معاون رئیس جمهور کومور: اگر در انتخابات بعدی پیروز شوم روابط کشورم با ایران را قطع می کنم!
به نظر می رسد که دامنه ی اختلافات جنگ قدرت میان کودتا گران مدعی اصولگرایان غالب با مدعیان اصلاح طلبان مغلوب به جزایر کومور هم گسترش داده شده است . چونکه رئیس جمهور این مجمع الجزایر طلبه ی حوزه علمیه ی قم است که ولی وقیه چون مثل نوری مالکی به وی هواپمیاری مسافری نداده وهنوز فاقد آن می باشد بنابراین موقع سفر به تهران باید پاسدار گماشته احمدی نژاد از تهران هواپیما برای آوردنش اعزام کند.
مشرق : معاون رییس جمهور کومور در جمع هوادارانش اعلام کرده است که اگر رییس جمهور شود، روابط مجمع الجزایر کومور را با ایران قطع خواهد کرد.به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرانسوی زبان فراتمات ، میان سامبی رییس جمهور کومور و عیدی نظام معاون وی بر سر رابطه با ایران اختلاف افتاده است!فراتمات افزود: از ماه ها پیش بحث میان این دو تن در مورد همکاری های دو جانبه ایران و جزایر کومور بالا گرفته بود.عیدی نظام بازبینی توافقات دوجانبه ای را که میان سامبی و رییس جمهور ایران به امضا رسیده ، خواستار است و ادعا می کند که این توافقات از همبستگی کومور با کشورهای عربی ممانعت می کند .نظام همچنین سامبی را متهم می کند که کشورش را در اختیار شیعیان قرار و وعده داده است که در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس جمهوری کومور، مذهب تسنن را به این کشور بازگرداند.نظام که رییس جمهوری فعلی کومور را مسبب بروز فقر در کشور می داند؛ معتقد است : اعراب می خواهند کارهای بزرگی در کومور انجام دهند؛ اما حضور ایرانیان آنها را می آزارد.نظام در جمع هوادارانش اعلام کرده است که اگر رییس جمهور شود، روابط مجمع الجزایر کومور را با ایران قطع خواهد کرد.
کارگران شهرداری جوانرود محروم از حقوق
لابد این عقب افتادگی حقوق کارگران محرم جوانرود همچون طلاق زیر سر رسانه های غربی می باشد. زیرا که بطور دقیق گزارش باج گیری های هنگفت پیرامون مذاکرات هسته ای از حاکمان رژیم ضدبشری را فاش نمی کنند که سهم اینگونه کارگران و سایر محرومان ایران را بازتاب نمی دهند.
خبرگزاری هرانا – کارگران شهرداری جوانرود در طی سه ماه گذشته از حقوق اولیه خود محروم بوده و همواره حقوقشان با تاخیر چندین ماهه پرداخت می شود.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، کارگران شهرداری جوانرود در مدت ۳ ماه گذشته همواره در تلاش بوده اند و ضمن اعتراض به عدم پرداخت حقوق روای خود خواستار پرداخت سنوات معوقه خود شدند ولی مسئولان شهرداری جوانرود تا کنون عملا هیچ اقدامی را جهت پرداخت حقوق کارگران انجام نداده اند که این مساله باعث اعتراض کارگران شده است .از دیگر مشکلات کارگران شهرداری جوانرود پرداخت چند ماه یک بار حقوق آنها اعلام شده است و همواره حقوق کارگران به صورت معوقه به آنها پرداخت میشود.