گزیده خبرهای 16 شهریور- 90 قسمت -2

این روزنامه‌ها برای چه کسی منتشر می‌شوند؟

مگر قرار است با افزایش روز به روز ضرب و شتم و بازداشت زندانیان همراه با شکنجه و اعتراف گیری وتبعید و زجر کش کردن شان و سانسور و فیلتر گزاری اینترنت هنوز هم چیزی درون مطبوعات زیر تیغ سانسور وکنترل کودتا گران وجود دارد که قابل خواندن باشدکه اینگونه برروی پیشخوان دکه های رونامه فروشی ها تلنبار نشود . البته در حقیقت نوعی تحریم کردن ورق پاره های بی ارزش حکومتی از سوی مردم می باشد.

صبح ها كه تیتر روزنامه های چیده شده در كنار هم روزنامه فروشی ها را مرور می كنی امیدواری كه عصر روزنامه ای را نبینی تا این نویدی باشد برای جان گرفتن تن نحیف مطبوعات. اما عصرها هم خبری نیست و باید تراكم روزنامه هایی كه آفتاب خورده اند و در 12 ساعت قبل رنگ و رویشان پریده را تحمل كنی. چند روزی بود كه عصرها در كیوسك های مختلف سطح شهر تهران تورم روزنامه های باد كرده را دیده بودم و با خود می گفتم هنوز مردم حال و هوای ماه رمضان دارند و رمق روزنامه خواندن ندارند اما ظاهرا بی رغبتی مردم به روزنامه ها هنوز ادامه دارد. روزنامه فروش می گفت برگشتی بیشتر از فروش است در یك سال اخیر! چرا مردم حال و هوای روزنامه خواندن ندارند؟! عكس ساعت 19 روز دوشنبه گرفته شده است.

ایران: کیهان رانت اطلاعاتی‌اش را به رخ ‌کشید

این گزارش خبری هم مرتبط با گزارش قبلی می باشد . زیرا که بیشتر محتوا وسمت وسوی دروغ نامه و ورق پاره های حکومتی را برجسته وفاش ساخته است . از سوی دیگر ادامه ی جنگ قدرت و ثروت واختلاف میان باند های مافیایی مدعی اصول گرایان است برای اینکه نوچه ها یا نفوذی های دروغ نامه ی کیهان در ورق پاره ی دولتی ایران پاکسازی وحذف شده اند . بنابراین دروغ نامه ی کیهان با افتخار ودسته گل بیل ام به خودش دادن مدعی است که ابداع جریان انحرافی درون دولت کار این دروغ نامه بوده است . در عوض ارگان تبلیغاتی این جریان انحرافی هم اینگونه روشنگری وتیغ کشی و اتهام زدن حاصل ادعای عاشق خدمت نه شیفتگان قدرت می باشد.

روزنامه ایران در مطلبی با عنوان «حاشیه سازی» در ستون «دیگه چه خبر؟» خود نوشت: روز گذشته در برخی رسانهها از قول کیهان خبری مبنی بر کشف ویژهنامه نهراوانیان در روزنامه ایران درج شده بود. این روزنامه سعی کرده بود با به رخ کشیدن رانت اطلاعاتی خود با پیشداوری، ویژهنامه منتشر نشده را محکوم کرده و علیه آن موج سازی کند. غافل از اینکه ویژهنامهای با عنوان نهراوانیان وجود خارجی ندارد و تاسفبار تر آنکه روزنامه کیهان با بی حرمتی تمام، با دستمایه قرار دادن این ویژهنامه خیالی، همکاران روزنامه ایران را با لشکر یزیدیان در مقابل امام حسین (ع) مقایسه کرده است. با این توصیف مشخص میشود که چه کسی حاشیه سازی میکند. به نظر میرسد بهتر است کیهانیها مجددا مروری بر رهنومدهای رهبر معظم انقلاب در ماههای اخیر داشته باشند

گزارش کیهان از طرح ممنوعيت روبوسي در برازجان

با این حساب با این فتوایی که داده شده رو بوسی کردن هم طبقاتی شده است . یعنی برای آنانی که موازین بهداشتی را رعایت می کنند وبه جای عرق کردن بدن شان به بیماری با ویروس مسری آلوده می شود که در اثر دیده بوسی به دیگران منتقل می شود اگر عطر های خوشبو استفاده کنند اشکالی ندارد . مهمتر اینکه ولی وقیح نامشروع ومنفور هم نمی بایست اجازه دهد ساندیس خوران روستایی که بدیدارش آورده می شود دست وی را ببوسند . چون بیماری و ویروس دو طرف منتقل می شود.

برازجان - خبرنگار كيهان:فرماندار برازجان طرح ممنوعيت روبوسي را به شوراي فرهنگ عمومي اين شهرستان مي برد.غلامحسين خسروي در نشست شوراي اداري برازجان با بيان اينكه روبوسي موجب گسترش بيماري ميان مردم مي شود اظهار داشت: هنگامي كه مردم يا مسئولان به يكديگر مي رسند بايد از روبوسي كردن خودداري و تنها به دست دادن اكتفا كنند.وي افزود: اكنون رسم شده كه افرادي براي دريافت هديه يا لوح تقدير در مقابل مسئولان يا اشخاص ديگر قرار مي گيرند اقدام به روبوسي مي كنند اين در حالي است كه بدن برخي از آنان آلوده به عرق است و همين مسئله ممكن است به بروز بيماري بويژه در استان هاي گرمسير منجر شود يا فردي دچار سرماخوردگي باشد و اين روبوسي موجب انتقال بيماري مي شود.خسروي تاكيد كرد: طرح ممنوعيت روبوسي را به شوراي فرهنگ عمومي برازجان خواهم برد و براي تصويب آن موضوع را مورد پيگيري قرار خواهم داد.

شیوع بیماری با علائم اسهال ،حالت تهوع و تب در سالن زندانیان سیاسی زندان گوهردشت.

یعنی اینقدر وضعیت نظم جهانی غیر انسانی شده است که آشکارا حق و حقوق اسان ها بدلیل روابط تجاری و اقتصادی بایدپایمال شود . زیرا اگر چنانچه غیر از این باشد مگر امکان دارد که حاکمان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی اینقدر قدرت داشته باشند که بتوانند بدون اینکه با واکنش اعتراضی وتعقیب و مجازات مجاز بین المللی مواجه شوند در ایران به خصوص در سیاه چال ها هرروز دست به جنایات ضد بشری بیشتری بزنند?

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"تعدادی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در طی روزهای گذشته به بیماری اسهال،تهوع و تب (به احتمال بسیار وبا) دچار شده اند و وضعیت بعضی از زندانیان حاد می باشد.طی چند روز گذشته بیش از 14 نفر از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج دچار بیماری اسهال و حالت تهوع شدید همراه با تب شده اند.در میان این زندانیان تعدادی از زندانیان سیاسی سرشناس مبتلا به این بیماری شده اند.بعضی از گزارشها حاکی از آن است که احتمال دارد این بیماری که علائم و مشخصات ظاهری آن تشابه زیادی به بیماری وبا دارد خود بیماری وبا باشد.نزدیگ به 14 نفر از زندانیان سیاسی که به نوع شدید این بیماری مبتلا شده اند به بهداری زندان مراجعه کرده اند و از آنها آزمایشاتی انجام شده است. اما تا به حال هیچگونه اقدامات پیشگیرانه صورت نگرفت است و تمامی زندانیان در همان محل نگهداری می شوند و خطر جدی وجود دارد که در صورت واگیر بودن بقیۀ زندانیان سیاسی به این بیماری مبتلا شوند.گفته می شود این بیماری پس از آنکه زندانیان سیاسی از فروشگاه زندان سبزیجات مورد نیاز خود را خریداری و مصرف نمودند دچار چنین عوارضی شده اند