محسنی اژه‌ای: اینترنت ابزار سلطه‌گران است

دژخیم آخوند محسنی اژه ای یک متهم جنایت علیه ی بشریت است .چون که دارای پرونده ی ننگین وخونین 35 ساله در دستگاه فاسد قضاییه و اطلاعاتی  می باشد . همچنین جزو آمران سلاخی کردن زوج فروها و  سر به نیست پرویز دوانی  در قتل های زنجیره  ای است . البته سابقه گوش گاز گرفتن عیسی سحر خیز و آدمخواری هم دارد . اکنون پس از اینکه برای توجیه فیلتر فیس اتهام صهیونیستی زده شده است .حال برای پاسخ دادن به روحانی و توجیه سانسور وتفتیش عقاید و فیلتر شبکه ی اینترنت چون وحشت شدید از نقش اطلاع رسانی ودور زدن سانسور است مدعی شده اینترنت ابزار سلطه گران  برای جاسوسی و گسترش فرهنگ ابتذال است . این شیخ دژخیم متوجه نشده چگونه خودزنی کرده است . چون همه رسانه های مطبوعاتی وخبر گزاری های رژیم نامشروع ولایت فقیه و نهاهای حکومتی ووزیر امور خارجه از اینترنت وحتی فیس بوک استفاده می کنند .
دادستان کشور گفت: امروز بسترهای اینترنت در اختیار سلطه گران است که از ان برای جاسوسی و گسترش فرهنگ ابتذال استفاده می کنند.به گزارش خبرگزاری مهر،غلامحسین محسنی اژه ای روز سه شنبه در دیدار رئیس قوه قضائیه عراق د ضمن تبريك حضور گسترده مردم عراق در انتخابات اخير و آرزوي پيشرفت و تعالي مردم و این کشور اظهار داشت : اميد دارم هر چه زودتر امنيت كامل در عراق برقرار شود. دادستاني كل ایران به عنوان مدعي العموم در همه پرونده هايي كه در محاكم عالي مطرح  مي شود نماينده داشته و اظهارنظر مي كند، در هر حكمي كه صادر مي شود اگر دادستان كل تشخيص دهد كه خلاف شرع و قانون است مي تواند درخواست تجديدنظر كند.وی ادامه داد:دادستاني كل به تمامی دادسراها در امر صدور قرارها و امور كاري نظارت دارد و به علت اهميّت و حساست ويژه اجراي بهتر احكام قضائي و قوانين، انتصاب دادستانهاي شهرستانها با تأئيد دادستاني كل انجام می شود. همچنين معاونتهاي ما وظايف عمده اي در امور قضائي و ساير امور دارند و دادستان كل و نمايندگان آن در ساير قواي كشور در رابطه باتصويب قوانين و مصوبات دولتي حضوري فعال دارند. تمامی این امور بر نقش مهّم دادستاني كّل در نظام جمهوري اسلامي ايران ناکید دارد.
دادستان کشوربا اشاره به وجود زيارتگاه 6 نفر از اولياء الهي و امامان شيعه عليهم السلام كه در خاك عراق است و سرمايه بزرگي براي كشور عراق محسوب مي شودگفت : متأسفانه دشمنان اجازه نداده اند تاكنون مسلمانان از اين سرمايه عظيم معنوي بهره كافي ببرند و ما خداوند را شاكريم كه يكي از ائمه معصومين عليه السلام در ايران قرار دارند.وی  افزود: ما مسائل زيادي داريم كه بايد با هم تبادل نظر كنيم اما دو مسئله از اهميت ويژه برخوردار است يكي بحث حقوق بشر است، بخاطر اينكه امروز كساني كه بيشترين ظلم را به انسانها مي كنند مدعي حقوق بشر شده اند بدون اينكه شناخت درستي از بشر و حقوق آن داشته باشند. اين موضوع يكي از وظايف مهم ماست كه بتوانيم آنچه را كه اسلام در اين زمينه ارائه كرده، تبيين و به درستي از آن دفاع كنيم .زيرا اين كلمه حقي است كه دشمنان اراده باطلي از آن دارند. آنها حقوق بشر را ابزاري براي مقاصد شومشان قرار داده و به بشريت ظلم مي كنند.اژه ای تاکید کرد : مسئله مهم ديگر موضوع فضاي مجازي است كه امروز بسياري از زير ساختهاي فضاي مجازي و اينترنت در دست قدرتمندان سلطه گر  است که آن، اهداف شومشان را چه زمینه جاسوسي يا ترغيب به فرهنگ ابتذال و مطامع سياسي خودشان  دنبال مي كنند. در اين زمينه ما نياز به همكاري كشورها به ويژه همسايگان براي تدوين قوانيني كه بتواند تأثيرگذار باشد داريم، و در بخشي از اين موضوع قوه قضائيه بایدبيشتر  كار كند.در خاتمه رئيس قوه قضائيه عراق  گفت : ما با تمامي ديدگاههائي كه مطرح شد با شما هم صدائيم. دوست داشتيم فرصت بود تا بيشتر در جريان اطلاعات و تجربيات شما قرار مي گرفتيم.