وضو (گفت و شنود)

وضو (گفت و شنود)

گفت: وزارت ارشاد درباره اعتقادات اسلامی و انقلابی مردم چه تصوری دارد؟
گفتم: چطور مگر؟!
گفت: نشریات وابسته به فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 را که توقیف شده بودند یکی پس از دیگری اجازه انتشار می‌دهد. دشمنان تابلودار  امام و اسلام و مردم را به صحنه می‌آورد، شاعر فراری و اهانت‌کننده به مقدسات را برای داوری جشنواره شعر دعوت می‌کند، محکومان و مجرمان را به جای مجازات، تشویق می‌کند و...
گفتم: خب! شاید می‌خواهد دوباره اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 را به صحنه بیاورد؟
گفت: یعنی نمی‌داند که این دفعه دیگر، مردم برای سرکوب پادوهای اسرائیل لحظه‌ای هم درنگ نخواهند کرد؟
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو از پیشنماز مسجد پرسید؛ اگر در حال نماز باشیم و یک شیر حمله کند، تکلیف چیست؟ به نمازمان ادامه بدهیم یا فرار کنیم؟ پیشنماز جواب داد؛ اگر وضویتان باطل نشده‌بود، به نمازتان ادامه بدهید!

9khordad آب جوش ! (گفت و شنود)

گفت: یک خبرگزاری وابسته به مدعیان اصلاحات در واکنش به تیتر اول کیهان که در آن به اظهارات آقای روحانی انتقاد شده بود عکس‌العمل مضحکی داشته است.
گفتم: همان سخن آقای روحانی که گفته بود «با زور و شلاق نمی‌توان مردم را به بهشت برد»! حالا این خبرگزاری چی نوشته!
گفت: به یک داستان در قرون وسطی اشاره کرده و نوشته است کاش آقای روحانی اعلام می‌کرد که جهنم را خریده است و هیچکس را به آن راه نمی‌دهد، تا همه مطمئن باشند که به بهشت می‌روند و دیگر نیازی نباشد افراد را با زور و شلاق به بهشت ببرند!
گفتم: خب! از کجا معلوم که آقای روحانی بعد از خرید جهنم، هواداران دروغین خود را در آنجا جای ندهد؟!
گفت: چه عرض کنم؟! آنوقت التماس آنها به اهل بهشت تماشایی خواهد بود.
گفتم: یارو از جهنم به بهشت سرک کشید و گفت؛ کسی آب جوش نمی‌خواهد؟ بهشتیان گفتند؛ نه! و یارو گفت؛ پس با اجازه شما، من یک موز برداشتم!