انفجار مین در دهلران

 انفجار مین در دهلران  11 اسفند-97
آثار خیرات و برکات جنگ موهبت الهی خمینی شیاد و پاسداران همچنان ادامه دارد چون این سیاست از سوی خامنه ای رمال به شدت دنبال می شود.
ایلام- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی دهلران از انفجار مین در شهرستان دهلران و مرگ یک دختر نوجوان 15ساله خبر داد.
به گزارش عصر شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مجتبی مهدیان اظهار داشت: ساعت 2:30 ظهر امروز یک نفر از عشایر کوچرو روستای نصر منطقه دشت عباس شهرستان دهلران با مین ضد نفر برخورد کرد.
وی ادامه داد: بر اثر این انفجار، این دختر نوجوان جان سپرد.
سرهنگ مهدیان تصریح کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

**
اختلاف خانوادگی در ایوان حادثه آفرید
فرمانده انتظامی ایوان گفت: اختلاف خانوادگی در شهرستان ایوان حادثه آفرید.
سرهنگ سعید عالی پور اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز 110 مبنی بر درگیری خانوادگی و مجروح شدن یک نفر، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی سراب، به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: درگیری بین پدر و پسر بر سر اختلاف مالی بود که با بالارفتن درگیری لفظی، پدر با استفاده از سلاح گرم اقدام به شلیک گلوله کرد و پسرش از ناحیه گردن مجروح شد.
وی افزود: مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اعزام و از آن طریق جهت مداوای بیشتر به مراکز درمانی ایلام منتقل شدکه حال وی مساعد گزارش شده است.
سرهنگ عالی پور تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی متهم با اقدامات اطلاعاتی، متهم را که دارای سوابق متعدد کیفری و نیز سابقه درگیری با سلاح گرم دارد دستگیر کردند و از وی دو قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.
وی در پایان گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی ایوان شد.