نیروی انتظامی: نظم و امنیت در مناطق سیلزده برقرار است

 نیروی انتظامی:
نظم و امنیت در مناطق سیلزده برقرار است12 فروردین-98
 برای مقابله با حضور ارتش برای آمادگی مقابله با سیل وامدادرسانی به سیل زدگان  ازسوی روحانی نیروی انتظامی هم همگام با سپاه پاسداران وارد صحئه فاجعه سیل شده است چون هدف کنترل واکنش های اعتراضی سیلزدگان به شدت خسارت دیده است .برای همین نیروی انتظامی  ادعا کرده نظم وامنیت درمناطق سیل زده برقراراست.
تهران- ایرنا - نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: برخلاف برخی شایعات فضای مجازی ازسوی سلبریتی ها مبنی بر تخلیه شهرها و روستاهای مناطق سیلزده توسط ناجا، یگان های ویژه نیروی انتظامی تا عادی شدن اوضاع در این مناطق حضور دارند و از لحاظ تامین نظم و امنیت جای هیچ نگرانی نیست.
به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا ، در ادامه این اطلاعیه آمده است: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران مناطق سیلزده و نیز سازمان های مسئول، نیروی انتظامی مردم این مناطق را پس از تخلیه در مساجد و مدارس نقاط امن شهرهای مختلف اسکان داده و نیز تامین امنیت این مناطق و خانه های خالی از سکنه را برعهده دارد.
در ادامه اطلاعیه آمده است: نیروی انتظامی حامی و پشتیبان مردم است و با کمال افتخار برای تامین نظم و امنیت و خدمتگزاری شهروندان شبانه روز تلاش و مجاهدت می کند به گونه ای که در کنار وظایف ذاتی خود، این ماموریت مهم را به نحو احسن انجام داده است.