ستاد کل نیروهای مسلح: اسلامیت و جمهوریت نظام در ١٢ فروردین تضمین شد

ستاد کل نیروهای مسلح:
اسلامیت و جمهوریت نظام در ١٢ فروردین تضمین شد11 فروردین – 98
نتیجه 4 دهه پس ازر وز منحوس 12 فروردین  پیشنهاد تحمیلی آری یا نه جمهوری اسلامی  خمینی شیاد چه بوده است؟  شرایط کنونی چگونه است ؟چنانچه یک همه پرسی آزاد انجام گیرد بدون شک مردم  نسبت  به همان آمار 12 فروردین 58 منفی خواهدبود.
تهران - ایرنا - ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای، ١٢ فروردین را از روزهای بسیار مهم تاریخی ایران اسلامی توصیف کرد که مردم پایه های یک حکومت مردم سالار را با الهام از تعالیم مترقی اسلام پی ریزی کردند و در آن اسلامیت و جمهوریت نظام تضمین شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، این ستاد ١٢ فروردین، روز تثبیت پایه های نظام مردم سالاری دینی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.
در این بیانیه آمده است: ١٢ فروردین از روزهای بسیار مهم تاریخی ایران اسلامی است که در آن روز ملت انقلابی با رای قاطع 98.2 درصدی خود، علاوه بر اینکه برای همیشه نظام پوسیده و دیکتاتوری شاهنشاهی را به تاریخ سپردند، پایه های یک حکومت مردم سالار را با الهام از تعالیم مترقی اسلام پی ریزی کردند که در آن هم اسلامیت این نظام سیاسی تضمین شده و هم جمهوریت آن؛ که هر دو با رای و خواست ملت تبلور یافته است.
این بیانیه می افزاید: در 4٠ سال گذشته، استکبار جهانی و اذناب منطقه ای آن ها با روش های گوناگون از جمله تحمیل جنگ تحمیلی هشت ساله، ترور، و تحریم های همه جانبه همواره کوشیده است که ملت ایران اسلامی را از مسیر استقلال خواهی و آزادی منحرف کند، اما ملت بصیر و انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت آیت الله خامنه‌ای توانسته است از همه طوفان‌های سهمگین به سلامت عبور کند.
ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه این بیانیه تصریح کرد: اکنون و در آغاز دهه پنجم انقلاب، نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان خواهد داد همچون گذشته هرگز اجاره نخواهد داد کوچک‌ترین آسیبی به پایه های این نظام برآمده از رای ملت برسد و آماده هرگونه جانفشانی برای دفاع از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و سیاسی ایران اسلامی است.
در این بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح، ضمن دعوت از آحاد ملت شریف ایران اسلامی در مراسم گرامیداشت یوم الله 12 فروردین در حرم حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح نیز هم چنان که در حال خدمات رسانی به سیل زدگان در نقاط مختلف کشور هستند در این مراسم نیز در کنار ملت شریف ایران حضور خواهند داشت