شایعاتی در خصوص ورود سیل به یزد، کاملاً نادرست است

مدیرکل مدیریت بحران یزد:شایعاتی در خصوص ورود سیل به یزد، کاملاً نادرست است8 فروردین - 98
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با تأکید بر ضرورت توجه مردم در راستای شایعات در زمان بروز حادثه در سطح استان یزد، گفت: شایعاتی در خصوص ورود سیل به یزد، کاملاً نادرست است.
شایعاتی در خصوص ورود سیل به یزد، کاملاً نادرست است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هادی هادی‌نسب پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به آمادگی اطلاع‌رسانی همیشگی در راستای وقوع بحران‌‌هایی ازجمله سیل، گفت: خوشبختانه مدیریت بحران استان یزد حتی در بحرانی‌ترین شرایط، سعی و تلاشش این بوده که اطلاعات را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد تا آن‌ها نیز از این طریق بتوانند مردم را از اتفاقات و رخدادها باخبر سازند.
وی در خصوص وضعیت استان یزد در پی بارش‌های صورت گرفته اخیر، اظهار داشت: درواقع میزان خسارت‌های بر جای گذاشته این بارش‌ها، نیازمند پایان این آشفتگی‌ها و ارزیابی آن از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه است که بر اساس فرم‌هایی که به آن‌ها تحویل داده می‌شود، اقدام به بررسی میزان خسارت می‌کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد یکی از مباحث مهم در زمان‌های بحرانی را بحث آموزش عنوان کرد و بیان داشت: در طول سال برنامه‌های آموزشی برای آشنایی افراد با شرایط بحرانی در استان یزد برگزار می‌شود و یزد جزء استان‌های سرآمد در کشور در بحث آموزش قلمداد می‌شود.
هادی‌نسب با تأکید بر ضرورت توجه مردم در راستای شایعات در زمان بروز حادثه در سطح استان یزد، خاطرنشان کرد: در طول روزهای اخیر در پی حوادثی ازجمله سیل، شایعاتی در خصوص ورود سیل به یزد منتشر گردیده است که در این راستا بایستی توجه داشت که آب سطح رودخانه شهرستان تفت، هیچ‌گاه به سمت یزد نمی‌رود و شایعاتی که در فضای مجازی در این زمینه به وجود آمده، کاملاً نادرست است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به آمادگی کامل مدیریت بحران در زمان بحران‌ها در راستای انجام دادن بهترین فعالیت‌ها، تصریح کرد: حضور درصحنه و مراجعه مسئولان در زمان‌های بحران در استان یزد، بسیار تأثیرگذار و بسی جای قدردانی دارد.