داستان تکراری روابط با رژیم صهیونیستی در پاکستان تمامی ندارد

 داستان تکراری روابط با رژیم صهیونیستی در پاکستان تمامی ندارد  11 اشفند-97
نتیجه سیاست شعاری پوچ  40 ساله بی حاصل اسراییل باید نابود گردد گذشته از اینکه موجب ناامنی وبی ثباتی منطقه وافزایش تحریم ها وبحران اقتصادی وانزوای منطقه ای وجهانی رژیم ولایت فقیه شده است .از طرف دیگر موجب  تضعیف وگسست پیمان اتحادیه کشورهای عربی مقابل اسراییل وحتی تلاش برای برقراری رابطه برخی ازکشورهای عربی  با اسراییل شده است . برای همین پاکستان هم ازاین قاعده پیروی می کند.
اسلام آباد - ایرنا - سریال تکراری برقراری روابط میان رژیم صهیونیستی و پاکستان به رغم مخالفت شدید پاکستانی ها و مواضع دولتمردان این کشور درخصوص به رسمیت نشناختن رژیم اشغالگر قدس، تمامی ندارد و هنوز نیز برخی خواستار دوستی با صهیونیست ها هستند.
به گزارش ایرنا و به نقل از رسانه اردو زبان 'نوای وقت' پاکستان، 'نواب اسلم رئیسانی' عضو فعلی مجلس ملی و سروزیر سابق ایالت بلوچستان مدعی شده است که هیچ مشکلی برای برقراری روابط میان پاکستان و اسرائیل وجود ندارد.
وی افزود اگر ما اسرائیل را به رسمیت بشناسیم مشکلی برای پاکستان پیش نخواهد آمد.
این سیاستمدار پاکستانی در حالی سخن از دوستی با صهیونیست ها می زند که مردم پاکستان اخیر نسبت به برخی از زمزمه ها مبنی بر تمایل دولت اسلام آباد برای برقراری روابط با اسرائیل به شدت واکنش نشان داده و با برگزاری تظاهرات مخالفت خود را با این امر اعلام کرده اند.
اخیرا پرویز مشرف حاکم نظامی سابق پاکستان مدعی شد که اسلام آباد باید برای غلبه بر فشار دهلی نو، در مسیر بهبود روابط با اسرائیل قدم بردارد.
مشرف که پس از تشدید تنش ها میان پاکستان و هند، در شهر دبی نشست خبری برگزار کرد افزود پاکستان می تواند برای مقابله با هند، روی برقراری روابط با اسرائیل حساب باز کند.
روزهای اخیر نیز رهبر جناح مخالف دولت پاکستان در مجلس ملی گفت که عمران خان نخست وزیر این کشور مرتکب اشتباه به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی نمی شود.
خورشید احمد شاه افزود عمران خان نباید حرکت نسجیده ای درخصوص به رسمیت شناخت اسرائیل انجام دهد.
به گزارش ایرنا، ماه های اخیر پس از انتشار خبر حضور یک هواپیمای رژیم صهیونیستی به اسلام آباد، خبر سفر یک شهروند یهودی پاکستان به سرزمین های اشغالی، گمانه زنی ها را در مجامع خبری این کشور برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی تقویت کرد.
پرسشی که در اذهان جامعه و فعالان سیاسی این کشور مطرح شده، این است که 'فیشل خالد' (شهروند یهودی پاکستانی) چگونه می تواند با داشتن گذرنامه پاکستانی به سرزمین های اشغالی سفر کند در حالی که در گذرنامه های این کشور قید شده که دارنده این گذرنامه، حق سفر به اسرائیل (سرزمین های اشغالی) را ندارد.
اعتراض های احزاب و مخالفان دولت از سوی مقام های دیپلماتیک پاکستان بدون پاسخ نماند و «محمد فیصل» سخنگوی وزارت خارجه این کشور در نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخ به پرسشی درباره روابط با رژیم اسرائیل ، افزود: سیاست های پاکستان در خصوص اسرائیل، هیچگونه تغییری نکرده است ما اسرائیل را به رسمیت نمیشناسیم.
وی ادامه داد که پاکستان سیاستی واضح و شفاف نسبت به رژیم صهیونیستی دنبال کرده و حامی حقوق مردم فلسطین است.