نمازجمعه تهران:سال ۹۸ نویدبخش بشارت‌ها و فرصت‌ها است

حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نمازجمعه تهران:سال ۹۸ نویدبخش بشارت‌ها و فرصت‌ها است   9 فروردین-98
عجیب نیست که  هرروزبیش از روز قبل ماهیت رژیم ضدمردمی و ضدملی ولایت فقیه باابزاری کردن دین به نمایش گذاشته می شود چون خامنه ای  جای  جنتی طوطی پیر دست آموز 92 ساله اش  را با طوطی کم سن ترازجنتی در نماز جمعه تهران  پر کرده است  تابطور علنی بادهان کجی کردن به مردم ونیازهای شان تملق وچاپلوسی از رهبرش  کند ولی تیغ کشی علیه سیل زدگان آواره ونیازمند کند. چون شیخک مسخره بدون کوچک ترین اشاره به اوضاع بس نابسامان کشور ومردو در  شروع سال جدید که مصداق عینی این شعراست که می گوید:
سالی که نکوست از بهارش پیداست
ماستی که ترش است از تغارش پیداست
باآویزان شدن به خامنه ای و حضرت علی ازبشارت ها وفرصت های نویدبخش یادکرده است.
امام‌جمعه موقّت تهران گفت: سالی که با نام امیرالمومنین(ع) در ولادت خجسته آن حضرت آغاز شد نویدبخش بشارت‌ها و فرصت‌هاست.
سال ۹۸ نویدبخش بشارت‌ها و فرصت‌ها است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس حجّت‌الاسلام محمّدجواد حاج‌علی‌اکبری، امام‌جمعه موقّت تهران در خطبه‌های نمازجمعه امروز (۹ فرودین) تهران با تبریک سال نو گفت: سالی که با نام امیرالمومنین(ع) در ولادت خجسته آن حضرت آغاز شد نویدبخش بشارت‌ها و فرصت‌هاست.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظّم انقلاب مبنی بر اینکه سال ۹۸ سال فرصت‌ها است نه تهدیدها، تصریح کرد: این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.
خطیب جمعه تهران بعثت پیامبر گرامی اسلامی(ص) در دهه سوم ماه رجب را مورد اشاره قرار داد و گفت: هیچ روز و شبی در سال به میمنت و فرخندگی و الهام‌بخشی شب و روز مبعث نمی‌رسد؛ زیرا اساس همه نعمت‌ها است که خدا بر جامعه مؤمنین منّت گذاشته است.
حاج‌علی‌اکبری شب و روز بعثت را شب و روز توجه به علی‌ابن ابی‌طالب دانست و گفت:  به وسیله جایگاه امامت و پیشوایی است که امکان دست‌یابی بشریت به خوشبختی فراهم می‌شود. لذا هم در شب و هم روز بعثت سخن از این است که متوجه امام علی(ع) باشیم. زیبایی پیام‌های بعثت در چهره بی‌بدیل علی‌ابن ابی‌طالب متجلی است.
وی با اشاره به محیط قبل از بعثت پیامبر(ص) گفت: از معجزات بعثت این است که از جامعه آکنده به ضلالت آن روز، جامعه‌ای پیشرفته بسازد و از بین آن جماعت انسان‌های بزرگ را تربیت و به بشریت هدیه کند. بعد از قرن‌ها امروز هم مسلمانان جهان در اقصی‌نقاط عالم و ملّت عزیز ما از رایحه دلپذیر خلق دل‌آرا و خوش محمّد مصطفی)ص) سرمست هستند.
امام‌جمعه موقّت تهران، انقلاب اسلامی را دنباله بعثت و آرزوهای پیامبر اسلام(ص) دانست و گفت: امیدواریم خدا این انقلاب را به ظهور موعود الهی برساند.
ادامه دارد...