پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش اهدا می‌شود


با تصویب فرماندهی معظم کل قوا
پاسدار علی لاری جانی  در آن مقطع  کوتاهی  سرپرست  تیم  هسته ای بود  در مخالفت  با  امتیاز دادن در مذاکرات هسته ای گفت  دُررا دادیم در مقابل   آب بنبات چوبی گرفتیم . حال داستان اهدای پرچم ونشان فداکاری به دانشگاه  افسری امام علی به ارتش است .چون هدف دلجویی  تبلیغاتی کردن ازارتش است که چرا یکی از فرماندهانش به نام حبیب سالاری در گفت وگو با ایرنا که از سوی پاسداران جنایتکار موجب برکناری مدیر عاملش وحذف  ویدئوی این گفت وگوی وی شد انتقاد به شیوه تبعیض آشکار میان ارتش و پاسداران جنایتکار کرد.
به پاس رشادت‌های مجاهدانه دانش‌آموختگان دانشگاه‌های افسری ارتش، با تصویب امام خامنه‌ای، پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش اهدا می‌شود.
با پیشنهاد ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح به محضر امام خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، مبنی بر اهدای پرچم و نشان فداکاری یک هزار و ۱۸۴ شهید دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش، پس از تصویب معظم‌له، این دانشگاه به افتخار دریافت پرچم و نشان «فداکاری» نائل می‌شود که مراتب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.
نقش بی‌بدیل دانش‌آموختگان دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش در تثبیت و استحکام پایه‌های انقلاب و میدان‌داری فداکارانه و مجاهدانه در عرصه دفاع مقدس و صیانت از مرزهای اعتقادی و حریم اهل‌بیت(ع) بر صفحات پرافتخار ارتش ولایتمدار و تارک ایران اسلامی ثبت شده است.
این دانشگاه با تربیت افسران مؤمن، مطهر و مالکان اشتری، چون صیادها، ستاری‌ها و نامجوی‌ها و همچنین نقش‌آفرینی مؤثر در ارتقای توان رزمی و دفاعی، بارها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (دامت‌برکاته) مورد تفقد قرار گرفته و به القاب «فیضیه ارتش» و «کانون علم و جهاد» و «ذخیره‌های امید» مفتخر شده بود.