دروغ نامه کیهان 15 مرداد - 99
سربازجو با سناریوی
سازی
رو کرده چگونه فیلم
بازی؟
این مرده متحرک نعش
فاش ساحته در فیلم نقش
در صحنه بوده تماشاچی
توپوزی میشه این جارچی
بااین وجود این
سربازجو
بیش از حد دریده و
پررو
گفته اوین نامه کیهان
بی بدیل است در جهان
گفت: برخی از این «بیخیال
دموکرات»های وطنی از گزارشها و مطالب کیهان درباره مفاسد اقتصادی و بیکاری و
گرانی و مشکل مسکن و علت کاهش ارزش پول ملی و ناکارآمدی تعدادی از مدیران دولتی
و... بدجوری جوش آوردهاند!
گفتم: ولی از نوشتههاشون پیداست اصلاً از موضوع سر در نمیآورند که جوش آورده باشند!
گفت: پس برای چی خودشونو به در و دیوار میکوبند که هرطور شده علیه کیهان چیزی بنویسند که خودشان هم نمیفهمند موضوع چی بوده؟!
گفتم: ای عوام! درک این نکته که خیلی آسان است. ببین مشتری مطالبشان چه کسانی هستند؟! بیبیسی و رادیو آمریکا و سایت منافقین و سایت اسرائیل و سلطنتطلبها و...
گفت: طفلکیها خیلی زور میزنند خودشان را مطرح کنند ولی کسی تحویلشان نمیگیرد!
گفتم: یارو برای رفقاش قمپز در میکرد که در فلان فیلم بازی کرده است! پرسیدند؛ در کدام صحنه؟ چرا هیچکس ندیده؟ گفت؛ اونجا که قهرمان داستان با شخصیت منفی فیلم درگیر شده بود من اونجا ایستاده بودم که کارگردان هولم داد و گفت؛ برو پی کارت مزاحم نشو!
گفتم: ولی از نوشتههاشون پیداست اصلاً از موضوع سر در نمیآورند که جوش آورده باشند!
گفت: پس برای چی خودشونو به در و دیوار میکوبند که هرطور شده علیه کیهان چیزی بنویسند که خودشان هم نمیفهمند موضوع چی بوده؟!
گفتم: ای عوام! درک این نکته که خیلی آسان است. ببین مشتری مطالبشان چه کسانی هستند؟! بیبیسی و رادیو آمریکا و سایت منافقین و سایت اسرائیل و سلطنتطلبها و...
گفت: طفلکیها خیلی زور میزنند خودشان را مطرح کنند ولی کسی تحویلشان نمیگیرد!
گفتم: یارو برای رفقاش قمپز در میکرد که در فلان فیلم بازی کرده است! پرسیدند؛ در کدام صحنه؟ چرا هیچکس ندیده؟ گفت؛ اونجا که قهرمان داستان با شخصیت منفی فیلم درگیر شده بود من اونجا ایستاده بودم که کارگردان هولم داد و گفت؛ برو پی کارت مزاحم نشو!