مذاکره با غرب بدون مولفه‌های قدرت، به منزله باخت ایران است

 مذاکره با غرب بدون مولفه‌های قدرت، به منزله باخت ایران است  7 - اسفند -99

آخوندی که نقش طوطی تکرار دریافتی و انتقال دادنش راا یفا کرده است حتی نمی داند معنی مؤلفه های قدرت حکومتی چیست که باید مقابل غرب بکار برده شود .چون قدرت  حکومت ناشی از اعتماد مردم وبرخورداری ازآن به عنوان پشتوانه قدرت اصلی اش می باشد نه سیاست مضحک شعار بازی سردادن  مرگ برآمریکا و اسراییل و مانور رزمایش ها و با موشک های غیر استاندارد مونتاژی کره ای در تاریکی به سوی دشمن واهی شلیک کردن یا شلیک کردن موشک به سوی هواپیمای مسافری وساقط کردنش که منجر به جانباختن 176 سرنشینانش گردید. آخر برنامه های پرهزینه  چنددهه ای موشکی وهسته ای که موجب تحریم ها ونارضایتی عمومی شده ومخالفت با برجامو مذاکره کردن چگونه نشان از مؤلفه های قدرت است؟

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: مذاکره با غرب بدون مولفه‌های قدرت، به معنای باخت ایران است.مذاکره با غرب بدون مولفه‌های قدرت، به منزله باخت ایران است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هرگونه مذاکره با غرب در راستای احیای برجام را مشروط به حفظ مولفه‌های قدرت و انسجام داخلی دانست.

وی گفت: اگر بهترین مذاکره کننده هم باشیم ولی در شرایط ضعف وارد مذاکره شویم، محکوم به باخت هستیم، اما اگر در شرایط قدرت وارد شویم می‌توانیم حقمان را بگیریم.

حجت‌الاسلام سادات افزود: به حول و قوه الهی تحت مدیریت کلان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اکنون شاخصه‌های اصلی اقتدار که عبارتند از اقتدار دفاعی و امنیتی، وحدت و انسجام ملی و وحدت فرماندهی در کشور را دارا بوده و باید نسبت به اقتدار اقتصادی هم که در سال‌های اخیر بیت الغزل فرمایشات معظم له در نام‌گذاری شعار سال است.

وی اضافه کرد: همگان تلاش کنند، زیرا در صورتی که به لحاظ اقتصادی نتوانیم اقتدار لازم را پیدا کنیم و ضعیف و محتاج باشیم و مردم وضعیت معیشت مناسبی نداشته باشند، نسبت به حمایت از نظام سست شده و پشتوانه مذاکره کنندگان سست می‌‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: علی‌رغم آنکه در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب یکی از آرمان‌ها و اهداف اولیه انقلاب اسلامی ارتباط با کشورهایی بود که نسبت به دغدغه‌های فرهنگی و دینی به جمهوری اسلامی نزدیک بودند و ایستادگی در برابر نظام سلطه بود.

وی اذعان کرد: هر چه جلوتر آمدیم تمرکز ما به سمت اروپا و غرب پیش رفت، به نحوی که طی سال‌های اخیر به ویژه در جریان مذاکرات برجام گویا دنیا را در این 6 کشور خلاصه می‌بینیم، حال آنکه و اروپا و آمریکا برای ایران مزیت اقتصادی ندارند و در عوض بسیاری از کشورهای اسلامی، همسایگان ما و حتی کشورهای آفریقایی برای ایران مزیت فراوانی دارند و در بحث سیاست خارجی و تعامل با دنیا باید از هر کشوری در حد خودش بهره برد و امید به اروپا و آمریکا با این شرایط موجود امری واهی بوده و این کشورها با ایران بازی سیاسی کرده و از تعهدات خود امتناع می‌کنند.