پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 دروغ نامه کیهان  10  اسفند - 99

پیامک  های ساختگی  ودروغ اوین  نامه کیهان و خوانندگان

* امیدواریم کسانی که فکر می‌کردند رئیس‌جمهور جدید آمریکا از قبلی بهتر است به اشتباه خود پی برده باشند. آمریکایی‌ها نشان داده‌اند که دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت هستند. دیدیم که با حمله شبانه به نیروهای حشدالشعبی در مرز سوریه و عراق بار دیگر خباثت خود را نشان دادند. قبول کنیم که سگ زرد برادر شغال است.
2143---0913
* بایدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا به دنبال آشوب و گسترش آن در منطقه است. باید درس فراموش نشدنی به او داد و کاری کرد که یکباره منطقه را ترک بکند.
8712---0912
* ممنون سپاه پاسداران هستیم که از یک طرف مقابل تهدیدات نظامی دشمنان سینه سپر کرده و از سوی دیگر با کارهای عمرانی و به ثمر رساندن پروژه‌های مختلف سازندگی مشکلات مردم را برطرف می‌کند اگر چه دولت ناکارآمد این پروژه‌ها را به نام خود افتتاح می‌کند ولی این خدمات نزد خدا و ملت گم نخواهد شد.
علیمردانی
* به هر استانی که نگاه می‌کنیم سپاه پاسداران آن منطقه با ارائه خدمات عمرانی بی‌توجهی دولت و دولتمردان در گره‌گشایی از مشکلات مردم را در حد مقدور جبران کرده است.
3107---0902
* اگر سازمان استاندارد با تولیدکنندگان کالاهای تقلبی برخورد نماید و آنها را 50 برابر قیمت کالا جریمه کند مشکل تولیدهای زیرزمینی و قاچاق رفع خواهد شد.
8397---0912
* از دستگاه قضا می‌خواهیم به قرارداد فوتبالیست‌های کشور ورود پیدا کند چرا باید یک بازیکن فوتبال برای یک فصل بازی بالای 3 میلیارد تومان معادل حقوق دهها سال یک کارمند پول بگیرد و بدتر از آن طلبکار نیز باشد.
4958---0916
* ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برای دفاع از دکتری ابلاغیه‌ای صادر کرده است که دو مشکل اساسی دارد؛ یکی اینکه عطف بما سبق شده است. یعنی افرادی که در مرحله‌ پایانی تحصیل خود هستند را با مشکل جدی مواجه نموده و دیگر اینکه مهلت محدود برای مقالات خارجی ابتدا 8/15 اعلام شد و وقتی خود نیز متوجه عدم امکان آن شدند با متمم دیگری به 99/10/15 تغییر دادند! باید مهلت حداقل 6-7 ماهه به دانشجو داده شود نه یکی دو ماهه!
یک دانشجوی دکتری
* بازنشسته کشوری با 62 سال سن و حداقل حقوق هستم. دخترم 6 ماه است که عقد کرده است. به‌دنبال تهیه جهیزیه بودم که گفتند به بازنشسته کشوری 25 میلیون وام کمک ازدواج می‌دهند. با ثبت‌نام و پیگیری‌های زیاد اعلام شد که شما برنده نشده‌اید! مدیران نجومی‌بگیر به اقشاری مثل ما این‌گونه کمک می‌کنند.
0149---0912
* پرستار مرکز چشم‌پزشکی نگاه در تقاطع بزرگراه شهید همت - شریعتی هستم. عرضم این است که حقوق تمام کادر درمان دولتی و غیردولتی در این شرایط کرونایی دو برابر شده ولی حقوق پرستاران این مرکز دست نخورده و ثابت مانده است. چرا؟
غلامی
* نگهداری سگ در داخل آپارتمان در مجتمع‌های مسکونی هر روز بیشتر می‌شود. در خیابان‌های شهر و معابر عمومی نیز شاهد سگ‌گردانی هستیم. مسئولیت پخش فضولات این حیوان نجس‌العین در محیط زندگی شهروندان و آلودگی‌هایی که ایجاد می‌کند با چه کسی است؟ چرا شهرداری و دیگر دستگاه‌های مربوطه به وظیفه خود در این زمینه عمل نمی‌کنند؟
2143---0913
* به نظر می‌رسد هدف از فعال کردن رمز پویا توسط بانک مرکزی فقط برای حفظ امنیت مالی شهروندان نیست این کار به نام ملت ولی به کام دولت شده است!
7215---0915
* در سال 98 نزدیک حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌ا...‌علیها) سه عطر 3 گرمی به‌عنوان قمصر خریدم که پنج برابر قیمت عطرها محاسبه کرد و 100 درصد تقلبی بود. بعد از کلی پیگیری، صنف مربوطه گفته او یک دزد کاسب‌نماست! باید پول عطرهای دست‌نخورده شما را برگرداند! اکنون یک سال و نیم پس از تاریخ آن خرید، همان دزد کاسب‌نما هنوز مشغول کاسبی است! اطراف اعتاب مقدسه باید از افراد کلاهبردار پاکسازی شود.
9149---0910
* در سال 85 منزل خود در خیابان ایران را متری 100 هزار تومان فروختیم. همین منزل هفته پیش معامله شد متری 25 میلیون! چه کسی پاسخ بی‌تدبیری‌های مسئولین را در افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن می‌دهد؟ با این اوضاع جوانان چگونه رغبت به ازدواج و تشکیل زندگی داشته باشند؟
مرتضی پاشا
* این همه شعار دولت الکترونیک داده می‌شود ولی در عمل خبری از دولت الکترونیک نیست. برای حل مشکل بیمه آتیه‌سازان در منطقه 3 مراجعه و با وجود سیستم‌های پیشرفته در جلوی کارمندان، ما را به چندین کوچه اطراف پاس کاری کردند... وقتی اعتراض کردم گفتند اینجا سیستم اداری قفل! است گفتم این همه امکانات پیشرفته در کشور و در همین جا هست. مشکل متأسفانه مدیران و افراد ناکارآمد هستند. با این همه هزینه‌ای که هر ماه نیز واریز می‌کنیم مبلغ سی هزار تومان بابت کپی و اسکن
از ما گرفتند!
قطب‌زاده- بازنشسته فرهنگی
* برخی از مشاوران املاک برای اجاره‌نامه‌ها کد رهگیری نمی‌گیرند ولی حق کمیسیون را کامل دریافت می‌کنند. چرا نظارتی بر این بنگاه‌ها نیست؟!
حسینی - گلپایگان
* یک پیام را 8 بار ارسال کردم تا پیام ارسال شد را دریافت کنم و هزینه هر 8 بار را هم ایرانسل گرفت ولی پاسخی دریافت نکردم
چرا؟!
3107---0902
* بازیکنان پرادعای فوتبال در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند پول 20 درصد قراردادشان را گرفته‌اند. ولی نمی‌گویند 20 درصد قرارداد 5 میلیاردی آنان یک میلیارد تومان یعنی