انتخابات نقطه اتصال افکار مردم به بدنه اجرایی نظام است

 انتخابات نقطه اتصال افکار مردم به بدنه اجرایی نظام است  9-اسفند-99

پس از تجربیات نمایشات انتصابی - تقلباتی طی 42 سال دیگر امکان  جاانداختن انتصابات ضد مردمی وضد ملی با عنوان انتخابات نقطه اتصال افکار مردم به بدنه اجرایی نظام وجودندارد . برای شفاف کردن ادعای دروغ این آخوند به شرایط آشمز شدن حسنک روحانی وبن بست کامل دولت بحرانی وورشکسته  حسنک روحانی توجه شود که چطوری مقابل دولت با تفنگ ورسانه پاسداران جنایتکار قفل شده است؟

انتخابات نقطه اتصال افکار مردم به بدنه اجرایی نظام است

سمنان- ایرنا- امام جمعه دامغان گفت: انتخابات مهم‌ترین راه برای رفع توطئه دشمن و اتصال افکار مردم به بدنه اجرایی نظام است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلی امام خمینی(ره) افزود: انتخابات حاصل جمهوریت برآمده از اسلام، نماد مردم سالاری دینی، مظهر خودباوری و نقطه موثر برای تحقق آرمان ها و راهی برای رفع توطئه های دشمن است. 

وی ادامه داد: مردم باید در انتخابات ریاست‌جمهوری که در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود شرکت کنند و با ایجاد حماسه سیاسی سرنوشت خود را رقم بزنند.

حسینیان ضمن تشکر از خدمات کادر درمان، گفت: با توجه به آغاز موج چهارم کرونا، مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از شیوع ویروس جلوگیری کنند و بهداشت فردی، خانوادگی و اجتماعی را رعایت کنند.

حسینیان کمبود انسولین را از مشکلات حوزه بهداشت و درمان دامغان عنوان کرد و گفت: از مسوولان حوزه بهداشت درخواست داریم تا به وضعیت افراد نیازمند به داروی انسولین توجه ویژه کنند. 

وی به شهادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: حضرت زینب(س) بانوی شجاع، بصیر و صبور بود که با مقاومت خود نشان داد که بدون شک معرفت الهی در این بانو متجلی شده است.

حسینیان به تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد: تعداد یکهزار و ۹۵۵ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۲۵۵ نفر تحت پوشش این نهاد در دامغان هستند.

امام جمعه دامغان گفت: پرداخت‌های نقدی، اشتغال، کمک در تحصیل و هزینه مسکن، ارائه وام‌های قرض الحسنه، بیمه مددجویان، مستمری و توزیع ۵ مرحله سبد معیشتی در سال ۹۹، از جمله خدمات کمیته امداد امام خمینی در دامغان است.