مراجعه 382 بیمارمشکوک به کرونا به مراکز درمانی/ حال 22 نفر وخیم است

 مراجعه 382 بیمارمشکوک به کرونا به مراکز درمانی/ حال 22 نفر وخیم است۱۳-تیر-۱۴۰۰

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی با اشاره به مراجعه 382 بیمارمشکوک به کرونا به مراکز درمانی طی 24ساعت گذشته گفت: هم‌اکنون 22 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.مراجعه 382 بیمارمشکوک به کرونا به مراکز درمانی/ حال 22 نفر وخیم است

مجید شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: طی 24 ساعت گذشته 382 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته که از این تعداد 65 بیمار با علایم در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد ادامه داد: همچنین طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 90 نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و 14 نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید 19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 189 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان بوده که از این تعداد 139 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

شیرانی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 22 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان قرار گرفته‌اند.