وزیر فرهنگ درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی را تسلیت گفت

 در پیامی به رئیس دفتر رهبر خامنه ای رمال

وزیر فرهنگ درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی را تسلیت گفت۶-مرداد-۱۴۰۰

باوجود اینکه خط قرمز سانسور دررسانه های خبری اجازه نمی دهدتا آمارواقعی فوتی های کرونابازتاب داده شود .همچنین نه خبر اعتراضات گسترده ضدحکوتی با فریاد مرگ بردیکتاتور وخامنه ای واسامی جانباختگان معترض با شلیک گلوله انعکاس داده  می شود .عجیب است وزیر سانسورچی ارشاد دولت حسنک روحانی بدون آنکه  ازجانباختن ۳۵۷ نفر فوتی های روزگذشته ککش بگزد درمقابل با گرد وخاک تبلیغاتی برپاکردن برای مردن یک آخوند وابسته به داماد ورئیس دفترخامنه ای رمال تسلیت گفته است.
 وزیر فرهنگ درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام سیدرضا حسینی، ابوالزوجه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس‌دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمحمدی گلپایگانی نوشت:خبر فقدان ابوالزوجه گرامی‌تان، مرحوم حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی موجب تاثر شد. فقدان این انسان پرهیزگار را به جنابعالی و کلیه وابستگان صمیمانه تسلیت می‌گویم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: در سایه تربیت آن عالم متقی (حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی)، دو فرزند عزیزشان در راه اعتلای اسلام و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند.

صالحی در این پیام از درگاه خداوند منان برای مرحوم حجت الاسلام سیدرضا حسینی، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان مکرم آن مرحوم صبر و اجر مسالت کرد.

همچنین دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درگذشت ابوالزوجه حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدی گلپایگانی‌ را در پیامی تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری آمده است: رحلت عبد صالح خدا، روحانی بافضیلت و متقی، ابوالزوجه گرامی حضرت مستطاب عالی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی (ره) را به جنابعالی، بستگان و علاقمندان به ایشان تسلیت می گویم. از درگاه الهی برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و حشر با امیرمومنان حضرت علی (ع) و برای بازماندگان‌ صبر و شکیبایی‌ مسألت دارم‌.