آخوند مسیح مهاجری نماینده رئیس‌ جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامی شد

خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس "با  صدور حکم روحانی آخوند مسیح مهاجری نماینده رئیس‌ جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامی شد.29 شهریور -92
 
بالاخره آخوند مسییح مهاجری هم به نوایی رسید . وی که مدیر مسئول روزی نامه ی حکومتی جموری اسلامی و جانباز جنگ خانماز 8 ساله ی ایران وعراق می باشد . سابقه ی عضویت در حزب چماقداران  جمهوری اسلامی اوایل انقلاب دارد . همچنین سابقه ی همکاری در حزب چماقداران و  این روزی نامه با میر حسین موسوی  دارد . بعلاوه گذشته از اینکه رابطه خوبی با بیت رهبری دارد ومرید سرسخت خامنه ای است مشاور رفسنجانی هم می باشد . بهمین دلیل دفاعی که از رفسنجانی و دولت کار گزاران وی و جنگ افروزی 8 ساله ی وی در این روزی نامه کرده و می کند . همچنین با شدت از حسن روحانی ودولت یاز دهم حمایت می کند . مشروط بر اینکه  یکی از منتقدان احمدی نژاد و دولت  وی بود. بنابراین به پاس این خوش خدمتی ها با  صدور حکمی از سوی حسن  روحانی به عنوان «نماینده رئیس‌ جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامی» منصوب  شده است. انتصابی که هرگز خوشآیند رقیب و همتای وی در اوین و دروغ نامه ی کیهان سربازجو شریعتمداری نیست.

به‌گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در حکمی حجت‌ الاسلام مسیح مهاجری را به عنوان «نماینده رئیس‌ جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامی» منصوب کرد.متن حکم رئیس جمهور برای حجت‌الاسلام مهاجری به شرح ذیل است:«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم.جناب حجت‌الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری.نظر به مراتب تعهد، سوابق علمی و مطالعات اسلامی، به موجب این حکم شما را به عنوان «نماینده رئیس‌ جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامی» برمی‌گزینم.امید است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.حسن روحانی - رئیس جمهوری اسلامی ایران».