بازی موش گربه وکی بود کی بود من نبودم؟

بازی موش گربه  وکی بود کی بود من نبودم؟
سرباز جو شریعتمداری در گفت‌وگو با خبر گزاری دروغ پرداز  فارس:خبر  اظهارات روحانی با اعتماد به دولت آمریکا در تناقض است.چنانچه طبق گفته روحانی، این درخواست از سوی اوباما بوده باشد، نشان می‌دهد دولت آمریکا در حد اعلام نظر درباره یک مکالمه تلفنی هم صداقت ندارد. 6 مهر - 92
ذوق زدگی   ماه عسل  روحانی روز و نه ماه  بود . زیرا با فاش شدن  خوشحالی خبر تماس تلفنی وی با اوباما آنگونه کوتاه بود که سر یع تبدیل به نوعی زهر نوشیدن جای خوردن عسل شده است . برای اینکه گذشته از اینکه روحانی هنگام بازگشت به تهران با دمپایی مورد استقبال  و پذیرایی و اقع شد . از سوی دیگر از سوی سربازجو حسین شریعتمداری  نماینده ویژه رهبر و مدیر مسئول اوین نامه کیهان  هم مورد بازخواست شدید قرار گرفته است  . طوریکه در گفت‌وگو یش با  با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  کیفرخواست سنگینی برایش  تهیه و تنظیم نموده است و پیام و سئوال و پاسخ های  آتشین تکمیلی  هم ضمیمه شده ا ست .آنچنانکه  زیرآب  منش قهرمانانه وادعای وارونه ی اختیار تام مذاکره ی هسته ای روحانی هر دو با هم  زده شده است . برای اینکه سربازجو شریعتمداری  در مورد  مباحث مطرح شده درباره اینکه چه کسی درخواست مکالمه تلفنی اوباما و روحانی را داده است، گفته است  دقایقی بعد از گفت‌وگوی تلفنی روحانی با اوباما، خانم رایس مشاور امنیت ملی در مصاحبه با CNN اعلام کرد که این مکالمه تلفنی به درخواست روحانی صورت گرفته و تاکید کرد که این درخواست برای آنها تعجب آور بوده است. سوزان رایس می‌گوید، به ما اطلاع دادند روحانی مایل است در حالی که می خواهد از نیویورک خارج شود، از طریق تلفن با اوباما گفتگو کند. بدون شک روحانی بدون کسب مجوز از بیت رهبری و یا یشنهاد از سوی بیت رهبری چنین مجوز و جرأت شهامتی برای پیشنهاد تماس تلفنی با اوباما را نداشته است . بهر حال سربازجو شریعتمداری  در ادامه گفتگوی خود روحانی را متهم به دروغگویی کرده است که تناقض گویی وی یا بازی موش گربه  وکی بود کی بود من نبودم؟  وی با شعار دولت راستگویان تناقص دارد . برای اینکه   اظهارات روحانی بعد از ورود به تهران مبنی بر اینکه درخواست برای گفت‌‌وگوی تلفنی از سوی اوباما بوده است، اظهارات روحانی نشان می‌دهد علاوه بر اصل گفتگو که جای بحث و بررسی دارد، این نکته که چه کسی برای گفت‌وگو پیش قدم شده است نیز از نگاه هر دو طرف اهمیت داشته و آنها حیثیت خود را در گرو آن می‌دانند. اگر اینگونه باشد اظهارت رئیس جمهور هنگام ورود به تهران که طرف مقابل را درخواست کننده گفتگو معرفی کرده با شعار دولت راستگویان تناقص دارد و انتظار این بوده و هست که رئیس جمهور واقعیت ها را با مردم در میان بگذارند.همچنین افزوده  اما چناچه این درخواست از سوی اوباما صورت گرفته باشد، نشان دهنده آن است که دولت آمریکا حتی در حد و اندازه اعلام نظر درباره یک مکالمه تلفنی هم صداقت نداشته و قابل اعتماد نیست؛  بالاخره در پایان از موضع بازجویی  شریعتمداری  گفته  سوال بعدی آن است که  روحانی با چه تحلیل و تفسیری به اوباما و دولت وی اعتماد کرده و از این به اصطلاح اعتماد متقابل با آن همه تبلیغات پرحجم یاد می‌کند. در نهایت نتیجه گرفته  است  اینکه دولت مردان اصرار دارند اوباما را درخواست کننده مکالمه بنامند نشان می دهد خود آقایان به زشتی و پلشتی این اقدام اعتراف دارند.
اظهارات روحانی با اعتماد به دولت آمریکا در تناقض است.مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به مباحث مطرح‌شده درباره مکالمه تلفنی رؤسای جمهوری ایران و آمریکا، گفت: چنانچه طبق گفته روحانی، این درخواست از سوی اوباما بوده باشد، نشان می‌دهد دولت آمریکا در حد اعلام نظر درباره یک مکالمه تلفنی هم صداقت ندارد
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به مباحث مطرح شده درباره اینکه چه کسی درخواست مکالمه تلفنی اوباما و روحانی را داده است، گفت: دقایقی بعد از گفت‌وگوی تلفنی آقای روحانی با اوباما، خانم رایس مشاور امنیت ملی در مصاحبه با CNN اعلام کرد که این مکالمه تلفنی به درخواست روحانی صورت گرفته و تاکید کرد که این درخواست برای آنها تعجب آور بوده است.وی افزود: سوزان رایس می‌گوید، به ما اطلاع دادند آقای روحانی مایل است در حالی که می خواهد از نیویورک خارج شود، از طریق تلفن با اوباما گفتگو کند.شریعتمداری همچنین با اشاره به اظهارات روحانی بعد از ورود به تهران مبنی بر اینکه درخواست برای گفت‌‌وگوی تلفنی از سوی اوباما بوده است، اظهار داشت: اظهارات جناب آقای روحانی نشان می‌دهد علاوه بر اصل گفتگو که جای بحث و بررسی دارد، این نکته که چه کسی برای گفت‌وگو پیش قدم شده است نیز از نگاه هر دو طرف اهمیت داشته و آنها حیثیت خود را در گرو آن می‌دانند.این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: این ماجرا از 2حال خارج نیست، اول آنکه در خواست گفتگو از سوی روحانی بوده است که اگر اینگونه باشد اظهارت رئیس جمهور محترم هنگام ورود به تهران که طرف مقابل را درخواست کننده گفتگو معرفی کرده با شعار دولت راستگویان تناقص دارد و انتظار این بوده و هست که رئیس جمهور محترم واقعیت ها را با مردم در میان بگذارند.وی افزود: اما چناچه این درخواست از سوی اوباما صورت گرفته باشد، نشان دهنده آن است که دولت آمریکا حتی در حد و اندازه اعلام نظر درباره یک مکالمه تلفنی هم صداقت نداشته و قابل اعتماد نیست؛ بنابراین سوال بعدی آن است که جناب روحانی با چه تحلیل و تفسیری به اوباما و دولت وی اعتماد کرده و از این به اصطلاح اعتماد متقابل با آن همه تبلیغات پرحجم یاد می‌کند.شریعتمداری تاکید کرد: البته اینکه دولتمردان محترم اصرار دارند اوباما را درخواست کننده مکالمه بنامند نشان می دهد خود آقایان به زشتی و پلشتی این اقدام اعتراف دارند.
سئوال وپاسخ ها:
قبل رفت دکتر روحانی احتمال چنین رفتاری از سخنانش بود که چنین کارها بکنه.امام خمینی(ره) فرمود:امریکا شیطان بزرگ است.من نمیدونم شیطان در معنای لغوی برای دوستان و اطرافیان و خود آقای روحانی چه معنایی داره.
ولی ما گوش به فرمان امام خامنه ای هستیم.نون و عزتی که میخواد از دست شیطان به دست ما برسه ما نخواستیم.ما حاضریم بمیریم اما تن به ذلت و دبختی ندیم.
پس خوش شهدا و شهدای هسته ای ما و داغ دل مادرهای شهید رو کی میتونه بده؟اقای روحانی به این مسئله فکر نکرده بود که چه جوری تو چشم فرزندان شهید و جانبازان شیمیایی و قطع نخایی نگاه کنه؟روحانی در دنیای تلفنی به اوباما دست داد.پیوندتان مبارک باشد آقای روحانی
ناشناس در پاسخ به "بسیجی
 ... دما گرم خوب گفتی.
آقای روحانی کلید حل مشکلات ما در رابطه با آمریکانیست بلکه عزت و تقوا و استقلال داخلی است.
پاسخ
اين درخواست از سوي روحاني بوده ولي خدا كند دستاوردي براي مردم و كشور داشته باشد و صرفا يك ژست سياسي نباشد
ناشناس در پاسخ به "ناشناس
 ... دستاوردی که به قیمت پایمال شدن خون شهدای این مملکت باشد برای من یکی از زهر تلخ تره.
ما این همه سختی نکشیدیم که یک شب هر چه آمریکایی ها گفتند بگیم چشم.اگه کوتاهی در مسئله هسته ای پیش بیاد،مردم آروم نمیشینن.چرا این مذاکره قبلا (30 سال پیش)اتفاق نیوفتاد.چرا احمدی نژاد کوتاه نیومد.اگه دکتر اینکار رو می کرد،آیا همه بی تفاوت بودند!!!؟مدام انتقاد می کردند.مشایی رو که دار می زدن.
ناشناس در پاسخ به "ناشناس" 
 ... حقيقتو گفتي ما با آمريكا حرفي نداريم
خیلی خوشمان آمد.دقیقا این مساله نشان می دهد که در همان اوایل رابطه، شیطان دست به کار شده به گونه ای که هرکدام دیگری را شروع کننده می داند. نظر شخصی من این است که در دیدار خصوصی ژان کری و ظریف در خصوص مذاکره تلفنی دو رئیس جمهور صحبت و توافق شده بوده است. حالا حسین آقا گذشته از اینکه تلفن از سوی چه کسی بوده صحبتهای انجام شده با مقامات آمریکایی را چگونه ارزیابی می کنند؟
این تناقض نشان از غلط بودن سیاست های دولت است.
حاج حسین مرحبا، احسنت.
 تازه اگه از طرف اونا هم بوده که خودشون میگن از طرف شما بوده مگه آمریکا تو عمل دست از دشمنی و تهدید برداشته واز این همه ظلم که به ملت ایرن کرده توی عمل ابراز ندامت کرده وجبران کاراشو کرده که شما جوابشواینجوربا عجله دادید؟؟؟؟جواب شهدا رو چی مییدید؟؟؟
ناشناس 
من اگر جای روحانی بودم تماس را قطع می کردم. خیلی ذلت بار است.
ناشناس 
هنوز یادمان نرفته که آقای خرازی چگونه در سعد آباد با جک استرا (وزیر خارجه انگلیس) بگو و بخند میکرد و پس از آن با پلمب شدن تاسیسات هسته ای ایران پرونده هسته ای ایران نیز آرام گرفت (!!!) به این میگن پلمب دیپلماسی که ظاهرا دوباره داره آغاز میشه ....
سید امیر 
امام فرمود : انها که خواب امریکا را میبینند خدا بیدارشان کند
پاسخ گو کیست؟ 
نسل اول و دومی ها! از وقتی در این مملکت چشم باز کردیم این فرمایش امام (ره) همیشه برای ما تکرار شد که آمریکا شیطان بزرگ است. آرمان ها و ارزش های انقلاب را به قول خودتان برای ما تبیین کردید و به نسل سوم چهارم منتقل کردید. ولی هرزمان که اراده میکنید دقیقا خلاف آنچه بعنوان ارزش ها و آموزه های انقلاب به ما منتقل کردید عمل کردید. چه کسی درست میگوید؟ حق کدام است؟ اگر آنچه به ما آموختید صحیح بوده چرا خلافش عمل میکنید اگر غلط بوده چرا آموزه های غلط را به ما منتقل کرده اید؟ مسئولین نظام برای جوانان سردرگم ارزشی و انقلابی صادقانه و بدون تدبیر و سیاست و زیر آبی رفتن حقیقت را بازگو کنند. راه امام (ره) حق بوده یا راه فعلی شما حق است؟
حسین 
رئیس جمهور در مقابل شیطان بزرگ باید زیرک باشد آنها ازاین تماس تلفنی برداشت رسانه ای خوبی برای خود خواهند داشت ایران نماد مقاومت وپایداری در جهان است وبا همین مقاومت بوده که دولت های غربی را ولو به ظاهر وادار به عقب نشینی از مواضع خود کرده همین مقامت باعث قدرت وعزت ایران شده همین مقاومت باعث نقش کلید ایران در عدم بروز جنگ در سوریه شده متاسفانه این اشتباه استراتژیک اثرات خوبی بدنبال نخواهد داشت ولکه ای بر محور مقاومت خواهد گذاشت
ناشناس 
و الله ارتباط مستقیم در شرایطی که اهداف دشمنان قسم خورده نظام مثل روز روشن است اشتباه محض است. چرا خوراک برای دشمن درست میکنید که امروز میگویند اینها همانهایی بودند که رهبرشان (امام عزیزمان) در ٣٠ سال پیش رهنمود کردند که ارتباط با شیطان بزرگ اشتباه است.
ناشناس 
دستمان را از دست قدرتمند خدا در آوردیم و دست سرد و بی روح شیطان بزرگ را فشردیم . خدایا خودت به خون شهدا رحم کن
ذوالفقار 
فقط میتونم به این استدلال بگم
احسنت
محمد 

روحانی در هفته دفاع مقدس برای ملت قهرمان و ایثاگر ایران، یک دسته گل آمریکایی پر از نرمش و خمش سوغات آورده، ببینم دوستان آمریکایی او، در ظاهر هم که شده آبرویش رو حفظ می کنن یا باز هم ما یک طرفه باید تضمین عملی بدیم. اگه روحانی شکست بخوره احتمالا باید داستان شنگول و منگول رو دوباره بخونه، که اگه گرگه گفت دیگه نمیخوام بخورمتون، باید در رو باز کرد یا نه؟