دولت راستگویان ! (گفت و شنود)

گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 28 شهریور -92
دولت راستگویان ! (گفت و شنود)
گفتم : چرادر ادامه جنگ قدرت و ثروت ؟ دشمنی گرفته جای دوستی ومروت
گفت :  از یاروی بالای درختی شد سئوال ، چرا آنجا  رفتی  برای حال؟
گفت رفتم تا بخورم توت ، گفتند این درخت توت نیست ، ای شوت
یارو گفت ولی توت دارم در جیب ، آموختم  این کلک از رهبرنابغه نا نجیب
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: شرکت سهامی اصلاح‌طلبان و کارگزاران انتقام ناکامی در انتخاب شهردار تهران را از دانشگاه آزاد گرفتند.
گفت: چطوری؟!
گفتم: وقتی نتوانستند نامزد موردنظر خود را شهردار تهران کنند، به سراغ دانشگاه آزاد رفتند و رئیس این دانشگاه را برکنار کرده و مهره موردنظر خودشان را روی کار آوردند.
گفت: ولی دو هفته قبل که خبر برکناری رئیس دانشگاه آزاد مطرح شده بود، همین آقایان عضو هیئت امناء این خبر را به شدت تکذیب کرده بودند!
گفتم: «دولت راستگویان»! که اخیرا اعلام شده بود یعنی همین دیگه .
گفت: پس اون صحنه‌سازی مضحک دیگه چی بود؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو رفته بود بالای درخت، پرسیدند اونجا چه می‌کنی؟ گفت؛ اومدم توت بخورم. گفتند؛ ولی این که درخت چناره؟ و یارو گفت؛ آره می‌دونم! توت توی جیبمه!
گفت : سربازجو از شکست شورا کرده یاد، چگونه شهردار شدن محسن رفت بر باد؟
پس از کارگزاران اصلاح طلبان کرده انتقاد ، چگونه حذف کردند دانشجو در دانشگاه آزاد 
گفتم : ربط این موضوعات بهم چیست؟ مخاطب سربازجو یست؟
گفت : سر باز جو داده پیام ،  جبهه ائتلاف  کرد قیام
تا با هم کنند اقدام ،  از رقیب گیرند  انتقام
چون شکست محسن رفسنجانی ،  پدرش را سخت کرد عصبانی
پس تصمیم گرفت تا فرهاد دانشجو ، عزل کند از ریاست دانشگاه آزاد این یارو
کنون  بهانه  شده برای  سربازجو ،  تا متهم کنه  جبهه ی راستگو
گفتم : چرادر ادامه جنگ قدرت و ثروت ؟ دشمنی گرفته جای دوستی ومروت
گفت :  از یاروی بالای درختی شد سئوال ، چرا آنجا  رفتی  برای حال؟
گفت رفتم تا بخورم توت ، گفتند این درخت توت نیست ، ای شوت

یارو گفت ولی توت دارم در جیب ، آموختم  این کلک از رهبرنابغه نا نجیب