تصاویر برج یا کاخ ها در تهران

تصاویر برج یا کاخ ها در تهران. شامل 31 تصویر
در کشور مدعی اسلامی با ادعای رهبر مسلمین جهان و جنبش بیداری اسلامی منطقه نه فراموش شده که وارونه شده است  که  نقل از  علی امام شیعیان شده که  گفته بود کاخی بر افراشته نمی شود تا کوخ ها ویران نگردد . یاخمینی شیاد   قول حکومت مستضعفان و پابرهنگان داد و گفته بود بر دست کوخ نشینان بوسه می زند واز اسلام مرفهان  آمریکایی دوری می جوید . اما پس از 35 سال  مقابل رشد رووز افزون کارتن خوابان وآلونک نشینی حاشیه شهر ها وکودکان کار خیابانی همراه با زنان تن فروش و اعتیاد برج ها وکاخ هم سر بر افراشته اند که تصاویرشان ضمیمه شده است تا بیشتر برجسته شود ماهیت عوامفریبان دین فروش وارونه گوی حاکم  چگونه است؟ همچنین در آمد 600 میلیارد دلار نفت 8 ساله دوران احمدی نژاد و یک قلم 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی کجا رفته است؟ و چگونه شهرام جزایری و بابک زنجانی ها موازی پدیده ی آقازاده پروری انگل وار رشد کرده اند؟
ایمیل دریافتی : 2 مهر- 92
  درحالیکه روز به روز با افزایش قیمت مسکن، تعداد بیشتری از اقشار متوسط و پایین جامعه از خرید مسکن عاجز می شوند ، هنوز هم هستند افرادی از قشر مرفه که برج نشینی و لوکس نشینی را به آپارتمان های معمولی ترجیح می دهند.
 در حالی که گرانی به مسکن نیز سرایت کرده است و تعداد بیشتری از افراد فقیر و فقیرتر می شوند، ثروتمندان روز به روز بر ثروتشان افزوده می شود. این موضوع را می توان از افزایش برج های لوکس و خرید و فروش آنها توسط اقشار مرفه جامعه فهمید. اگر تا چند سال پیش لوکس نشینی و برج های لوکس برای مردم پایتخت تنها یک اسم بود، امروزه برای مردم به رویایی دست نیافتنی و برای ثروتمندان به حقیقتی دست یافتنی تبدیل شده است.شاید با گرانی ها گمان ها بر این بود که از پورشه سواران و لوکس نشینان پایتخت کم شود؛ اما هستند ثروتمندانی که بتوانند با ساکن شدن در برج ها و پنت هاوس های بی نظیر ، پایتخت را در زیر پای خود و آسمان خراش میلاد را در روبروی چشمان خود داشته باشند.تصاویر زیر خود حاکی از افزایش کاخ نشینان است درحالی که بسیاری از مردم تهران در رویای یک کوخ ۵۰متری به سر می برند!تصاویری که توسط ایران ویج در اختیار شما عزیزان قرار گرفته طبق اخرین اطلاعات به دست ما رسیده برای برجی به نام بامجمشیدیه است !.“بام جمشیدیه” یک ساختمان مسکونی ۹ طبقه لوکس و مجلل در جنوب پارک جمشیدیه تهران است. این ساختمان بی نظیر را در دامنه رشته کوه البرز ساخته اند.از امکانات ویژه بام جمشیدیه می توان به سیستم خانه هوشمند BMS ، شبکه اینترنت، سالن اجتماعات با مبلمان و نصب کامل تجهیزات الکترونیکی و نور پردازی همراه با آشپزخانه صنعتی، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی با تجهیزات کامل، آسانسور KONE، برق اضطراری تمام اتوماتیک، کلید و پریز Merten ، سیستم سرمایش و گرمایش Ebara، کابینت تمام چوب، وسایل آشپزخانه Gaggenau و Miele، عایق صوتی و حرارتی و دوربین مداربسته اشاره نمود. 


تعداد طبقات:9
تعداد واحدهای مسکونی:24
تعداد انباری:29
تعداد پارکینگ:83
مساحت زمین:2918
مساحت زیر بنای مشاع:10400
توع نما:سنگ و سیمان
نوع سازه:اسکلت فلزی