چهارمین روز تحصن اعتراضی هواداران مجاهدین ومقاومت در سیدنی

چهارمین روز تحصن اعتراضی هواداران مجاهدین ومقاومت در سیدنی .14شهریور-92
 
گزارش تصویری از چهارمین روز تحصن اعتراضی هواداران مجاهدین ومقاومت در سیدنی  که در رابطه با  اعتراض و محکوم کردن جنایت علیه  ی بشریت یورش سبعانه مسلحانه به اشرف وقتل عام مجاهدین و ربوده شدن 7 مجاهد می باشد. این تحصن در مکان پر تردد مارتین پلِیس مرکز شهر سیدنی و جنب  کنسول عراق ومقابل کنسول آمریکا می باشد. ابتدا آقای محمد صادقپور  گزارشی بزبان انگلیسی ایراد نمود  که در مورد سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی 67 و سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق و تهاجم جنگی به اشرف و فراخوان حفاظت باقی ماندگان ساکنان اشرف بود. سپس آقای بوریس چایلد سناتور سابق حزب کارگر سخنرانی نمود . ایشان ضمن ابراز همدردی وهمبستگی با خانواده های شهدای اخیر کمپ اشرف افزود این جنایت که ما شاهدش  بودیم  یک شرم بین المللی است که دولت آمریکا و سازمان ملل مسئول این قتل عام می باشد و  اینان باید در این رابطه پاسخگو باشند. همچنین وی تأکید کرد ما خواهان این هستیم تا هرچه سریع تر گروگان های ربوده شده آزاد شوند وحفاظت همه ساکنان کمپ اشرف ولیبرتی تأمین گردد تا زودتر اقدام شود  به کشورهای امن فرستاده شوند .
آنگاه آقای پیتر مورفی که عضو کمیته پارلمان استرالیایی حامی دمکراسی در ایران است سخنرانی نمود . پیتر مورفی در سخنرانی خود گفت امروز ما در حالی این قتل عام وحشیانه ی دولت عراق و رژیم ایران را محکوم می کنیم که مصادف با چهل ونهمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران است  سازمانی که خواهان حکومت دمکراتیک درایران وبر قراری آزادی و رعایت حقوق بشر در ایران است . ایشان  در پایان  سخنرانی خود تأکید  نمود ما به تحصن خود تا آزادی گروگان ها وتأمین و تضمین  امنیت اشرف و لیبرتی ادامه خواهیم داد .زنده باد آزادی
در ادامه شرکت کنندگان تحصن دست به تظاهرات مقابل کنسول آمریکا زدند که همراه با شعارهای کوبنده علیه خامنه ای ومالکی  و حمایت وحفاظت اشرف ولیبرتی از سوی آمریکا و سازمان ملل بود . این حرکت اعتراضی بشدت مورد جلب توجه  شهروندان  استرالیایی واقع شد که در حال تردد  بودند . طوریکه تعداد زیادی هم پتیشن روی میز کتاب را امضاء نمودند .