کوچیک شما ! (گفت و شنود)

کوچیک شما ! (گفت و شنود)
گفتم : مگر سربازجو نداره کار و زندگی؟جز اتهام و توهین به رقیب با یک دندگی
گفت : عقب یه  تاکسی ، یه آدم چاق وگنده ،بغل کسی نشست ، مچاله شد ودر مونده
یارو پرسید نام توچیست  گفت کوچیک شما بهرام؟یارو گفت شکر خدا بزرگ بشی چه میشی دل آرام
گفت: رئیس شورای شهر به یکی از اعضای این شورا گفته است خائن!
گفتم: چرا؟!... یعنی در فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 شرکت داشته است؟!
گفت: نه بابا!
گفتم: پس حتماً به خاطر اینکه از کمک مالی ملک‌عبدالله سعودی سهم گرفته! یا روز قدس سال 88 به نفع اسرائیل شعار داده! یا مسجد آتش زده! یا شریک جرم فتنه‌گران در وطن‌فروشی و آدم‌کشی و پاره کردن عکس امام(ره) و اهانت به عاشورا و دهها جنایت دیگر بوده؟!
گفت: ای عوام! این جنایت‌ها را که خود مدعیان اصلاحات مرتکب شده بودند.
گفتم: پس چرا مسجدجامعی به ایشان گفته است خائن؟!
گفت: برای این که در انتخاب شهردار تهران به قالیباف رأی داده بود.
گفتم: تازه این اول اعتدال است!... آدم خیلی چاق و فربه‌ای در صندلی عقب تاکسی نشسته بود. شخص دیگری که کنار او نشسته و از فشار مچاله شده بود از او پرسید؛ ببخشید! اسم شما چیه؟! یارو جواب داد؛ کوچیک شما بهرام! و طرف گفت خدا را هزار مرتبه شکر! بزرگ بشی چی میشی؟!
گفت: سربازحو از سرکین وقهر ، گیر داده به رئیس شورای شهر
گفتم : دلیل کین وقهر چیست؟ مخاطب سربازجو کیست؟
گفت : منظورست رئیس شورای شهر تهران ،چون مسجد جامعی شده است حیران
گفته خیانت کرده است الهه راستگو ،چون به قالی باف رأی داد این دروغگو
مدعی بود هست یک اصلاح طلب ، ولی ثابت کرد هست فرصت طلب
حال سربازجوی منفور  پاسدار ، خوشحال شد قالی باف شد شهردار
پس از موضع ضد آمریکایی- اسراییلی ،علیه ی مسجد جامعی داده تحلیلی
چرا وی به الهه راستگو گفته خائن؟وکیل مدافعش شده، هم  ضامن
تا مسجد جامعه ای کند تعقیب  ، متهمش کند به دشمن جای حبیب
گفتم : مگر سربازجو نداره کار و زندگی؟جز اتهام و توهین به رقیب با یک دندگی
گفت : عقب یه  تاکسی ، یه آدم چاق وگنده ،بغل کسی نشست ، مچاله شد ودر مونده

یارو پرسید نام توچیست  گفت کوچیک شما بهرام؟یارو گفت شکر خدا بزرگ بشی چه میشی دل آرام