تصاویر روحانی تهران را ترک کرد و وارد بیشک شد.

سفر حسن روحانی و محمد جواد ظریف وزیر  ترور وجاسوسی امور خارجه به  بیشک پایتخت قرقیزستان که  برای  شرکت در اجلاس سران سازمان شانگهای  می باشد. با وجود اینکه رژیم فاشیستی مذهبی ایران عضو رسمی اش نیست بدلیل نیاز مبرم در راستای  اهداف خاص سیاسی و هسته ای خامنه ای  می باشد . چونک شامل اوضاع  بشدت بحرانی سوریه  و  موضوع پیگیری مذاکرات هسته ای است . به خصوص اینکه این سفر  قبل از حضور  حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل است که نوعی تلاش  یار گیری  دفاع از سخنرانی حسن روحانی از اهداف هسته ای وهم پیمان سوریه  در سازمان ملل است. برای همین جزو هیأت بدرقه کنندگان دژخیم بد نام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری  وآخوند محمدی گلپایگانی رئیس دفتر خامنه ای بودند که دیدار با روحانی و ظریف داشت تا پیام خامنه ای از طریق آخوند گلپایگانی به حسن روحانی  وظریف منتقل شود.
 
فرارورئیس‌جمهور اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس سران سازمان شانگهای عازم پایتخت قرقیزستان شد.به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد بیشکک پایتخت قرقیزستان به منظور حضور در اجلاس سران کشورهای عضو شانگهای ترک کرد.سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران برای شرکت در این اجلاس بنا به دعوت رسمی رئیس‌جمهور قرقیزستان صورت گرفته است و روحانی در این سفر علاوه بر حضور در این اجلاس با برخی از رؤسای جمهور شرکت‌کننده در این اجلاس دیدار خواهد کرد.روحانی در مراسم بدرقه که با حضور حجت‌الاسلام والمسملین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، پس از نواخته شدن سرود ملی از یگان احترام حاضر در محل پاویون ریاست جمهوری سان دید.روحانی را در این سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه همراهی می‌کند. آرمین کرمی عکاس فارس، مجتبی حیدری عکاس مهر و عرفا خوشخو عکاس ایسنا تصاویر زیر را عکس برداری کرده اند.
رییس جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در اجلاس شانگهای به قرقیزستان سفر کرده است، دقایقی پیش وارد بیشکک پایتخت این کشور شدبه گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی ماناس بیشکک مورد استقبال نخست‌وزیر قرقیزستان قرار گرفتقرار است روحانی در اولین روز سفر خود به قرقیزستان با روسای جمهور چین، قرقیزستان، قزاقستان و افغانستان دیدار و گفت‌وگو کند