كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 27 خرداد-94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان

      * وقتي آمريکا در مذاکرات از غني سازي 2 درصد صحبت مي کند و دبه تازه اي در مي آورد، تيم مذاکره کننده ما چرا سکوت مي کنند؟ آيا باز هم حاضرند دروغ هاي آمريکا را باور کنند.
     *
وقتي خود آمريکايي ها اذعان دارند که درخواستهاي جديد آمريکا فراتر از چارچوب توافق شده در لوزان است و مذاکرات را پيچيده تر و سخت تر مي کند، چرا تيم مذاکره کننده و هيئت ايراني باز هم نمي خواهد، فريبکاري آمريکايي ها را باور کند؟!
     *
آيا آقايان روحاني و ظريف متوجه اين موضوع نيستند که دبه آمريکا و موضوع غني سازي 2 درصد توهين به ملت عزيز و فهيم ايران است. اين مسئولان چگونه اين توهين ها و تحقيرها را مي شنوند و باز به مذاکره ادامه مي دهند؟ آيا ايستادگي در برابر دشمنان اين است؟!    عالي از آمل
    *
روزنامه صهيونيستي معاريو نوشته اسرائيل اگر باز هم فرصتي پيدا کند دانشمندان اتمي ايران را ترور مي کند. اين تاکيد بر پيگير بودن رژيم غاصب در ترور دانشمندان ايراني بار ديگر بر بيمناکي مردم ايران از نحوه تعامل با آژانس و دادن ليست اسامي دانشمندان ايران به آژانس مهر تاييد مي زند و بر نگراني دلسوزان نظام و کشور از نحوه کنوني تعامل و تفاهم با غرب مي افزايد. اين نگراني و عدم اعتماد و بيمناکي نسبت به طرف غربي ها امري منطقي است چون آنها حتي از آشکار کردن نيات خود خودداري نمي کنند. در اين ميان ما بايد هوشيار و بيدار باشيم و تيم مذاکره کننده مان نبايد منفعلانه برخورد کند.     رضا حيدرنيا
    *
وقتي همه چيز خود حتي آب خوردن را به تحريم گره مي زنيم شبيه فرمانده اي مي شويم که در وسط معرکه جنگ با صداي رسا اعلام کند: اي دشمن! براي چه با ما مي جنگي؟ ما نه نيرو داريم و نه مهمات! آيا با اين به اصطلاح شجاعت فرمانده، دشمن پا به فرار مي گذارد يا با انگيزه بيشتر به پيشروي ادامه مي دهد؟!    نجفي - جانباز جنگ تحميلي
    *
تکريم هاي بي فايده و پرهزينه و با حاشيه هاي مخرب فرهنگي مثل سالگرد انتخابات رياست جمهوري و نصب تنديس رئيس دولت يازدهم در شرايطي که آب خوردن ما هم به تحريم گره خورده است در کنار اظهارات نسنجيده و تفرقه انگيز برخي ها چه پيامي به دشمنان و دوستان انقلاب مي دهد؟
        *
اگر خداي ناکرده سيستم دفاعي کشور مورد بازرسي خارجي ها قرار بگيرد شک نداشته باشيد که بعد از آن به کشور حمله نظامي خواهد شد. ما مردم نبايد اجازه بدهيم بعضي دانسته يا ندانسته کشور و ملت را به چنين پرتگاهي ببرند.
    6    *
برخي مسئولين به خاطر ناتواني در خدمات رساني، دائم به سياه نمايي دولت قبل اهتمام مي ورزند تا حضار سوت و کف بزنند. گيرم هيچ نقطه سفيدي در کارنامه گذشتگان نيست حال که سکان اجرايي دست شماست. شما گره گشايي از مشکلات مردم را در عمل ثابت کنيد نه اينکه فقط به سياه نمايي گذشته و گره زدن مشکلات به تحريم بسنده کنيد.
    *
اسلام آمريکايي فقط شامل تکفيري ها و حکومت هاي مرتجع عرب منطقه نمي شود بلکه اسلام افراد جاده صاف کن آمريکا در داخل کشور هم اسلام آمريکايي است، خواه ليبرال خواه متحجر.
     *
جناب آقاي روحاني مراقب آماري که دوستانتان به شما مي دهند باشيد. شما از واردات 720 ميليارد دلاري در دولت قبل سخن گفتيد و معاون شما (جهانگيري) از 700 ميليارد دلار. در حالي که کل واردات دولت هشت ساله قبل 419 ميليارد دلار بوده است. دخالت دادن اغراض سياسي در ارائه آمار شايسته نيست.    نيک زاد
    *
چرا روزنامه هاي دوم خردادي موضوع محکوميت مهدي هاشمي در دادگاه تجديدنظر را پوشش خبري ندادند؛ گويا در برخي از مواقع دانستن حق مردم نيست، چون براي مفسدان ايجاد اشکال مي کند!
       *
دولت يازدهم که اين قدر روي آرامش جامعه مانور مي دهد خوب مي داند که اين آرامش مديون نجابت اصولگرايان در سال 1392 است و ناآرامي ديروز حاصل عملکرد ناصواب مدعيان اصلاحات و اصحاب فتنه در سال 1388 بود. وگرنه هيچ خبري از تحقق وعده هاي انتخاباتي سال 1392 نشده است که آرامشي ببخشد.
      *
جناب آقاي روحاني! حتي اگر همان گونه باشد که شما مي گوييد و ابر و باد و مه و خورشيد در گرو تحريم هايي باشد که آمريکا بر ما تحميل کرده ما از شهداي غواص شرم مي کنيم که به آمريکا لبخند بزنيم و دست به سوي او دراز کنيم چرا که امام راحل(ره) فرمود: آمريکا شيطان بزرگ است.    نيکنام- قم
    *
باتوجه به نقش موثر سپاه در خنثي سازي بسياري از توطئه ها از ابتداي انقلاب اسلامي تاکنون که بر دوست و دشمن مبرهن است و طي سال هاي اخير چند پهپاد رژيم صهيونيستي و آمريکايي را نيز به زمين نشاند و مهندسي معکوس کرد. آيا رواست که برخي در کشورمان در هر سخنراني و مناسبتي با کنايه سپاه را متهم به دخالت در انتخابات کنند و اسباب خوشحالي دشمنان داخلي و خارجي را مهيا نمايند؟    فردوسي- اصفهان
    *
دغدغه دولت و ملت بايد چگونگي فائق آمدن بر مشکلات باشد. صرف گفتن تنگناها مشکلي را حل نخواهد کرد. و در بحث مذاکره مايه جسارت بيشتر دشمنان و مضر براي اعتماد به نفس دوستان است. مگر در شرايط سخت و تحريم دانشمندان هسته اي مظلوم ما به فن آوري هسته اي دست نيافتند و بيش از 19 هزار سانتريفيوژ و نسل 8 آن را توليد نکردند؟ مگر فراموش کرده ايم که در شرايطي که حتي از سيم خاردار هم تحريم بوديم خرمشهر را فتح کرديم؟ آيا جز اين است که به بهانه راستي آزمايي ضدبشرهاي مدعي حقوق بشر، دانشمندان هسته اي عزيز و سرمايه هاي ما را شناسايي و ترور کردند؟ مگر وقتي که ما به قرارداد الجزاير عمل کرديم آمريکا هم به تعهد خود عمل کرد؟ چگونه مي توان در برابر اين همه ضداخلاق هاي مدعي اخلاق دلواپس استقلال و امنيت کشور نبود؟    گل محمد نوراني- مهديشهر
    *
از دستگاه قضا انتظار مي رود گاهي سرزده افراداميني را به عنوان بازرس به شهرستان ها بفرستد تا وضعيت دادرسي ها و احکام صادره را ملاحظه و پاي درد دل محکومان نيز بنشينند تا با حقايق بيشتري آشنا شوند. 15-16 ماه پرونده چطور بايد در شعبه کيفري بماند؟ و چگونه بدون گرفتن نظرات طرف مقابل و اسناد اقدام به صدور حکم مي شود؟    محمد نوروزي از گنبدکاووس
    *
به اميد اينکه با پول پاداش پايان خدمت خود در آموزش و پرورش دخترم را راهي خانه شوهر مي کنم بازنشسته شدم ولي بعد از گذشت 9 ماه هيچ خبري از پاداش نشده است. چرا بايد وزير اين وزارتخانه از عهده اين کار هم برنيايد؟
       *
قوه قضائيه با صدور حکم قطعي درخصوص پرونده مهدي هاشمي وظيفه اش درمورد اين پرونده تمام شده نيست چراکه بايد حکم دادگاه درمورد اين شخص به اجراء گذاشته شود. در اين راه نبايد تعلل کرد و يا تسليم فشارهاي جديد شد.
        *
از دولت تدبير درخواست مي شود باتوجه به نزديکي بندر نوشهر به پايتخت (تهران) و تقاضاي 9 نماينده استان مازندران در مجلس شوراي اسلامي، نسبت به اعلام تبديل اين بندر به منطقه آزاد مساعدت کند.
    *
تعداد دو هزار مستمري بگير تامين اجتماعي هستيم که حقوق ماه هاي ارديبهشت و خرداد ما را به بهانه اعمال افزايش حقوق پرداخت نکرده اند. چرا بايد در اين شرايط سخت اقتصادي با ما اين گونه رفتار شود؟
    
پرچمي