آخوند حائری پسرهایی که زیر ابروشون بر میدارن از این زن هایی که اینجا
پای منبر نشستن پست ترن! 1 مرداد-92
منبع این تصویر خبری فیس بوک است . آخوند حائری شیرازی هم مقیم قم
است که امام جمعه سابق شیراز بود که بدلیل شکایت زمین خواری از امام جمعه ای
این شهر ساقط و رهسپار یا تبعید به قم شد . البته یک آخوند شکر خوار
هم می باشد . برای همین دست به شیرین کاری متحجرانه حوزوی زده است .چون ازطریق ارز
حواله های دولتی شکر وارد و در بازار آزاد فروخته وپول های باد آورده نجومی به جیب
زده است . اکنون بدون آنکه بگو ید چرا جوانان بیکارند؟ یا چرا ایران جزو
کشور های رتبه دار فرار مغزها درجهان است؟ یا اینکه چرا از نظر جمعیتی
مقام اول در جهان از نظر اعدام و نقض محکومیت مستمر حقوق بشر دارد؟ ولی برای
اینکه در زن ستیزبودن همراه با اهانت، با آخوند زن ستیز احمد علم
الهدا که امام جمعه مشهد و سیرک مجمع خبرگان رهبری است رقابت کرده باشد.
همچنین در زن ستیزی با آخوند مفسد اقتصادی با آقازاده فاسدتر از خودش شیخ محمد
یزدی کورس گذاشته باشد که پس از نامنویسی نمادین چند زن در نمایش خیمه شب بازی
ریاست جمهوری دوره یازدهم دهان گشاد زن ستیزی اش را گشود و گفت نامنویسی این
زنان برای ریاست جمهوری شبیه داستان آین یارو است که به ده راهش نمی دادند آدرس
خانه کدخدا را می گرفت .مهمتر اینکه اوایل انقلاب در تصویب قانون اساسی مجمع
خبرگان محور بحث اینکه زن نمی تواند رئیس جمهور شود آخوند صدوقی
امام جمعه یزد گفت از میان چندین هزار قنات که در یزد کنده شده یکی را زن
نکنده است . گویا بقول محمد خاتمی رئیس جمهور نه تدارکاتچی که باید
چاه کن باشد. همینطور افزوده بود فرض کنید کابینه نشست دارد وزرا هم حضور دارند و
همه منتظر رئیس جمهورند که و ی تأخیر کرده است . سئوال می شود رئیس جمهور
کجاست؟ جوب داده می شود رفته بیمارستان زایمان کند. خوب این آبرو ریزی
برای حکومت نیست؟ اکنون آخوند حائری شیرازی با این چنین مقایسه کردن "پسرهایی که زیر ابروشون بر میدارن از این زن هایی که اینجا پای
منبر نشستن پست ترن! "
که با یک تیر دو نشان زده است . زیرا هم توهین به پسران هم بیشتر
اهانت به زن های پای منبرش کرده است !خوب با اینگونه جوک وهذیان های توهین
وحقارت آمیز زن ستیزانه آیا بازهم این رژیم ضد بشر زن ستیز با اینگونه
متحجران دشمن زن و اهانت گربه پسران که چرا ابروهای شان را مثل ریش
آخوندها نمی کنند حامی ولی فقیه می تواند مشروعیت داشته باشد؟