مالکی دست نشانده :اخوان‌المسلمین در سیاست شکست خورد. آینده‌ای نخواهند داشت.

مالکی دست نشانده :اخوان‌المسلمین در سیاست شکست خورد/ آینده‌ای برای آنها در منطقه متصور نیستم. این گروه در سوریه هم آینده ای نخواهند داشت.14 تیر-92
دو کلام بشنوید  نه ازمادر عروس که مادر شوهر سبیلو که در خدمت ولایت فقیه در جماران است  که از موضع ورشکستگی وارزان فروختن تلاش کرده گران فروشی نماید ونشان دهد که آری علی آباد خرابه هم برای خودش  شهریست . حال سئوال است که  آخوند فاسد اقتصادی متحجر زن ستیز شیخ محمد یزدی کجاست  که به جای اینکه فوا علییه زنانی که برای ریاست جمهوری  نامنوسی کردند. موضع انتقادی تحقیر آمیز گرفت و اقدام شان را تشبیه به مثلی کرد که گفته می شود ملا را به ده راه نمی دادند آدرس خانه کدخدا را می گرفت . اکنون می بایست این مثل را در مورد نوری مالکی مزدور دست نشانده بکار ببرد که چنین ادعای سفارش شده بیت جماران در تهران را کرده است .چون با این ادعا وانمود کرده است که گویا جایگاه خودش متزلزل نیست وخیلی آینده دار است! همچنین با اینگونه فرافکنی کردن از هم پیمان بشار اسد جنایتکار  حمایت کرده است . چون گفته اخوان المسلمین  نه در سوریه و نه در غیر از سوریه آینده ای نخواهند داشت زیرا یک سازمان شکست خورده هستند. همینطور هدف انتقاد  کردن به ترکیه هم می باشد .زیرا که ترکیه  از مخالفان سوری پشتیبانی می کند که جزوشان حامیان  اخوان لمسلمین وجود دارد . فراموش نشود که این ادعای وارونه را نوری مالکی مزدور در گفتگوی خود با شبکه عربی  تلویزیونی العالم رژیم بانکدار تروریست جهانی ایران یا اربابش کرده است تا نشان داده باشد نه مستقل که ابسته وبی اراده می باشد .
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه العالم، نوری مالکی در صفحه خود در یکی از شبکه اجتماعی با بیان اینکه سقوط نظام اخوان المسلمین در مصر گواهی بر شکست سیاسی آنان است، افزود : هیچ نظام اخوانی حاکم در منطقه به خاطر تجربه ضعیف آنها در زمینه سیاسی و تکیه زیاد آنها بر خشونت و قتل به جای سیاست، به موفقیت نخواهد رسید و آنها نه در سوریه و نه در غیر از سوریه آینده ای نخواهند داشت زیرا یک سازمان شکست خورده هستند.وی تاکید کرد : من پیشتر به گروه اخوان المسلمین هشدار داده و به آنها گفتم که شما تاریخ را نخوانده اید و آینده را نمی شناسید و این یک روند انعکاسی است که فضای تروریسم و حمایت از القاعده، النصره و تندروها را گسترش داد و بازتاب آن به خود شما خواهد رسید و این روند مثل یک گلوله برفی است که بزرگ و بزرگتر خواهد شد و آتش آن دامن همه شما را خواهد گرفت..