دوخبر گوشمالی دادن.

دوخبر گوشمالی دادن. 10 تیر-92
دوخبر گوشمالی دادن که یکی مربوط به همکار  اوین و دروغ نامه ی کیهان سرباز جو می باشد که در ساحل  چمخاله لنگرود مجازات شد وهمچنان در بیمارستان بستری است  و ضاربانش فراری اند . دیگری  یک  بسيجي 23 ساله است  که  شب 21 خردادماه  در  پارک دلاوران تهران است که از سوی  چند نفر مورد اصابت چندين ضربه چاقو و ساطور قرار می گیرد و راهي بيمارستان می شود . اما سربازجو شریعتمداری با وکیل تسخیری  بسیجی چماقدار شدن برای دستگاه فاسد قضاییه تعیین تکلیف کرده و گفته است از آنجا که طبق اظهارت  رئیس انتصابی این دستگاه فاسد ‌قضائيه حکم استفاده از سلاح سرد براي اعدام است انتظار مي‌رود در اينگونه موارد سريعا به پرونده رسيدگي شود تا اراذل و اوباش با سوء استفاده از قانون به روش‌هاي خشونت‌آميز خود ادامه ندهند و مجازات آن‌ها که به تصريح قانون و تاکيد رئيس  دستگاه آلوده  قضاييه، اعدام است باید اجرا شود  تا برای ضاربان  عبرت و نقش پيشگيرانه برای دیگران  داشته باشد. در ادامه پیگیری پرسش کرده اکنون بايد ديد که دستگاه  فاسد قضاییه در ايفاي وظيفه‌اي که برعهده دارد و بارها بر آن تاکيد ورزيده است چگونه ظاهر مي‌شود؟! چون  اين آزمون مي‌تواند اميدي را که  رئیس انتصابی دستگاه فاسد ‌قضائيه با اظهارات صريح و اکيد خود درباره برخورد قاطع با زورگيران مسلح و اعدام آنها در مردم پديد آورده بود محک بزند.
حسين شمسيان دبير سرويس علمي- آموزشي روزنامه کيهان، پس از سوء‌قصد اراذل و اوباش همچنان در بيمارستان بستري است.شمسيان پيش از اين داور جشنواره مطبوعات و در دوره‌اي مشاور حقوقي معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده و نيز وکالت حسين شريعتمداري را در دادگاه شکايات شيرين عبادي، اسفنديار رحيم‌مشايي و صالح نيکبخت برعهده داشته است.شمسيان ساعت يک بامداد روز شنبه در شهر لنگرود مورد سوء‌قصد اراذل و اوباش قرار گرفت و به دليل اصابت ضربات چاقو به بيمارستان 22‌آبان شهر لاهيجان منتقل شد و فوراً تحت عمل جراحي قرار گرفت. در اين حادثه خودروي شمسيان که حامل وي و دو تن از همراهانش بود، توسط موتورسواران متوقف شد و سرنشينان آن که از چهره‌هاي بسيجي هستند، با چاقو مضروب شدند. ضربات چاقو به زير قلب و نيز پهلوي شمسيان اصابت کرده و موجب شکاف ريه شده است و براي تخليه خون از ريه، لوله‌اي در داخل سينه وي تعبيه کرده‌اند. گزارشهاي رسيده حاکي از بهبود حال عمومي وي است.پس از وقوع حادثه و پيگيري ماجرا از طريق مسئولان امنيتي و انتظامي استان گيلان، رئيس‌پليس امنيت استان اقدامات شايسته‌اي را براي شناسايي مظنونان ترتيب داد که اميدواريم اين اقدامات منجر به دستگيري ضاربين شود.مدير کل فرهنگ و ارشاد استان گيلان، مقامات امنيتي، فرمانده پليس آگاهي منطقه و مسئولان استاني تاکنون با حضور در بيمارستان از حسين شمسيان عيادت کرده‌اند. به گفته منابع پزشکي و بيمارستاني با تثبيت وضعيت جسمي اين روزنامه‌نگار کيهان، شمسيان فردا براي ادامه درمان به تهران منتقل مي‌شود. ضمن تشکر از اقدامات شايسته مسئولان انتظامي و امنيتي استان گيلان و لزوم شناسايي فوري ضاربين توسط مراجع مسئول، از همه مومنين براي بهبودي اين نويسنده و روزنامه‌نگار ارزشي التماس دعا داريم.در همين حال، «جمعيت حقوقدانان متعهد ايران» با ارسال نامه خطاب به رئيس قوه‌ قضائيه، خواستار دستگيري، تعقيب و محاکمه عاملان اين حادثه شدند.
دستگاه قضايي در آستانه يک آزمون ديگر

جوان 23 ساله بسيجي که براي جلوگيري از زورگيري از دو نوجوان با اراذل و اوباش درگير شده بود، مورد اصابت چندين ضربه چاقو و ساطور قرار گرفت و به شدت مجروح شد.شب 21 خردادماه طي يک فقره زورگيري در بلوار دريا - پارک دلاوران، جوان 23 ساله بسيجي که براي کمک به دو نوجوان وارد ماجرا شده بود توسط چند نفر از اراذل و اوباش مورد اصابت چندين ضربه چاقو و ساطور قرار گرفت و راهي بيمارستان شد.سعيد مي گويد: شب ولادت امام حسين(ع) بعد از هيئت در مسير خانه در بلوار دريا در حاشيه پارک دلاوران متوجه شدم چند نفر درحال زور‌گيري و آزار و اذيت دو نفر از نوجوانان هيئت ما هستند.وي ادامه مي‌دهد: براي کمک به آن دو نوجوان به طرف زورگيران رفتم. آنان با استفاده از سلاح سرد به من حمله‌ور شدند و ضربات زيادي به ناحيه کمر، سر و دستم وارد آوردند. دو نوجواني که براي آوردن کمک رفته بودند به همراه بچه‌هاي هيئت رسيدند و اراذل و اوباش با ديدن آن‌ها متواري شدند.طبق مدارک پزشکي ضربات چاقو به کمر و سر و دست او وارد شده است و دو ضربه از اين ضربات يکي به کنار نخاع و ديگري از زير قلب وي رد شده است.سعيد در ادامه مي‌گويد: دو نفر از ضاربين اصلي به نام‌هاي عرشيا.ر و پوريا.ت توسط عوامل پايگاه شهيد فخار مقدم حوزه 107 بيت‌المقدس شناسايي و با همکاري مأمورين کلانتري 134 شهرک ‌قدس دستگير شده‌اند و به دادسراي سعادت‌آباد شعبه 11 آورده شدند که متأسفانه سريعاً با گذاشتن وثيقه 15 ميليون توماني آزاد شدند. اشخاصي هم از طرف اين اراذل و اوباش با مراجعه به پايگاه و محل سکونتم اعلام مي‌کنند در صورت عدم رضايت آزارم خواهند داد.از آنجا که طبق اظهارت رياست محترم قوه‌قضائيه حکم استفاده از سلاح سرد براي آسيب رساندن به شهروندان اعدام است و اين افراد و خانواده‌هايشان بعد از ضرب و جرح با وقاحت تمام از سوي زورگيران و دار و دسته‌هايشان تهديد مي‌شوند، انتظار مي‌رود در اينگونه موارد سريعا به پرونده رسيدگي شود تا اراذل و اوباش با سوء استفاده از قانون به روش‌هاي خشونت‌آميز خود ادامه ندهند و مجازات آن‌ها که به تصريح قانون و تاکيد رئيس محترم قوه قضاييه، اعدام است، براي جرثومه‌هاي فسادي نظير آنان، عبرت بوده و نقش پيشگيرانه داشته باشد.اکنون بايد ديد که دستگاه محترم قضايي در ايفاي وظيفه‌اي که برعهده دارد و بارها بر آن تاکيد ورزيده است چگونه ظاهر مي‌شود؟! اين آزمون مي‌تواند اميدي را که رئيس محترم قوه‌قضائيه با اظهارات صريح و اکيد خود درباره برخورد قاطع با زورگيران مسلح و اعدام آنها در مردم پديد آورده بود محک بزند.