تصاویر مراسم تجلیل از آق محمود در صدا وسیما

تصاویر مراسم تجلیل از آق محمود در صدا وسیما  16 تیر- 92
گفته می شود وقتی سلمانی ها بیکار می شوند سر همدیگر را می تراشند تا وانمود کنند که سرشان شلو غ است وبدون مشتری نیستند . از سوی دیگر برگزاری این مراسم تجلیل آق محمود از سوی پاسدار ضرغامی رئیس انتصابی صدا وسیما مرا به یاد خاطره ای می اندازد که مدتی در شهری در یک استان غربی کشور با دوستی  هم خانه بودم .یک روز عصری  وقتی به خانه بازگشتم.  کلید را انداختم و در را که باز کردم  متوجه شدم که صدای حرف زدن  هم  خانه ای ام می آید که می گوید آقا مهدی خیلی سالاری . خیلی آقایی . خیلی با صفایی،خیلی باحالی  .دمت گرم،حرف نداری، کارت خیلی درسته آقا مهدی و.... صدا زدم مهدی مگر کسی اومده مهمون داریم ؟ جواب داد نه کسی نیست. گفتم پس با کی  داری صحبت می کنی؟ آیا داری  تلفنی با کسی صحبت می کنی؟ گفت نه؟ گفتم مگر روانی شدی وقاطی کردی . پس با کی داری حرف می زنی؟ گفت با خودم! .گفتم برای چه با خودت صحبت می کنی؟ گفت  کسی که مراتحویل نمی گیرد . حد اقل خواستم خودم  تا  خودم را تحویل بگیرم .برای همین رفتم جلوی آینه با خودم  شروع به درد دل کردن کردم . اکنون داستان آق محمود و پاسدار عزت الله ضرغامی رئیس انتصابی صدا وسیما می باشد .چون این رئیس جمهور ساده زیست عدالت محور و عاشق خدمت نه شیفته قدرت به آخر خط رسیده است که نه اینکه  دیگر کسی وی را جدی و به بازی  یا تحویل نمی گیرد، بلکه مدتی است همچون توپ پاسکاری از هر سو زیر ضرب سخت ترین انتقادات بوده است .  اما بدلیل  اینکه  رهبر نامزد بهاری مورد نظرش را رد صلاحیت  نمود . از سوی دیگر خودش هم مجبور شد جام زهر سرکشد و از مخالفان  تفاضا کند نه به نظام که به دفاع از کشور رأی دهید . برای اینکه هرطوری شده سر وته این شکست را بهم بی آورد . علاقه ای ندارد پس از برکناری آق محمود تنشی به وجود بی آید . برای همین ندا به نوچه انتصابی اش در صدا وسیما  داده تا که ترتیب یک  مراسم  تشریفاتی دکوری تجلیل برای آق محمود  برپا کرند. به خصوص اینکه آق محمود  باز در ادامه معرکه گیری بی ترمز ودنده عقب کنده اش در سخنرانی های سازمان مللی اش مبنی بر  دروغ بودن هلاکاست از موضع دلسوزی این موضوع مطرح کرده است تا باز بر سر زبان ها بی افتد .البته  شعر گنه کرد در بلخ آهنگری ، به شوشتر زدند گردن مسگری  را هم چاشنی کرده است که تا مهر تأییدیه  بر تلاش 8 ساله جهانی مبارزه با اسراییلش زده باشد تا که بخشی از بگم بگم  گفتنش را اینگونه جبران نموده  ودرد سری  هم برای دولت جانشین حسن روحانی  درست کرده باشد .
 
 
 
۱فرارومراسم تجليل از دکتر احمدي نژاد در سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.به گزارش فرارو، در مراسم نكوداشت 8 سال تلاش جهادي كه با حضور رييس، معاونان، مديران، برنامه سازان و كاركنان رسانه ملي در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد از تلاش ها، خدمات و اقدامات محمود احمدي نژاد و دولت تجليل شد.در اين مراسم لوح تقدير توسط عزت الله ضرغامي و معاونان صدا و سيما از سوي تمامي كاركنان رسانه ملي به رييس جمهور اعطا شد.