جناب دزد (گفت و شنود)

جناب دزد (گفت و شنود)
گفتم : مگر سربازجوی پرونده ساز مکار؟ جز تعقیب  رقیب، وی  نداره هیچ کار
گفت : دزدی وارد شد در یک خانه ،   تقاضای کمک کرد صاحبخانه
دزدگفت آرام باش ،  نگیر بهانه ، آوردم کمکی شریک وهم پیمانه
گفت: يادداشت روز کيهان 92/04/10 با عنوان «خواب تازه اصحاب فتنه» بدجوري فتنه‌گران داخلي، گروه‌هاي اپوزيسيون خارجي و شبکه‌هاي تلويزيوني فارسي‌زبان بي‌بي‌سي، آمريکا و اسرائيل را به فحاشي و ناسزاگويي عليه کيهان واداشته است.
گفتم: پس انتظار داشتي مأموران داخلي و خارجي مثلث آمريکا و انگليس و اسرائيل براي کيهان کف و سوت بزنند و نقل و نبات پخش کنند.
گفت: ولي در آن يادداشت اسناد معتبري از وطن‌فروشي سران و عوامل فتنه 88 ارائه شده بود.
گفتم: خب! وقتي هيچ راهي براي انکار آن اسناد ندارند، مثل هميشه به فحاشي روي مي‌آورند.
گفت: در يادداشت کيهان به رئيس جمهور جديد توصيه شده بود که اصحاب فتنه قصد نفوذ در دولت ايشان و نهايتاً بدنام کردن او را دارند.
گفتم: مرد حسابي، خب! همين هشدار باعث عصبانيت مزدوران مثلث آمريکا و اسرائيل و انگليس شده است... مي‌گويند دزدي وارد خانه‌اي شده بود. ناگهان صاحبخانه بيدار شد و با فرياد درخواست کمک کرد و جناب دزد، گفت؛ ساکت! کمک لازم نيست! من خودم چند تا کمک آورده‌ام که بيرون خانه منتظرند!
.گفت : سربازجو زده زور ،تا این مرده گریخته از گور
تا این  مردک رذل پفیوز ، دفاع کنه از یادداشت روز
گفتم :  مگر یادداشت  وی چه بود؟  چگونه در آن کرده شنود؟
گفت : سربازجو گفت از خواب تازه اصحاب فتنه ، حال گوید  انتقادش در رسانه غرب کرد رخنه
محور انتقاد  یادداشت داده تحلیل ، کلافه کرده آمریکا وانگلیس واسراییل
گفتم : مگر سربازجوی پرونده ساز مکار؟ جز تعقیب  رقیب، وی  نداره هیچ کار
گفت : دزدی وارد شد در یک خانه ،   تقاضای کمک کرد صاحبخانه
دزدگفت آرام باش ،  نگیر بهانه ، آوردم کمکی شریک وهم پیمانه