صدا ونامه های شما

صدا ونامه های شما . 8 شهریور-93
*برقعي از قم: آقايان مثلا دلواپس روزگاري ادعا داشتند كه ما نبايد بدون اذن رهبري حتي آب بخوريم. حالا وقتي كه رهبري معظم با صداي رسا از مذاكره و مذاكره كنندگان حمايت مي‌كنند، ديگر دلواپسي چه معنايي دارد؟ بنده اعتقاد دارم كه آقايان، دلواپس موقعيت خودشان هستند كه دولت تدبير و اميد موفق بشود. *اصغرزاده ازتهران: به نظر بنده در مقابل ده‌ها، صدها و هزاران سمينار و همايش و گردهمايي و جلسات سخنراني كه اغلب هم باهزينه‌هاي سرسام‌آور برگزار مي‌شود، كاش سميناري هم با عنوان "بحران خشكسالي و راه‌هاي مبارزه با آن" برگزار مي‌شد. *رمضاني ازتهران: چرا ادارات دولتي، قانوني راكه مجلس براي بيمه تكميلي جانبازان و معلولان شاغل در اين دستگاه‌ها تصويب كرده است، اجرا نمي‌كنند؟ *بخشايش از تاكستان: به مسئولان بگوئيد چرا تنها بيمارستان دولتي تاكستان بعد از سالها هنوز افتتاح نشده است. گلايه از اتحاديه نانوايان .قبل از افزايش قيمت نان و پيش از قطع سوبسيد نانوايي‌ها، شوراي آرد و نان بيشتر به تخلف نانوايي‌ها رسيدگي مي‌كرد. با افزايش قيمت نان و با اين كه مردم از نانوايي‌ها انتظار دارند نان را با كيفيت بهتر عرضه كنند، برخي نانواها با استفاده از جوش شيرين و پايين بودن كيفيت، موجب گلايه مشتريان شده‌اند. حالا كه رسيدگي به تخلف نانوايي‌ها به عهده اتحاديه نانوايان است، چرا به گلايه و شكايت‌ و نارضايتي مردم كه در مطبوعات چاپ مي‌شود، توجهي ندارند و رسيدگي نمي‌كنند؟ مردم براي رسيدگي به تخلف نانوايي‌ها به كجا شكايت كنند تا در اسرع وقت رسيدگي شود؟ علي اكبر فرقاني ـ تهران 
صداي شما
*همراه يك بيمار از تهران: روز پنجشنبه گذشته با وقت قبلي(ساعت 30/10 صبح) از سوي دكتر معالج به نام "م.م" جهت عمل به مركز چشم پزشكي رازي واقع درخيابان گاندي مراجعه كردم. ازهمان ابتداي ورود با بداخلاقي مسئول پذيرش خانمي به نام "ف" روبرو شدم و طي 10ساعتي كه در اين مركز بودم شاهد همين رفتار نامناسب وي با ساير مراجعه‌كنندگان بودم كه به نوعي گلايه توسط همكاران بخش پذيرش تائيد مي‌شد. الغرض دكتري كه بنا بود مريض ديابتي ما را كه از ساعت 4 صبح با 80 سال سن ناشتا هم بود، پس از چندين بار تذكر، ساعت 4بعد از ظهر عمل كردند! بماند كه اين مركز هزينه چندين برابري هم از مراجعان دريافت مي‌كند! آيا مسئولان وزارت بهداشت بازرسين يا ناظراني نسبت به عملكرد اينگونه مراكز اعزام مي‌كند؟! 
*برقعي از قم: آقايان مثلا دلواپس روزگاري ادعا داشتند كه ما نبايد بدون اذن رهبري حتي آب بخوريم. حالا وقتي كه رهبري معظم با صداي رسا از مذاكره و مذاكره كنندگان حمايت مي‌كنند، ديگر دلواپسي چه معنايي دارد؟ بنده اعتقاد دارم كه آقايان، دلواپس موقعيت خودشان هستند كه دولت تدبير و اميد موفق بشود. 
*اصغرزاده ازتهران: به نظر بنده در مقابل ده‌ها، صدها و هزاران سمينار و همايش و گردهمايي و جلسات سخنراني كه اغلب هم باهزينه‌هاي سرسام‌آور برگزار مي‌شود، كاش سميناري هم با عنوان "بحران خشكسالي و راه‌هاي مبارزه با آن" برگزار مي‌شد. 
*رمضاني ازتهران: چرا ادارات دولتي، قانوني راكه مجلس براي بيمه تكميلي جانبازان و معلولان شاغل در اين دستگاه‌ها تصويب كرده است، اجرا نمي‌كنند؟ 
*بخشايش از تاكستان: به مسئولان بگوئيد چرا تنها بيمارستان دولتي تاكستان بعد از سالها هنوز افتتاح نشده است. 
نامه‌هاي شما
گله‌مندي جانبازان و اعضاي تعاوني 
شركت تعاوني جانبازان استان گلستان با گذشت 14 سال، از سهامداران، جانبازان جنگ تحميلي پول گرفته‌اند، ولي متأسفانه به علت ضعف‌هاي مديريتي نتوانسته‌اند سود يا اصل پول را برگردانند. گروهي از جانبازان اعتراض خود را به اطلاع مديرعامل رسانده‌اند، او هم فقط وعده‌هاي دروغين مي‌دهد و شركت تعاوني را به ورشكستگي كشانده است. از اينرو ضرورت دارد مسئولان قضايي به موضوع رسيدگي كنند و پول‌هاي سهامداران و جانبازان را به آنان بازگردانند. ميثم مداح ـ گرگان 
گلايه از اتحاديه نانوايان 
قبل از افزايش قيمت نان و پيش از قطع سوبسيد نانوايي‌ها، شوراي آرد و نان بيشتر به تخلف نانوايي‌ها رسيدگي مي‌كرد. با افزايش قيمت نان و با اين كه مردم از نانوايي‌ها انتظار دارند نان را با كيفيت بهتر عرضه كنند، برخي نانواها با استفاده از جوش شيرين و پايين بودن كيفيت، موجب گلايه مشتريان شده‌اند. حالا كه رسيدگي به تخلف نانوايي‌ها به عهده اتحاديه نانوايان است، چرا به گلايه و شكايت‌ و نارضايتي مردم كه در مطبوعات چاپ مي‌شود، توجهي ندارند و رسيدگي نمي‌كنند؟ مردم براي رسيدگي به تخلف نانوايي‌ها به كجا شكايت كنند تا در اسرع وقت رسيدگي شود؟ علي اكبر فرقاني ـ تهران 
آتش‌سوزي كوي نصر

غروب سه‌شنبه 4 شهريور، ساختمان شماره 110، بازار بزرگ گيشا، دچار آتش‌سوزي شد. ساكنان بلافاصله با سازمان آتش‌نشاني تماس گرفتند و مأموران لحظاتي بعد در محل حاضر شدند و توانستند از سرايت شعله‌هاي آتش به مغازه‌هاي همجوار پيشگيري كنند. "خسرو دشتبان" يكي از كاسبان محل، قبل از رسيدن آتش‌نشانان، كپسول آتش‌نشاني مغازه‌اش را در اختيار صاحبان واحدهايي كه دچار حريق شدند، قرار داد كه جاي قدرداني دارد. از سازمان آتش‌نشاني تقاضا داريم دلايل اين آتش‌سوزي را پيگيري و اطلاع‌رساني كنند.
عرفان ـ‌ تهران