نجات مرد 56 ساله در حرم خمینی

نجات مرد 56 ساله در حرم خمینی  16 خرداد -95
خمینی شیاد در زمان زنده بودنش همچون خامنه ای جانشین وی کورم ی کرد که شفا نمی داد. بنابراین مشخص است که گوروی باید زائر 65 ساله دچار سکته شود .ولی شانس آورده که به دادش رسیدند وزنده ماند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: زائر 56 ساله‌ای که در محوطه حرم امام (ره) دچار ایست قلبی شده بود با تلاش کنیسین‌های اورژانس مستقر در محل، از مرگ حتمی نجات یافت."حسن عباسی" در گفت‌و‌گو با ایرنا، افزود: ساعت 9 صبح مردی 56 ساله در محوطه صحن حرم امام خمینی(ره) دچار ایست قلبی شد که با حضور به موقع عوامل اورژانس بلافاصله عملیات احیا در محل انجام شد.وی ادامه داد: با انجام عملیات احیا و بررسی وضعیت هوشیاری این مصدوم به کمپ ناحیه شرق اورژانس تهران انتقال یافت و در ادامه با اقدامات پیشرفته درمانی و مهارت تکنیسین‌های اورژانس این مرد 56 ساله از مرگ حتمی نجات یافت.مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: به منظور ادامه مراحل درمانی این بیمار توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی در شهرری منتقل شد.
500
تکنیسین اورژانس تهران به همراه 300 دستگاه آمبولانس از شامگاه پنجشنبه در داخل و مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام(ره) با ایجاد درمانگاه‌های موقت، خدمات امدادی و درمانی به زائران ارائه کردند.