تلفن چینی که هشت گیگابایت حافظه رم دارد!

وجود گوشی‌های هوشمند مختلف در بازار انتخاب را برای خریداران سخت کرده است. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند بسیاری با برندهای مختلف در بازار جهانی موجود است و کاربران در زمان خرید، به معیارهای مهمی توجه می‌کنند که شامل سیستم‌عامل، مشخصات سخت‌افزاری، دوربین، پشتیبانی از دو سیم کارت و غیره می‌شود. امروز در گجت نیوز قصد داریم که بهترین گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته اندرویدی را به شما معرفی کنیم.
به گزارش گجت نیوز و به نقل از اندروید آتوریتی، کاربران بسیاری گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته را به تک سیم کارته ترجیح می‌دهند و در اصل کاربردهای بسیاری را هم دارد، ممکن است که برخی از افراد مسافرت‌های زیادی به خارج از کشور داشته باشند پس وجود یک دستگاه دو سیم کارته مشکلات را حل می‌کند. حال بهتر است که نگاهی به بهترین گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته اندرویدی داشته باشیم.
بهترین گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته اندرویدی زیر 200 دلار
موتورولا موتو جی 2015
بسیاری از کاربران در زمان خرید به قیمت دستگاه‌ها توجه بسیاری دارند، حال بهترین گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته که دارای قیمت مناسبی باشند کدام دستگاه‌ها هستند؟ گوشی هوشمند موتو جی موتورولا یکی از دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه دو سیم کارته است و در حال حاضر نسخه سوم آن نیز منتشر شده است. این دستگاه دارای پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 410 با سنجش زمان 1.4 گیگاهرتزی بوده و به رم 1 گیگابایتی مجهز است. موتو جی 2015 دارای دو نسخه بوده که یکی از نسخه‌های آن با حافظه داخلی 8 گیگابایتی و رم 1 گیگابایتی و دیگری با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی در بازار موجود است. البته دستگاه فوق از کارت حافظه میکرو اس‌دی هم پشتیبانی می‌کند. گوشی هوشمند موتو جی موتورولا از بهترین گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته اندرویدی مقرون‌به‌صرفه در بازار است.
دیگر مشخصات این دستگاه شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p و باتری غیرقابل جابه‌جایی 2470 میلی‌آمپری است. آخرین مدل این دستگاه به اتصال LTE مجهز شده است. گوشی هوشمند موتو جی 2015 دارای طراحی زیبایی است و به‌عنوان یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه می‌تواند از بهترین انتخاب‌ها باشد
.

تلفن چینی که هشت گیگابایت حافظه رم دارد!

از نظر تئوری چنین امکاناتی می‎تواند از تمام تلفن‎های موجود در جهان برتر باشد و باید منتظر بود و دید که باتری آن چطور می‎تواند از عهده تامین انرژی این همه قدرت برآید. ظاهرا جک هدفن آن نیز از طرح Moto Z الهام گرفته شده است. در مجموع به نظر می‎رسد چنین ویژگی‎هایی برای یک تلفن کمی‎ زیاده روی و اغراق آمیز باشد. Galaxy S7 Edge سامسونگ یک دستگاه چند منظوره و پیشرفته است که تنها از 4 گیگابایت رم استفاده می‎کند.

اما بزرگترین مشکل در مورد LeEco LeMax 2 Pro، صرف نظر از نام آن، این است که احتمالا این تلفن عرضه جهانی نخواهد داشت. هر چند ظاهرا قرار است این شرکت تعداد محدودی از این تلفن را پاییز امسال در ایالات متحده عرضه کند.