آمریکا به دنبال تحمیل برجام‌های دو، سه و چهار است

یادگاری در گفت‌وگو با فارس:
آمریکا به دنبال تحمیل برجام‌های دو، سه و چهار است/ وزارت خارجه براساس خطوط مشخص نظام واکنش نشان دهد15 خرداد -95
چون دررژیم وارونه ی ولایت فقیه فضا ومکان وجایی برای قلم زنان مستقل وجودندارد. بنابراین میدان یکه تازی برای آن دسته ازقلمزنانی بیشتر فراهم است که نزدیکی بیشتر به مراکز قدرت و نهادهای سرکوبگر داشته باشد .برای خبرگزاری پاسداران فارس کانوس گفتگ وگوی تند وتیز ضدآمریکایی یا علیه ی رقیب و برجام شده است .
خبرگزاری فارس: آمریکا به دنبال تحمیل برجام‌های دو، سه و چهار است/ وزارت خارجه براساس خطوط مشخص نظام واکنش نشان دهد 
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه گزارش اخیر آمریکا علیه ایران به دنبال تحمیل برجام‌های ۲ و ۳ و ۴ به کشور است، گفت: در چنین شرایطی دولتمردان ما باید هشیار باشند و بر اساس خطوط مشخص شده نظام با طرف مقابل رفتار کنند.
محمدحسین یادگاری عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: اصولی را در نظام جمهوری اسلامی داریم که خط مشی آن را امام خمینی(ره) ترسیم کردند و به دنبال آن مقام معظم رهبری آن را هدایت می‌کنند و آن این است که باید اصل استکبار و خط و خطوط آن را شناسایی کنیم و این مسائل سرلوحه انقلاب است که از سوی ولایت فقیه ترسیم می‌شود.
وی افزود: البته دولتمردان در دوره اخیر و در دوره اصلاحات خود را ولایت‌مدار نشان ندادند زیرا استکبار را شناسایی نکرده و فاصله ما با استکبار جهانی را مشخص نکردند.
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری روز گذشته اعلام کردند باید ما نقشه‌های طرف مقابل را بشناسیم و براساس آن با آن‌ها مقابله کنیم ولی متاسفانه در دوره اصلاحات و دوره اخیر طرف مقابل را افرادی دلسوز و حلال مشکلات می‌بینند و خوی استکباری آنها را کنار گذاشتند.
وی اضافه کرد: این اتفاقات با نامه خاتمی به بوش مطرح شد که زمینه حمله آمریکا به عراق را فراهم کرد و در دوره اخیر نیز مقام معظم رهبری فرمودند که با وجود بدبینی با آمریکا مذاکره کنید تا نتایج آن را ببینید.
یادگاری با بیان اینکه گزارش اخیر آمریکا علیه ایران به دنبال تحمیل برجام‌های 2 و 3 و 4 به ایران با محوریت مسائل منطقه و تروریسم است، گفت: در چنین شرایطی دولتمردان ما باید هشیار باشند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دولتمردان باید خط و خطوط را مشخص کرده و بر اساس آن با طرف مقابل رفتار کنند.
وی افزود: وزارت امور خارجه باید در مورد تعدی به حریم پول‌های ما و مسائل ما در منطقه و جهان بیانیه صادر کند و آنها را محکوم کند ولی وزارت خارجه منفعلانه عمل می‌کند در حالی که ولایت فقیه در همه زمینه‌ها و دولت‌ها اعلام کردند که باید قرارگاه شما به گونه‌ای باشد که براساس آن واکنش نشان دهید.
یادگاری گفت: آمریکا که خود زمینه‌ساز تروریسم و داعش در منطقه است ایران را تروریست معرفی می‌کند و دولت سکوت می‌کند در حالی که دولت باید علیه آنها بیانیه صادر کند.