نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما 6 تیر – 95
رسیدگی به همه حقوق‌های غیرمتعارف
به عنوان یک شهروند تقاضا می‌کنم حالا که قرار است به حقوق غیرمتعارف مدیران دولتی رسیدگی کنند، حق، عدل و انصاف حکم می‌کند که به حقوق مدیران سایر دستگاه‌های حکومتی مثل صدا و سیما و بنیادها هم رسیدگی شود.به نظر من آنها که مالیات نمی‌دهند و سازمانی هم برای رسیدگی به امورشان نیست، از این بابت بیشتر نیازمند بررسی هستند.یک شهروند تهرانی
فقط 180 هزار تومان اضافه حقوق!
پس از آن همه مصاحبه و سروصدا فقط به میزان 180 هزار تومان به حقوق ما بازنشستگان کشوری اضافه شد. درحالی که میزان گرانی خدمات مانند آب، برق، گاز،‌ تلفن و سایر خدمات دولتی بیش از این است.مگر قرار نبود حقوق‌ها متناسب با تورم افزایش پیدا کنند؟یک بازنشسته فرهنگی - نوشهر

* شرفی از تهران: کیفیت نان در ماه مبارک رمضان در اکثر نانوایی‌های تهران تعریف چندانی ندارد. به مسئولان بگویید ما نان را با قیمت زیاد خریداری می‌کنیم و انتظار داریم که کیفیت آن هم مردم را راضی نگه دارد.
* رحیمی از تهران: در میدان شمشیری (سه راه آذری) فروشندگان گوشت، مرغ و ماهی متاسفانه بهداشت محیط را رعایت نمی‌کنند و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است. امیدواریم با انعکاس این موضوع مسئولان وزارت بهداشت نظارت بیشتری به این مسئله از خود نشان بدهند.
*
اسماعیل حسینی از تهران: متاسفانه در کشور ما چندان برای حوادث مترقبه برنامه مدون و مشخصی نداریم. مثلاً حوادثی چون حادثه شهران همه را غافلگیر کرد. حالا بحث گرد و خاک‌هایی است که از عراق به کشور می‌آید و برای برخی استان‌ها مشکل ساز شده است. مشکلی است که در سال‌های قبل هم داشتیم. هشدارهای کارشناسان را هم داشتیم اما باز برای این پدیده‌ها و حوادث چه کرده‌ایم که غافلگیر نشویم؟